Entertainment alle pijlers

Sylvie en Rafael van der Vaart

26-04-2007 15:55 146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag tijdens het zappen een interview bij shownieuws met Rafael en Sylvie. Als ik dat zie zap ik meteen door. Ik begrijp toch niet waarom ze hen elke keer in de publiciteit houden. Van Rafael snap ik het nog wel, die is voetballer. Maar die Sylvie, wat heeft die nou te melden. Ze zit daar alleen maar als een plastic poppetje mooi te wezen met zo'n geaffecteerd stemmetje en dat is volgens mij ook alles wat ze kan. Ze kan niet acteren, presenteren, zingen. Volgens mij kan ze alleen maar mooi zijn. Zou dat de reden zijn dat ze haar in de publiciteit willen houden, want schandaaltjes a la Patrick Kluivert hoef je van Rafael volgens mij ook niet te verwachten.
Alle reacties Link kopieren
Nou hehe,kan dit gezeik dan aub stoppen nu!



On topic,ik vjnd sylvie een grote draak,nep en een golddigger,en zap rap door als ik r zie.En ja,ze is knap mooi,slank,maar met een fake uitstraling en altijd die zelfde pose op de foto.Word een kloon van die beckham anorexiadraak.Brrr moet echt rillen van zulke vrouwen.En ben niet jaloers(ok op hun geld dan:P)
Alle reacties Link kopieren
Waarom is ze een golddigger? Omdat ze haar eigen carriere opzij heeft gezet om zich te wijden aan de opvoeding van hun zoon en om haar man te steunen? En als ze wil, kan ze zo weer aan t werk. T is per slot van rekening geen domme dame.
Alle reacties Link kopieren
Heb je wel eens gehoord hoe ze elkaar ontmoet hebben? Nou je maakt mij echt niet wijs als hij postbode was geweest dat ze nog bij hem was.Alsjeblieft zeg,ik zie in haar een ijskoud berekenend tantetje.En dat denk ik echt niet vaak bij iemand.Maar zij geeft me de griebels de nepperd.
Alle reacties Link kopieren
Waarom is ze een golddigger? Omdat ze haar eigen carriere opzij heeft gezet om zich te wijden aan de opvoeding van hun zoon en om haar man te steunen? En als ze wil, kan ze zo weer aan t werk. T is per slot van rekening geen domme dame. 
tuurlijk kan ze zo aan het wekt,ze werkt toch ook al weer voor de otto?



Maar zo makkelijk hij ze verdient lukt haar niet hoor.Wat zij in een maand verdiend geeft ze op 1 dag uit van zijn centen volgens mij:D
Alle reacties Link kopieren
Nou hehe,kan dit gezeik dan aub stoppen nu!



On topic,ik vjnd sylvie een grote draak,nep en een golddigger,en zap rap door als ik r zie.En ja,ze is knap mooi,slank,maar met een fake uitstraling en altijd die zelfde pose op de foto.Word een kloon van die beckham waarom noem je haar dan toch mooi? Ik vind mensen met een fake uitstraling verre van mooi. Bijv. Vanessa. Silvie heeft volgens mij alles aan haar uiterlijk aan moeder natuur te danken(behalve dan zoveel zon;)) dus kan ze nooit fake zijn. Wel qua voorkomen, ze is altijd wat stijf. Ik zou haar wel eens in een deuk willen zien liggen, een flinke borrel zien drinken, een scheet laten! Wat dan ook, als ze maar eens iets doet wat menselijk is. Ze is zo perfect, alles klopt aan het plaatje. Mooi, rijk, getrouwd, kind...ze lijkt soms wel niet echt..
anorexiadraak.Brrr moet echt rillen van zulke vrouwen.En ben niet jaloers(ok op hun geld dan:P)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Sylvie ontmoet en het is een hele lieve meid.

Helemaal geen kapsones of wat dan ook, ze heeft gewoon alles mee, mooie kop, mooi lichaam, welbespraakt en een lief karakter.

De mensen die hier zo negatief voer haar doen zullen haar wel nooit ontmoet hebben, anders zouden ze nooit zo over haar spreken.

Syl, je bent een wereldwijffie!
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn in ieder geval wel vermakelijk om naar te kijken zo samen. "He Raf"

Tuurlijk geilt zij op zijn geld, hehe ik zou het ook wel lekker vinden om in een keer rijk te zijn.

Maar ik denk ook wel dat ze echt van m houd anders hou je het toch niet vol met iemand en neem je ook geen kind van hem? Ik zou dat in ieder geval niet kunnen!

Nee ik denk niet dat ze het alleen voor de aandacht en het geld doet. Al komt het haar natuurlijk wel goed uit dat hij als een hondje achter haar aan loopt ;)

Ik moest zo lachen om een stukje hiervoor dat zij zo blij doet over hun huis en hoe fijn het daar is bladiebla en dat hij dan zeg "ja en ik kan hier voetballen dussuhh......"
Alle reacties Link kopieren


Waarom is ze een golddigger? Omdat ze haar eigen carriere opzij heeft gezet om zich te wijden aan de opvoeding van hun zoon en om haar man te steunen?



Dan ben ik dat ook........een golddigger :(.

Mijn man heeft ook een hele goede baan.

En verdiendt ook veel geld.

(Maar hij is er ook bijna nooit!)

En ik doe niets, ja bij de kinderen zijn.

Ik hou ook heel erg van shoppen.

Heb ook een eigen creditcard.



Ik vind het zo´n gezeik over die Sylvie.

Ik ben geen fan van haar...........maar ik vind haar eigenlijk best wel lief overkomen zo op de TV.
Alle reacties Link kopieren




quote: traincha reageerde



Waarom is ze een golddigger? Omdat ze haar eigen carriere opzij heeft gezet om zich te wijden aan de opvoeding van hun zoon en om haar man te steunen?



Dan ben ik dat ook........een golddigger :(.

Mijn man heeft ook een hele goede baan.

En verdiendt ook veel geld.

(Maar hij is er ook bijna nooit!)

En ik doe niets, ja bij de kinderen zijn.

Ik hou ook heel erg van shoppen.

Heb ook een eigen creditcard.



Ik vind het zo´n gezeik over die Sylvie.

Ik ben geen fan van haar...........maar ik vind haar eigenlijk best wel lief overkomen zo op de TV.

Hier dan nog een golddigger.



Vriend heeft een goede baan, verdient ook veel.

Ik doe vrijwilligerswerk, heb wel geen kinderen.

Echterr............bankzaken, die doe ik zelf van mijn rekening (hij betaald wel alle rekeningen).

Zo dig ook.

En Sylvie en vele anderen ook. Lang leve de golddiggers.



Sylvie blijf wie je bent, mooi én slim.
Alle reacties Link kopieren




quote: traincha reageerde



Waarom is ze een golddigger? Omdat ze haar eigen carriere opzij heeft gezet om zich te wijden aan de opvoeding van hun zoon en om haar man te steunen?



Dan ben ik dat ook........een golddigger :(.

Mijn man heeft ook een hele goede baan.

En verdiendtverdient ook veel geld.

(Maar hij is er ook bijna nooit!)

En ik doe niets, ja bij de kinderen zijn.

Ik hou ook heel erg van shoppen.

Heb ook een eigen creditcard.



Ik vind het zo´n gezeik over die Sylvie.

Ik ben geen fan van haar...........maar ik vind haar eigenlijk best wel lief overkomen zo op de TV.

Tja, leuk als je vriend een goede baan heeft. Mijn man verdient ook niet slecht maar ik moet er niet aan denken zelf de hele dag alleen maar bij kinderen te zijn en met mijn creditcard te wapperen. Als persoon wil ik mezelf ontwikkelen, zowel persoonlijk als in mijn werk. En dat geeft mij veel voldoening evenals onafhankelijk zijn mbt inkomsten. Mochten man en ik uit elkaar gaan kan ik mezelf met mijn salaris prima redden. Ik heb geen man nodig die mij finacieel steunt, maar een man met die mijn leven op heel veel vlakken aangenamer maakt.
quote: misswilliams reageerde





Tja, leuk als je vriend een goede baan heeft. Mijn man verdient ook niet slecht maar ik moet er niet aan denken zelf de hele dag alleen maar bij kinderen te zijn en met mijn creditcard te wapperen. Als persoon wil ik mezelf ontwikkelen, zowel persoonlijk als in mijn werk. En dat geeft mij veel voldoening evenals onafhankelijk zijn mbt inkomsten. Mochten man en ik uit elkaar gaan kan ik mezelf met mijn salaris prima redden. Ik heb geen man nodig die mij finacieel steunt, maar een man met die mijn leven op heel veel vlakken aangenamer maakt.
Alle reacties Link kopieren
Dat doe ik ook natuurlijk niet!

Maar het is zo gekomen dat ik niet meer werk.

Ik baalde van mijn werk, en toen de oudste kwam wilde ik er dan ook mee stoppen.

En nu na verschillende verhuizingen naar verschillende plaatsen is het er nooit meer van gekomen.

En het is gewoon ook (in ons geval dan) makkerlijker dat je niet constant achter een oppas aan hoeft. Als wij samen uitgaan is er een meisje waarvan ik de moeder ken van de OR van school.



En met mijn man is gewoon geen afspraak te meken over opassen. Domweg omdat hij er nooit is. En zo ongeveer alles op mij neerkomt!

Ik wil trouwens ook helemaal niet meer werken.
Alle reacties Link kopieren


Dat doe ik ook natuurlijk niet!

Maar het is zo gekomen dat ik niet meer werk.

Ik baalde van mijn werk, en toen de oudste kwam wilde ik er dan ook mee stoppen.

En nu na verschillende verhuizingen naar verschillende plaatsen is het er nooit meer van gekomen.

En het is gewoon ook (in ons geval dan) makkerlijker dat je niet constant achter een oppas aan hoeft. Als wij samen uitgaan is er een meisje waarvan ik de moeder ken van de OR van school.



En met mijn man is gewoon geen afspraak te meken over opassen. Domweg omdat hij er nooit is. En zo ongeveer alles op mij neerkomt!

Ik wil trouwens ook helemaal niet meer werken.







Het is ook geen aanval op jouw leven. Iedereen moet doen waar hij/zij zicht het lekkerst bij voelt.

Het lijkt me alleen dat het nu allemaal leuk is, maar wat als je kinderen straks groeter zijn en jou niet meer nodig hebben? Als je een baan en houdt naast je kinderen heb je naar mijn idee meer een eigen leven dan dat je je alleen maar opoffert voor man en kinderen. Maar dat is mijn mening en ik wil je absoluut niet kwetsen*;
Alle reacties Link kopieren




quote: coral reageerde



Dat doe ik ook natuurlijk niet!

Maar het is zo gekomen dat ik niet meer werk.

Ik baalde van mijn werk, en toen de oudste kwam wilde ik er dan ook mee stoppen.

En nu na verschillende verhuizingen naar verschillende plaatsen is het er nooit meer van gekomen.

En het is gewoon ook (in ons geval dan) makkerlijker dat je niet constant achter een oppas aan hoeft. Als wij samen uitgaan is er een meisje waarvan ik de moeder ken van de OR van school.



En met mijn man is gewoon geen afspraak te meken over opassen. Domweg omdat hij er nooit is. En zo ongeveer alles op mij neerkomt!

Ik wil trouwens ook helemaal niet meer werken.





Het is ook geen aanval op jouw leven. Iedereen moet doen waar hij/zij zicht het lekkerst bij voelt.

Het lijkt me alleen dat het nu allemaal leuk is, maar wat als je kinderen straks groter zijn en jou niet meer nodig hebben? Als je een baan en houdt naast je kinderen heb je naar mijn idee meer een eigen leven dan dat je je alleen maar opoffert voor man en kinderen. Maar dat is mijn mening en ik wil je absoluut niet kwetsen*;
Alle reacties Link kopieren


Dan ga ik in bedrijf van man werken :D!!

Alle reacties Link kopieren


Wat maken tiepvauten toch uit hier???

Alle reacties Link kopieren
Over Sylvi haar karakter kan ik niets zeggen, want ik ken haar niet.

Wel kan ik oordelen over hoe ze op mij overkomt en dat is behoorlijk nep.

Ze probeert net iets te hard te laten zien hoe gelukkig ze is en hoe goed ze het heeft (zal allemaal best hoor)



Typisch iets wat je bij veel 'BN-ers' ziet



Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
SylviE
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Over Sylvi haar karakter kan ik niets zeggen, want ik ken haar niet.

Wel kan ik oordelen over hoe ze op mij overkomt en dat is behoorlijk nep.

Ze probeert net iets te hard te laten zien hoe gelukkig ze is en hoe goed ze het heeft (zal allemaal best hoor)




Typisch iets wat je bij veel 'BN-ers' ziet





buiten beeld word haar gevraagd omdat vooral te laten zien, want dat geeft zo n leuk plaatje ;of de kijkers geilen daarop , of ze maken er een topic over , typisch iets wat het "publiek" wil.
Alle reacties Link kopieren
ik hoorde of las ergens dat Sylvie Meis en Touria Haoud vroeger allerlei dingen verzonnen om aan een rijke man te komen.....nu zijn ze allebei getrouwd met een rijke man en meteen in het 1e jaar van hun huwelijk zwanger geworden...Touria had eerder ook een relatie met een rijke vent....dus zal toch wel wat waar zijn van deze geruchten, waar rook is is vuur

ach, ze hebben gelijk ook toch? als ik nog jong en vrijgezel was en de kans kreeg deed ik het misschien ook wel haha ;)
Alle reacties Link kopieren
als dat dat werkelijk de basis is zal het niet lang stand houden, dat hou je toch niet vol!



heb je wel een leuke allimentatie binnen, zoals dat meiske met die donkere voetballer, angela heet ze geloof ik, die is aardig binnen gelopen.



wel een soort van dure hoererij vind ik het dan, trouwen doe je uit liefde en anders niet.



trouwen en samen rijk worden is dan ook veel leuker vind ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven