Oppervlakkig

10-05-2007 21:22 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Momenteel ben ik 22 en heb ik een lover van 20.

We zijn wel gelukkig samen, maar eigenlijk zijn we ook alleen samen gelukkig.



Niemand in mijn omgeving weet dat we samen zijn.

Het is raar maar het lijkt alsof ik me voor hem schaam.

Met name omdat ik twee jaar ouder ben en WO studeer, en hij jonger is dan ik en in een administratieve functie werkt.



Aan de ene kant vindt ik het niet fair tegenover hem en wil ik ermee stoppen,

maar aan de andere kant voelt het goed!



Advies
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij dat je eerder moet stoppen met je voor hem te schamen.Als hij nou een crimineel was, al getrouwd was, de grote liefde van je beste vriendin, minderjarig was, dán kon ik me voorstellen dat je moeite had om met deze relatie voor de draad te komen, maar nu...?
Alle reacties Link kopieren
je moet kijken of je gelukkig met hem bent en niet naar wat voor een beroep hij heeft. ook al zou hij putjesschepper zijn bij wijze vanspreken, het gaat er om of je gelukkig met hem bent en blijft.
Alle reacties Link kopieren
"Lover"? Doen jullie wel leuke dingen samen of is het alleen voor de sex? In geval van het laatste hoef je je niet zo druk te maken, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Momenteel ben ik 20 en heb ik een lover van 22.

We zijn wel gelukkig samen, maar eigenlijk zijn we ook alleen samen gelukkig.

Niemand in mijn omgeving weet dat we samen zijn.

Het is raar maar het lijkt alsof ik me voor haar schaam.

Met name omdat ik twee jaar jonger ben en in een administratieve functie werk, en zij ouder is, WO studeert en 'ik vind' met -dt schrijft.

Aan de ene kant vind ik het niet fair tegenover haar en wil ik ermee stoppen,

maar aan de andere kant voelt het goed!

Advies

:P
Alle reacties Link kopieren
Stop er maar mee. Als je op deze leeftijd al moeite hebt met iemand die minder hoog is opgeleid dan jij. Dan zal dat gevoel alleen maar erger worden. Alleen daten in je eigen opleidingsniveau dat is veel verstandiger. Downdaten heet het he. Nee meis niet doen hoor. Word je diep ongelukkig van. Kappen met die handel!



Dan hebben wij dames die niets geven om opleiding of status nog een kans bij een lieverd die we waarderen om wie hij is en niet om wat hij voor diploma's of werk heeft.
Alle reacties Link kopieren
Hehe grappig is dit straks zal je zien dat je je diploma niet behaalt gezien je dt-fouten en ergens achter een kassa belandt, terwijl je vriendje hogerop geraakt.
Alle reacties Link kopieren
Goed gekozen titel: oppervlakkig.



Kun je beter een andere jongen zoeken die net zo denkt. Dan kunnen jullie samen neerkijken op de mensen die iets lager geschoold zijn of ''simpel'' werk doen.
Alle reacties Link kopieren
ach ja, gelukkig is er altijd nog een onderscheid tussen EQ en IQ...
Computer says nooooo
Alle reacties Link kopieren
ach ja, gelukkig is er altijd nog een onderscheid tussen EQ en IQ... 
:D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven