De ultieme afknapper

27-03-2007 22:25 277 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd wat voor jullie de ultieme afknapper is in een "relatie".Ik persoonlijk heb er nogal wat.Groetjes Lynn bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren


O en wat dacht je van een jongen die zijn piemel Gerrit de Grote noemde? En het aller ergste was nog dat zijn moeder dat had bedacht... beestje moest een naam hebben he! (geen date van mij gelukkig)





Oooohh wat een vreselijke wetenschap toch dat dat soort mannen echt bestaan! Ik kende ook iemand die noemde zn piemel 'kleine Fred'  Hij heet zelf Fred en is zelf ook niet groot. Hoe groot zn piemel is weet ik niet en wil ik ook niet weten ook!



Ik ging ook eens met een jongen op stap, eerste date... kwam mij ophalen is zn mega grote, mega rode sportwagen, stapte uit met klompen aan zn voeten!

Ik had em al hangen, maar ben toch meegegaan, helemaal weggedoken in de sportauto door de stad, vreeeeselijk!

Na afloop wilde hij me iets laten zien. Hij reed naar een bungalowpark, daar stond een caravan op een stuk grond. Hij vertelde dat hij daar een huis ging laten bouwen zodra hij 'verkering' kreeg om daar met zijn 'verkering' te wonen. Ook vroeg hij erachteraan of ik het een leuk plekje vond.

Echt, ik werd niet goed
Alle reacties Link kopieren
Ik ken er ook 1

Ik kende een Wil die neomde hem Willy

Hij vertelde erbij dat hij dan tijdens een intiem moment soms tegen zijn vriendin zijn ...Schatje ...FREE WILLY





Bahhhhhhhhhh vreselijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven