Wat doe jij met je partypan?

28-02-2009 22:27 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,



M'n ouders zijn pas langsgekomen met spullen van mij die nog op hun zolder stonden. Leuk natuurlijk, het leek wel sinterklaas, ik ontdekte weer dingen die ik al lang vergeten was Zo zat er ook een PartyPan bij (van Captain Cook), uit een kerstpakket van een aantal jaren geleden.



Ziet er best leuk uit, en ik lees op internet dat ik er een pizza in kan maken, of er in kan gourmetten/wokken. Maar heeft er iemand misschien ook zo'n pan, en wat doe jij er mee? Ik ben op zoek naar leuke ideetjes.... jullie ervaringen zeg maar!



Alvast bedankt!
Als antwoord op je titel: die heb ik niet!



(Volgens mij heeft MV er 1, heb je al in de index van de etenpijler gekeken???)
Nog nooit van gehoord. Ook niet van Captain Cook.

Weer iets geleerd. Wat een leerzaam forum toch. Leer elke dag iets bij.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn er meer die er niks mee kunnen.

Hij doet ongeveer een tientje op Marktplaats.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties!

Ik had de index bekeken Sarah Scott, ik zag een hoop leuke/lekkere topics die ik dit weekend maar eens ga bekijken, maar niks over een partypan!



En Zoete, ik moest ook echt even kijken toen de doos uit de verhuisdoos tevoorschijn kwam! Net zoals jij Poezewoes zag ik er veel staan op marktplaats, maar ik wilde 'm eerst toch nog een kans geven
Alle reacties Link kopieren
what the **** is een partypan???



daar heb ik nou werkelijk nog nooit van gehoord!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
ik weet t ! Google is je vriend!!!







dit is dus blijkbaar een partypan!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Wat doe ik met mijn party pan?



Lang uitslapen en uitkateren.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Alle reacties Link kopieren
Vind het trouwens geen pan, zo'n partypan.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sarah Scott schreef op 28 februari 2009 @ 22:30:

Als antwoord op je titel: die heb ik niet!



(Volgens mij heeft MV er 1, heb je al in de index van de etenpijler gekeken???)Wie heeft er ervaringstips voor mij?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Makkelijk om je tortilla's warm te houden misschien?
Alle reacties Link kopieren
Je kunt het toch ook gewoon als een grote bak en braadpan zien. Je kunt er dus van alles mee; bakken, braden, dingen warm houden. Enige verschil is dattie dan elektrisch is.



Er staan toch ook kooksuggesties op de doos?? Ik heb zelf zo'n ding gehad, gebruikte m nooit dus heb m weg gedaan maar kan me herinneren dat er op de doos suggesties staan.
Alle reacties Link kopieren
Alles kan je er op zich in maken. Paella, curry gerechten, kipgerechten, andere rijst of bami gerechten. Makkelijk zo'n grote pan om macaroni of pasta te maken. Alle eenpansgerechten. Enz.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Met andere woorde MV: Marktplaats



Ik word altijd iebelig van die "alleskunners" in de keuken. Want meestal komt het er op neer dat je met je al aanwezige spullen dat alles veel beter kan.



oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
@Poez................................... heel stil zeg ik dat ik hem gehad heb op mijn verjaardag in juni vorig jaar maar ik heb hem nog niet 1 keer gebruikt. Maar hij lijkt me wel heel handig. Vriendin heeft mij ook een extra grote pan (40 cm) gegeven. Heel handig als je alleen woont . Maar toch lief kado van vriendin!

Maar als ik nu door al mijn Mexicaanse eten door ben, over een week, dan ga ik daarna een pizza erin maken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
*Op fluistertoon*

Heb je een oven, MV?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
quote:Poezewoes schreef op 01 maart 2009 @ 10:38:

*Op fluistertoon*

Heb je een oven, MV?Hihihi, ook dat heb ik. Ik ben een gelukkeling .

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Waarom moet je dan een pizza in de partypan maken?!



Dat is dus wat ik bedoel:

Je kan er in grillen - ik heb een grill

Je kan er pizza's in maken - ik hedb een oven, nee, twee ovens

Je kan er in wokken - ik heb twee wokken, een tefal en een gietijzeren

etc



Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die zeggen: ow, ik heb geen oven. Nou weet je wat, dan schaf ik wel een partypan aan! Zooo handig!



Volkomen nutteloos ding dus. iemand die hem wekelijks gebruikt, mag me hier tegen komen spreken. Anyone?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat je al net jarig bent geweest Poez hihihi
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Ja, lekker ben jij!



Hebben we nog iemand die binnenkort jarig is?



(En NIET Kitty zeggen! Die is nog te jong om te koken en bovendien leert die het eerst en vooral ouderwets.....)
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
quote:Poezewoes schreef op 01 maart 2009 @ 11:09:

Ja, lekker ben jij!



Hebben we nog iemand die binnenkort jarig is?



(En NIET Kitty zeggen! Die is nog te jong om te koken en bovendien leert die het eerst en vooral ouderwets.....) , je had hem door.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Mijn broer heeft er een.Hij wordt gebruikt tijdens grote familieaangelegenheden om de gehaktballetjes in satesaus in warm te houden.

Om te koken wordt ie dus niet gebruikt.Het is dat hij dat ding heeft ( ook kerstpakket) maar zou hem er niet voor aanschaffen.
Alle reacties Link kopieren
wat een reacties! Bedankt voor het meedenken! Wat gegoogle levert inderdaad op dat het een bekend kerstpakket-wat-moet-ik-ermee-cadeau is...



Ik zie me er niet echt in gaan koken, omdat we daar wel gewone pannen of een oven voor hebben. Maar om eten warm te houden tijdens een dinertje, dat vind ik wel een goeie!



Volgende week, als de koelkast weer lekker volstaat, zal ik er wel mee gaan experimenteren (anders is het zo zielig voor die pan, is ie voor niks hierheen gereisd) en mochten we er echt iets geweldigs mee doen dan horen jullie het uiteraard!
Alle reacties Link kopieren
Nou wat een negativiteit zeg Ik heb die pan dus ook gehad, lijkt me ideaal om lekker in te gourmetten. Hup ding op tafel en smorrelen maar..
Alle reacties Link kopieren
quote:summercocktail schreef op 16 augustus 2011 @ 17:08:

Nou wat een negativiteit zeg Ik heb die pan dus ook gehad, lijkt me ideaal om lekker in te gourmetten. Hup ding op tafel en smorrelen maar..



Ik heb er nog steeds nooit iets in gemaakt. Door omstandigheden is de doos kapot gegaan dus verkopen gaat ook niet meer en handleiding heeft iemand weggegooid, ondanks dat je denk ik wel kan zien dat hij nog nooit is gebruikt.



Nou wie weet als gourmetset. Hij staat nu in de box omdat hij te groot is voor mijn kastjes.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven