Gezondheid alle pijlers

Vocht vasthouden?

07-03-2009 12:39 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
sinds 1,5 week heb ik n hele dikke buik..Als ik hem hemaal ontspan is het net of ik zwanger ben,maar dat ben ik niet.Gisteren met mijn kleding aan, ljkt t ook net zo. Kan mijn buik echt niet inhouden. Gisteren zei er iemand dat ik misschien vocht vast houd? Ik ben ook zeker 3 kilo in 2 weken aangekomen. Mijn midenrif doet ook zeer. Iemand tips voor n goed middel, om dat vocht kwijt te raken?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou de huisarts bellen. Zoveel gewichtstoename in combinatie met een pijnlijk middenrif lijken me meer iets om met hem/haar te overleggen. Misschien is het niks, dat kan best. Maar toch, voor de zekerheid bellen kan zeker geen kwaad.



Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Naar de dokter, je weet heelmaal niet of het vocht is.
Alle reacties Link kopieren
Vocht vasthouden doe je in eerste instantie in je ledenmaten, niet in je buik. Ik zou ook maar even langs de dokter gaan.

En misschien voor de zekerheid nog eens een zw.sch.testje doen?
Nou...

Vocht vasthouden doe je in eerste instantie in een fles. Of een beker.



En als je pijn hebt, en gekke klachten, dan ga je naar een dokter.
Alle reacties Link kopieren
absoluut naar de dokter, zsm
Alle reacties Link kopieren
check wel even of je echt vocht vasthoudt, door bijv. de huid op je handen en enkels in te drukken, als er putjes in blijven staan hou je vocht vast. Anders heb je misschien toch teveel gegeten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb n grote opgeblazen buik, weet niet of t vocht is. Ik heb gewoon trek in eten, maar daar word t dus nog erger van. Heb ook gewrichtspijnen en rugpijn.
Alle reacties Link kopieren
Kortom: met zulke serieuze klachten wordt je echt niet wijzer op het Vivaforum. Daar moet je gewoon mee naar de huisarts. Just in case.



Maandag even bellen? Doen hoor!
Alle reacties Link kopieren
een grote buik zegt niks dat kan ook obstipatie zijn als je vocht vasthoudt dan zie je dat aan je enkels en handen. Het kan duiden op iets ernstigs en daarom moet je naar de dokter. Die gewrichtspijnen en rugpijnen kunnen daar volledig los van staan trouwens
Alle reacties Link kopieren
quote:allesrose schreef op 07 maart 2009 @ 15:14:

Ik heb n grote opgeblazen buik, weet niet of t vocht is. Ik heb gewoon trek in eten, maar daar word t dus nog erger van. Heb ook gewrichtspijnen en rugpijn.



Ik had vorig jaar juli precies dezelfde syptomen en kwam uiteindelijk in het ziekenhuis terecht met een uit de hand gelopen nierbekkenontsteking.



hup hup.. naar de dokter jij!
Alle reacties Link kopieren
jaja, maandag naar de dokter! Bedankt! Pijn in mijn middenrif, tussen mijn borsten voelt zo vervelend..Bedankt allemaal.
Alle reacties Link kopieren
ik zou niet wachten tot maandag.. bij mij kwam het zaterdagmiddag opzetten.. ik dacht goh ik krijg griep of iets anders raars.. maandags nog eigenwijs niet naar de dokter.. snachts half creperend naar de huisartsenpost. die stuurde me weer onverrichterzake terug naar huis met een fijne pijnstiller.. "ga morgenochtend maar naar je eigen huisarts als je er nog last van hebt"

en die laatste was very pissed over de gang van zaken bij de huisartsenpost en stuurde mij direct door naar het ziekenhuis. ik mocht niet meer langs huis voor spullen te halen, ik moest er onmiddelijk heen en hij belde ondertussen dat ik eraan kwam.

en dat was niets te vroeg
Alle reacties Link kopieren
dankjewel ar voor de goede zorgen. Maar ik voel mj niet ziek, niet grieperig ofzo. Gewoon n giga opgeblazen buik, en pijn daardoor..
Alle reacties Link kopieren
en gewoon nog zin in eten...?
Alle reacties Link kopieren
Vocht vasthouden gebeurt ook bij de buik!
Alle reacties Link kopieren
maar wat was het nou arc? je maakt me wel nieuwsgierig..lol.

enne..ik houd altijd vocht vast de week voor mijn menstruatie,ben ik echt 3 kilo zwaarder.en heb zelfs speciale pms beha's omdat mijn beugels niet passen dan!
Alle reacties Link kopieren
oeps sorry... was effe terug aan het lezen..sorry arc...
Alle reacties Link kopieren
En... Weet je al wat meer, allesroze?
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
bedanktt voor de reacties!!! Kan woensdag pas bij mij eigen huisarts terecht, hij is aan t verhuizen...Volgende week moet ik ongesteld worden, ik word toch niet 2 weken van te voren tonnetje rond? Nog nooit last van gehad.. Ik heb als ik zo lees, geen vocht vast houding...Nogmaals bedankt.
Alle reacties Link kopieren
bij de dokter geweest, omdat ik ook aan n nieuwe baan ben begonnen en n tijdje aan de pil ben geweest, houd ik waarschijnlijk vocht of lucht vast. Niet zwanger.Had 8 jaar lang geen last van mijn rug, nu wel. Waarschijnlijk teveel gedaan, dus overbelast..Wel morgen bloed laten prikken, om ontstekingen uit te sluiten.Heb de baan vandaag moeten opzeggen omdat het te zwaar voor mij is. Frustrerend wantt mijn lichaam laat mij in de steek...Nu 2 weken rust nemen om te herstellen, en dan hopelijk op zoek naar n andere baan....
Alle reacties Link kopieren
Sterkte, ook met je baan.
Alle reacties Link kopieren
hee vervelend voor je. ik hoop dat je je lichamelijk snel beter voelt en verder dat je snel een beter passende baan kan vinden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven