Entertainment alle pijlers

Jumpen

25-04-2007 15:55 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben ik nou de enige die deze trend nog komischer vind dan de hele gabberitus uit de jaren 90? Ik vind het werkelijkwaar géén gezicht



Ben benieuwd hoe lang dit aanhoudt zeker nu -de horror- de lokale bibliotheek al Jump Cursussen houdt om weer mensen de bieb in te krijgen.
Vind het de beste hype in tijden, ik hakte vroeger en vergeleken daarbij vind ik jumpen veel leuker! En het is idd goed voor je conditie, zo komen jongeren nog aan een beetje beweging. Kan me alleen niet voorstellen dat het goed samengaat met drank.
Alle reacties Link kopieren
zuss, ik vind jumpen juist hardstikke cool. ben muzieklerares en laat de kids af en toe in mijn lokaal jumpen aan het einde van de les.

ik zeg dus niet "laat die kids toch lekker" omdat ik 50+ben. ben pas 25.



en de klompendans (wie noemde dat ook alweer?)is gewoon van benaming veranderd. vroeger was dat ook onwaarschijnlijk hip in bepaalde regio's ;)



jumpen is cool. doe het ze niet na. moest eens gaan sporten misschien haha.
Alle reacties Link kopieren
Ach ik ben nooit zo van de trends geweest. Toen iedereen armenzwaaiend Nooo Nooo nooononooooonooo stond te housen op 2 unlimited kon ik daar ook al de lol niet van inzien. En ik was ook nog getuige van de smurfenhouse trend daar wilde ik helemaaaal niks mee te maken hebben.
Alle reacties Link kopieren
jumpen is zoooo coooool :D



Hier staan regelmatig 3 a 4 jongens te jumpen.. das zo gezellig joh   iets minder voor de buren maar ja  je moet met je tijd mee toch?!



kortom.... ik zie het graag (omdat mijn zoon het zo goed doet) :P
Alle reacties Link kopieren
Heb zojuist een demonstratie jumpen van dochter (4) gehad. "mama, weet jij wat jumpen is ? " en ze deed het voor. Laat ik nou vanmorgen, getriggerd door dit topic, op youtube jumpende jongens gezocht heb (meisjes mag ook, maar kwam alleen maar jongens tegen) dus ik deed vrolijk mee. Dochter moest hard lachen, maar was ook verbaasd dat haar oude moeder (28 pfff) kon jumpen . Tis leuk. echt waar.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Borodini hoe is de prinsessenfiets geworden?
Alle reacties Link kopieren
Borodini hoe is de prinsessenfiets geworden?
lief dat je er naar vraagt. Maar ik heb na een paar nachten denken besloten om de fiets toch maar geel en rood te houden. Ben zo bang dat ik hem verziek, en hij zit nog mooi in de lak. Dus nu koop ik een kindermandje en een poppezitje erbij, zodat hij nog ietsje gepimpt is :). Maar k durf het echt niet aan. :D
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
http://www.patrickjumpstyle.com/





voor iedereen die wil leren jumpen! :D
Alle reacties Link kopieren
Whahaha ik lig hier helemaal in een deuk. Vooral dat lollige accentje van Patrick in de tutorial. "en dan schuppen me je been"



Mooi brabants is niet lelijk!



Kei Skôn!
Alle reacties Link kopieren
Ik word heel vrolijk van de jumpstyle. Ik heb er geen conditie voor. Maar ik vind het er leuk uitzien en stukken beter en vriendelijker dan hakkuh. Nee hoor ik vind zelfs de muziek leuk:$ Okay het wilhelmus als jumpstyleringtone gaat me wel te ver maar de rest van de muziek die er nu is in de top 40 zeg maar is lekker om aan te horen. En dan te zeggen dat de jeugd lui is. Nou lekker jumpen en lui zijn ze niet meer te noemen.  De enige luie in dit verhaal ben ik zelf. Ik kijk en geniet!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook wel een grappige "dansstijl". Vrolijk en niet agressief. Ben zelf ook niet zo van het meedoen, maar was toevallig gisteren ergens, we waren al een hele dag met grote vriendengroep op pad en eindigden heel vroeg in de kroeg en toen kwam er 1 zo'n bekend jumpnummer (zou niet weten hoe het heet) en toen stond iedereen als een gek mee te doen. Dat is lachen!! Met hakken durfde ik dat vroeger nooit, want dat moet je echt wel kunnen....
Alle reacties Link kopieren
Nee... vind het nog steeds niet leuk  Ik denk ook niet dat het nog gaat komen.

(btw, wat een nageboorte is dat zeg met dat witte petje  )
Alle reacties Link kopieren
En ineens voel ik me met mijn 36 zoooooooo oud...:P

Ik heb er namelijk nog nooit van gehoord...:o



Eerst maar eens de les uit dit topic kijken dus om te zien waar dit over gaat........:D
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon van 12 vind het helemaal geweldig, en ik zet met plezier de stoelen en tafel aan de kant om er naar te kijken want ik vind het wel leuk!

En beter als dat gehang voor de pc!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij moet ik mijn dan nu rot schamen omdat ik met mijn 33 jaar dat jumpen helemaal geweldig vind.



Zelf heb ik behoorlijk lang in de house-scene gezeten, wat dat betreft oude liefde roest niet.



:D:P
Alle reacties Link kopieren
ik vind het alles behalve stoer o.i.d.. eerder lachwekkend. Laatst zag ik een buurjongetje van 8 Jumpen, nou, ik moest er werkelijk hard om lachen, vind het best belachelijk staan.
Alle reacties Link kopieren
Nou het lijkt echt op het gabberen alleen iets meer springen.

Het is ook dat ik zwanger ben en ik denk dat mijn beeb het niet echt leuk vindt maar anders had ik het wel even geprobeerd.



Heb zelf ook jaren in de house sene rond gehuppeld en ik vond het dus ook heel normaal om zo te dansen.

Alhoewel ik me niet voor kan stellen dat dit jumpen helemaal zonder drugs een avondje kan worden gedaan, hahahahaa.



Ben inmiddels ook al 31 en mijn conditie is ver te zoeken dus een paar seconden kan ik het vast wel.



Ik vind het wel leuk, moest even wennen maar ach als de jeugd dit leuk vindt waarom ook niet?

Zelfs mijn vriend vindt het helemaal leuk (houdt normaal alleen van salsa en marenque en zo hahahaahha)



Maar goed, ik vind het wel leuk dus.
Alle reacties Link kopieren
Ik (25 jaar) vind het stiekem ook wel errug leuk. Vind het jammer dat het nu pas komt en niet 10 jaar geleden ipv het gabberen (al deed ik daar ook errug enthousiast aan mee). Je zal mij niet snel jumpend aan treffen, maar ik kan het wel na wat geoefen. Niks mis mee toch? Hahaha.
Alle reacties Link kopieren
Het is nu geloof ik nog wel cool onder de tieners, maar als kinderen van 4 ook al mee gaan doen vrees ik dat het snel een 'kindertrend'  gaat worden. En dan haken de tieners meestal heel snel af en zoeken weer iets anders. Het is iig niet meer aan mij besteed maar het is wel leuk om die trends een beetje te volgen. het is idd een beetje zoals het 'ouderwetse' hakken maar dan zonder aussie en kale kop.:D
Alle reacties Link kopieren
Ik zag net een item op sbs6 over Jumpen. En dan een spinoff namelijk: Klompstyle. Jumpstylen maar dan op je klompen. Van die boeren houten klompen. Whoehahaha.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel grappig moet ik eerlijk zeggen,ik kan het niet hoor, jee wat een uithoudingsvermogen moet je dan hebben!
Alle reacties Link kopieren
Ook ik heb vandaag van mijn dochter van 4 een demonstratie 'Jumpen' gehad!!!

Hilarisch!!

Ze was verbaasd dat ik wist hoe het heet!!

Zó oud (33) ben ik toch niet????? Tóch?!
Alle reacties Link kopieren
Sorry, vind het maar niks.



'pretty fly for a white guy' !!



Dat gevoel heb ik erbij....
Alle reacties Link kopieren
Hier junpen ze ook de hele dag door.

Mijn zoontje van 6 en door mijn dochter van bijna 4 jaar....wel op hun manier,maar toch

En...door moeders van 30 jaar.

Ik vind het helemaal geweldig.

Ik heb het van het weekend geleerd van een zoon van me vriendin.

Maar nu staan we vaak met zn drieen te jumpen.



En het is nog goed voor de conditie ook,wat willen we nog meer...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven