Entertainment alle pijlers

Sims 2 vraagje

05-03-2007 11:02 48 berichten
Hoi, Ik ben helemaal verslaafd aan de sims2. Ik heb alleen een probleempje... ik krijg maar geen baby! Er staat dat als de relatie tussen 2 mensen goed is, dat je dan eerst kan knuffelen en dan op kindje maken kan klikken. Nou bij mij verschijnt er alleen de optie tot Ojaa. Ook staat er dat kindje krijgen niet altijd meteen lukt..



Nu is het zo dat ik in het begin wél de optie tot kindje maken kreeg.  Maar er wordt maar niks geboren haha. Ik ben nu al iets van 10 dagen verder, mn katten hebben al 2x kleintjes gehad die al volwassen zijn inmiddels.



De poppetjes hebben allebei een familie wens. Sterker nog, een van hun verlangens is baby krijgen. Bij allebei. Alle metertjes staan op 100 ook voor vriendschap.  Ikke niet snappen!
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie nog tips voor mijn simmetjes? Ik vind het een beetje saai worden en vraag me af wat jullie er allemaal mee doen. Mijn simmannetje werkt in het leger, m'n simvrouwtje zorgt voor de baby, ik heb nog 2 honden en 2 puppies. Ik raak in een sleur :?. Misschien m'n vrouwtje verliefd laten worden op iemand anders ofzo, of de baby laten adopteren. Iemand leuke tips?
Alle reacties Link kopieren
De uitbreidingspakketten haal ik van een site op internet waar je illegaal kan downloaden enzo (weet niet of ik die 'site'hier kan noemen:P) Verder is de uitbreiding De sims gaan het maken ook erg leuk, kan je een zaak aan huis beginnen enzo. Ik heb mijn eerste (smakeloze-dat staat er ook bij vermeld :D) tomaten en sinaasappeloogst binnen, hiehaaa!
Hebben jullie nog tips voor mijn simmetjes? Ik vind het een beetje saai worden en vraag me af wat jullie er allemaal mee doen. Mijn simmannetje werkt in het leger, m'n simvrouwtje zorgt voor de baby, ik heb nog 2 honden en 2 puppies. Ik raak in een sleur :?. Misschien m'n vrouwtje verliefd laten worden op iemand anders ofzo, of de baby laten adopteren. Iemand leuke tips?
Vreemdgaan met de buurman en dan Ojaa doen in het bubbelbad. Wel effe timen dat je dat doet nét als je man thuis komt van zn werk. En dan maar lachen


Hebben jullie nog tips voor mijn simmetjes? Ik vind het een beetje saai worden en vraag me af wat jullie er allemaal mee doen. Mijn simmannetje werkt in het leger, m'n simvrouwtje zorgt voor de baby, ik heb nog 2 honden en 2 puppies. Ik raak in een sleur :?. Misschien m'n vrouwtje verliefd laten worden op iemand anders ofzo, of de baby laten adopteren. Iemand leuke tips?



Flink wat baby's erbij maken en geen kindermeisje nemen. (Zo heb ik een simman stapelgek gemaakt.)
Ik ben vooral verslaafd aan huizen bouwen. Helemaal inrichten en frutselen er mee. Gelukkig kan ik ze zo duur maken als ik wil omdat ik een cheat heb om extra geld te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Heb gister maar eens seizoenen erop gezet. Heb half uurtje gespeeld om te kijken of het was, en toen gingie uit. Als ik het gezien heb vind ik er geen reet meer aan ;) Na opnieuw installeren staan mijn 2 Gig aan downloads er ook niet meer in, en dat vind ik ook stom.
Doen jullie dat ook? Sims bouwen die op beroemde mensen lijken en daarmee kindjes fokken?  En welke uitbreiding heb ik nodig om de aagepaste haar kleur mogelijk te maken? En ik wil ook meeeer kapsels!
Alle reacties Link kopieren
Heb je geen uitbreiding voor nodig gewoon downloaden en in je map downloads zetten in Mijn documenten - Eagames - Sims 2 - Downloads.
moet je daar niet de legale voor hebben???
Alle reacties Link kopieren
nee hoor.
Heb me net aangemeld  voor de site van sims2 en bij downloads gekeken. Word er nog niet echt wijs uit. Zie wel dat je een soort editors kan downloaden waarin je zelf dingen kan maken, bedoel je die toevallig? Nou ja ook maar ff het forum daar afstruinen...
Alle reacties Link kopieren
Kijk hier eens anders dan andere spulletjes





http://www.modthesims2.com
Ik vind het vooral leuk om mijn Sims in Vreemdvoort te laten leven. Kunnen vrouwtjessims zwanger worden terwijl ze ontvoerd zijn in de vliegende schotel? Ik weet dat het bij mannen gebeurt, maar met een vrouw is het nog niet gelukt.
Alle reacties Link kopieren


Hebben jullie nog tips voor mijn simmetjes? Ik vind het een beetje saai worden en vraag me af wat jullie er allemaal mee doen. Mijn simmannetje werkt in het leger, m'n simvrouwtje zorgt voor de baby, ik heb nog 2 honden en 2 puppies. Ik raak in een sleur :?. Misschien m'n vrouwtje verliefd laten worden op iemand anders ofzo, of de baby laten adopteren. Iemand leuke tips?



Vrouwtje ook een baan laten zoeken en gewoon een kindermeisje bellen. De eerste keer dat je belt wel op tijd doen, anders gaat één van de twee niet naar het werk.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Alle reacties Link kopieren
vraagje: hoe krijg je je downloads in sims 2?

ik werk met sims huisdieren, misschien moet ik ze dan ergens anders plaatsen?

ik heb Winrar geloaded, paar kapsels en jurken, geopend en in de map downloads gezet bij mn sims2, maar ik kan er verder niks mee.

niet vinden in het spel of wat dan ook!

weet iemand het hier?

alvast bedankt
Ik werk met the sims bodyshop dat zat er bij. Dan bewerk ik de textures van kleren in photoshop en kan ik in de body shop aangeven dat ze in het spel geladen moeten worden. Maar heb geen idee hoe je die kapsels er in moet krijgen als je ze ergens hebt gedownload, ben ik ook zelf wel benieuwd naar eigenlijk...
Alle reacties Link kopieren
Lilith...je moet de map downloads aanmaken bij de EA games in 'mijn documenten' en niet in de map EA games die in Program Files staat...daar ging ik in het begin de mist mee in, want ik wist dus niet dat er op 2 plaatsen een map van EA Games was
Alle reacties Link kopieren
Hola!



Even een evil vraagje. 2 broers zijn net gaan studeren en wonen met 4 anderen in een studentenhuis. Nu wil ik er graag een paar minder in dat huis.. Hoe raak ik de ongewenste Sims kwijt? kan ik ze laten verhuizen of moet ik ze vermoorden?:P (hoe vermoord je Sims eigenlijk???)



Muchas gracias!



XXX
Dan moet je ze een krant laten lezen en dan verschijnt o.a. de optie "eigen huis zoeken (o.i.d)". Dan gaan ze gewoon weg. Ik laat mijn Sims meestal verzuipen als ik er vanaf wil. Als ze gaan zwemmen, het trappetje weghalen.
Alle reacties Link kopieren
Ok, ik ben een nitwit: Nog noooooooit van gehoord...



Maar het klinkt echt heeeeel erg cool!

;)



Waar halen jullie de illegale versie dan vandaan?

Wil ook Ojaaaa doen in het bubbelbad met de buurman...
Alle reacties Link kopieren
Thanks!



Ga het zo eens uitproberen! (geen bevrijdingsdag hier in Spanje!)



XX
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic! Ben zelf ook nogal verslaafd aan the sims2. Heb ook alle uitbreidingen;)

En zit er ook te lang achter als ik eenmaal begin haha!

Huizen bouwen en inrichting vind ik ook het leukst, maar het lukt me nog steeds niet om de meubels schuin te zetten. Weet iemand hier misschien hoe dat moet?

En wat kan je nou eigenlijk als je bij die tuinvereniging zit? Want ik kan wel lid worden met een mooie tuin maar dan gebeurd er verder niks eigenlijk....
Je moet ze bellen als je tuin helemaal perfect in bloei staat. Wat er dan gebeurt, weet ik ook niet want er schort altijd wat aan mijn tuin:(. Je moet in ieder geval tegen je planten gaan praten, dan wordt je smiley groen en verschijnt het woordje "weelderig". Als al je planten er zo bij staan, dan is ie op zijn best.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven