Entertainment alle pijlers

Nieuwe afleveringen CSI Las Vegas?

07-03-2006 12:58 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk graag naar CSI Las Vegas.

Er worden nogal wat herhalingen uitgezonden op RTL en we zijn weinig thuis, dus ik hou het allemaal niet zo goed meer bij.

Gisteravond viel ik in een aflevering van CSI, die ik volgens mij nog niet gezien had.

(Maar als het wel een herhaling is, zie ik dat ook niet zo snel. En eigenlijk weet ik nooit meer wie nu precies de dader was. Dus toch nog een beetje een verrassing. Ik zit wel steeds met zo'n gevoel van: volgens mij heb ik deze al een keer gezien.)



Nu is dus mijn vraag: Was het gisteren een nieuwe aflevering van CSI? Zo ja, zijn ze al lang bezig met de nieuwe afleveringen?

Ik hoop van niet, want dan heb ik er een paar gemist.



Misschien zou het makkelijk zijn als er in de TVgids het seizoen en aflevering genoemd wordt, dus bijv. 5/15 (seizoen 5, aflevering 15). Maar dat zal wel teveel gevraagd zijn. ;) Ze zetten er niet eens een H bij als het een herhaling is.
Alle reacties Link kopieren
Het was weer een onaangekondige herhaling gisteravond.
Hè, getver.

We hebben het opgenomen en kijken het altijd op zaterdag. Dus dan ben ik alvast voorbereid. :(
Alle reacties Link kopieren
Op pagina 303 van de RTL teletekst staat dat er vanaf nu op vrijdag de nieuwe afleveringen van CSI LV komen, tja, moeten we dit nog geloven? Ga toch even kijken vrijdag, voor de zekerheid. Wordt wel erg vermoeiend zo.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zijn het op vrijdag nieuwe afleveringen van CSI Miami, niet Las Vegas.

Tenminste, ik heb de afgelopen 2 weken nieuwe gezien toch ??

Keli
Alle reacties Link kopieren


Volgens mij zijn het op vrijdag nieuwe afleveringen van CSI Miami, niet Las Vegas.

Tenminste, ik heb de afgelopen 2 weken nieuwe gezien toch ??

Keli
Volgens TVgids.nl is op vrijdag inderdaad CSI Miami.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven