Entertainment alle pijlers

MAC-freaks: DVD branden?

26-04-2007 10:33 5 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een Mac en een tijd terug hetzelfde probleem gehad. Belangrijk is volgens mij dat je een dvd-schrijf programma erop hebt zitten, iDVD is daarbij niet genoeg geloof ik. Je kunt het filmpje wel als mpeg o.i.d. op een cdrom branden, maar die pakt volgens mij niet in de dvd speler.Als ik jou was zou ik naar apple mailen om te vragen hoe het precies zit, wij zijn toen op een andere computer verder gegaan ermee... het was zo'n gezoek!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel een Macje, maar ik heb iDVD en iMovie nog nooit geopend dus ik zou niet weten hoe dat werkt. Maar ik weet wel een heel goed dvd brand programma: Toast Titanium. Werkt super simpel gewoon je bestandje in het programma slepen, op de grote rode knop drukken en klaar is je DVD.

Misschien kan je daar wel een demo of free trial versie van vinden...
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Punkertje,*Mac-freak meldt zich*Ik heb even gekeken hoe ik het altijd doe: Inladen in iMovie. Dan staat het dus onderin die tijdbalk. Als je dan klinkt op 'maak iDvd aan' komt dat hoofdstukkenverhaal. (Daar hoef je geen gebruik van te maken, als je dan niks doet wordt het gewoon 1 lange dvd). Dan start iDvd op. Daar kun je nog effecten e.d. toevoegen als je zou willen. Als je een dvd in je computer hebt gestopt kun je in iDvd de knop 'brand' aanklikken en dan zou het moeten werken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven