Entertainment alle pijlers

The Bold and the Beautiful: hoe en wat?

09-05-2007 13:15 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kon het oude topic B&B weer eens niet zo snel vinden, dus maar een nieuw.



Hoewel ik het verhaal echt een beetje belachelijk vind (nouja, een beetje, dat is nogal een understatement), kijk ik tegenwoordig toch weer vaak.

Ik heb een tijd terug dus een hele periode niet gekeken. Ik ben wel redelijk bij, maar één ding is me niet duidelijk: wat is er gebeurd met 'Little Erik' ofwel 'Little D' (zoontje dus van Deacon en de overleden Becky, eerder door Amber en Rick opgevoed)? Die komt helemaal niet meer voor in het verhaal?



Alvast dank voor de update,

xx lisa.
Alle reacties Link kopieren
Mijn mamsie is een trouwe B&B aanhanger en kijkt werkelijk waar al jaaaaaaaaaaaaaren iedere aflevering:(net als ze met atwt doet...Maar goed die enkele keer dat ik thuis mee kijkt valt me 1 ding heel erg op... Amber was ooit getrouwd met Rick, Thomas was toen nog een piempke van pak hem beet 5 of 6 jaar oud.

Thomas is nu een piempke van denk jaar of 16. En die heb nu in 1ne een relatie met Amber de ex-vrouw van nota bene zijn stiefbroer:o Hoe oud is Amber in de serie????

Wat ik ook niet snap is die Brook...die heb met bekant de hele fam. Forster tusse de lakens gelegen:o echt gtst is er niks bij.....
Alle reacties Link kopieren
Nee, van die leeftijden klopt niks. Sommigen lijken helemaal niet ouder te worden en de kinderen slaan jaren over.



Maarreh... vraag je moeder eens alsjeblieft hoe het nou zit met Little Eric?

xx lisa.
Alle reacties Link kopieren


Nee, van die leeftijden klopt niks. Sommigen lijken helemaal niet ouder te worden en de kinderen slaan jaren over.



Maarreh... vraag je moeder eens alsjeblieft hoe het nou zit met Little Eric?

xx lisa.
Dat is goed, ik spreek haar morgen wel weer.



Maar volgens mij werkt het wat kinderen betreft net zoals bij ons. Kinderen mogen niet al te vaak op tv van de arbeidswet. Ze noemen het anders kinderarbeid. Dit is volgens mij zo wereldwijd geregeld. Maar ik ga het na vragen.



Die Brook bijvoorbeeld, zou in de serie toch al dik in de 40 zijn en fokt maar door wat kinders krijgen betreft:o



Thomas is in de serie onlangs achtien geworden. Vandaar ook dat die restraint order niet meer van toepassing is.



Het zoontje van Deacon is al een tijdje niet meer in beeld geweest. Hij zou momenteel bij de ouders van Becky (de moeder van het kind) zijn.
Psies, en over een tijdje komt little eric weer in beeld en dan is ie ineens 15 ofzo.......en gek, zijn vader wordt maar niet ouder......
Psies, en over een tijdje komt little eric weer in beeld en dan is ie ineens 15 ofzo.......en gek, zijn vader wordt maar niet ouder......
De acteur die Ridge speelt heeft een tijd lang zijn haren geverfd omdat hij anders qua leeftijdsverschil niet meer de zoon van Eric zou kunnen zijn, omdat Eric er voor zijn leeftijd er nog bijzonder jeugdig uitziet. Als je van de week hebt gekeken dan heb je kunnen zien dat Ridge nu wel wat grijze plukken in zijn haar laat zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal natuurlijk nooit toegeven dat ik het kijk, maar goed. :D Heb het overigens nu al meer dan een jaar niet gevolgd, zag toevallig vorige week 1 aflevering en kan er ook geen touw meer aan vastknopen.



Vind het inderdaad bizar, Erik en Stephanie zouden zo'n beetje 103 moeten zijn in de serie, Brooke zo rond de 50 (en die blíjft maar kinderen krijgen) wat Rick moet overkomen als iemand van eind 20, begin 30 als ik het goed heb. Dus tenzij Brooke 12 was toen Rick geboren werd is ze nu allang onvruchtbaar. En die kleine kinderen zijn inderdaad opeens van 5 naar 18 gegaan, zonder dat de rest 1 dag ouder werd.



De lol is er wel een beetje af zo.
Hahaha, ja erg hè, om toe te moeten geven dat je naar deze serie kijkt :D



Ik denk dat Rick nu ongeveer 26 jaar moet voorstellen. Bridget is namelijk nu nog student (schijnt nu een paar jaar met haar studie medicijnen bezig te zijn) en zoveel verschillen die twee niet. Daarbij is Amber 1 á 2 jaar ouder dan Rick, en zij is echt nog geen dertig. Brooke zou zo rond de veertig moeten voorstellen (wat die actrice in het echt geloof ik ook is), maar dat klopt uiteraard qua leeftijdsverschil met haar kinderen al niet meer.



Wat ik echt slecht vind zijn Nick en zijn moeder - Nick ziet eruit als bijna 40, en zijn moeder zou voor begin 50 moeten doorgaan. Dat klopt echt niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, ik stoor me er ook zo aan. En tegelijkertijd vraag ik me af: wat maakt het uit? Het is toch fictie, we weten toch dat het een verzonnen verhaal is. Waarom is het dan toch belangrijk dat het 'klopt' en in werkelijkheid zóu kunnen?

xx lisa.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven