Entertainment alle pijlers

24

07-05-2007 12:29 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
24 is weer begonnen!



Gisteravond zond rtl5 de eerste aflevering van seizoen 7 uit, heb je ook gekeken?
Alle reacties Link kopieren
Nee maar wel opgenomen (kwam te laat). Wij zagen vrijdagavond ineens een aankondiging op tv, wow echt blij verrast! Dit is een van mijn favoriete series! maar is dit al serie 7 dan? Ik dacht dat we nog maar bij 5 of 6 waren.
Alle reacties Link kopieren
Heb ff gezocht en het is seizoen 6 alweer. Is in Amerika nu nog bezig (eind mei finale). Ik heb de serie vanaf het allereerste begin gekeken en mijn man, ouders en zus ook verslaafd gemaakt!
Alle reacties Link kopieren
Oeps, ik bedoelde ook seizoen 6 ;) hihi. Was even in de war, komt door de aftiteling, daarop stond 2007, en die 7 heeft mij misleid.



Vriend heeft mij verlslaafd gemaakt, hij volgende het al twee seizoenen toen ik hem leerde kennen. Toen hebben we samen deel een en twee gehuurd en gekeken, om daarna weer op tv naar seizoen drie te kijken. Seizoen vier heb ik dan weer niet gevolgd, want ik was zwanger en kreeg nachtmerries van al dat geweld :$ Na die tijd dus wel gezien op dvd.



Seizoen 5 is voor mijn gevoel nog maar net afgelopen! Ik ben echt verbaasd dat ze nu al beginnen met het nieuwe seizoen. Afgelopen winter was het wel een paar keer heel spannend. Wij kijken tv via de satteliet met een schotel en het heeft een paar keer flink gestorm, juist op zondagavond tijdns 24 natuurlijk stoorde het ontzettend. En dus gewoon blijven kijken he, beeld wat af en toe uit valt, geen geluid, zwart/witte strepen er door, ondertiteling die blijft hangen... Echte die hards zijn wij.



We hadden dus beiden niets van aankondiging op tv of in de gids gezien. Echt stomtoevallig dat we de tv op rtl5 afstemden... Gelukkig maar :D
Alle reacties Link kopieren
Ja raar dat er helemaal geen reclame voor is geweest, ja pas op vrijdagavond. Wij kijken op donderdag altijd naar CSI NY en Prison Break maar er werd die avond helemaal geen reclame gemaakt terwijl vooral PB-kijkers de doelgroep voor 24 zijn denk ik. Op vrijdagavond keek mijn man toevallig naar een oorlogsfilm op RTL 5 en toen zagen we het. Ik heb direct mijn moeder en zus gewaarschuwd en die wisten ook van niets. Ze doen weinig moeite bij RTL om kijkers aan de serie te binden, terwijl het zo'n topper is!

Je hebt gelijk wat betreft dat serie 5 net afgelopen is, die stopte pas in februari of maart geloof ik. Normaal gesproken begonnen ze met de serie in september en nu ineens in mei. Maar goed, ik ga gewoon weer genieten, wel elke week opnemen want half 11 vind ik echt te laat op zondag (maandag meestal vroeg op!)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net begonnen aan seizoen 2. Als ik bij seizoen 6 ben kom ik hier weer lezen :D
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand of het herhaald wordt? Ik kan het zelf niet terugvinden maar wellicht kijk ik niet goed? Ik heb het zondag namelijk gemist, wist helemaal niet dat het alweer begon.
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen winter werden de afleveringen toch herhaald op rtl7?

Heb je daar al gekeken? Ik kan je verder niet helpen want ik heb geen tv gids...



Maar nu weet je in ieder geval wel dat ke komende zondag vrij moet houden :) Is het toch nog ergens goed voor dat je hier een kijkje nam ;)
Weet iemand of het herhaald wordt? Ik kan het zelf niet terugvinden maar wellicht kijk ik niet goed? Ik heb het zondag namelijk gemist, wist helemaal niet dat het alweer begon.
Ik weet het niet jammer genoeg; heb 't ook gemist. Ik kan het niet terugvinden in de TV-gids...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren gekeken en het is gelijk weer spannend....wat een heerlijke serie is het toch. Je weet dat Jack zich altijd en overal uit redt maar het blijft heerlijk spannend! Hoe hij die vent doodBEET, haha. Het is af en toe zo onwerkelijk maar ook wel weer leuk.
Alle reacties Link kopieren
O ja, ik had op video gekeken en ik weet niet of het herhaald wordt. Dat was bij afgelopen seizoenen altijd wel op rtl7. Je kunt wel op de officiële site van 24 kijken waar een uitgebreid verslag van elke aflevering staat (echt bijna van minuut tot minuut) en dan volgende week gewoon gaan kijken. Ik weet ff niet hoe de site heet maar ff googlen, het was www.24.com ofzo.
Dank je wel Mopsmops.

Ik heb RTL gemaild met de vraag of 24 herhaald wordt. Het antwoord is dat het inderdaad niet herhaald wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven