met kids verhuizen naar andere kant van het land voor de liefde?

09-05-2007 15:56 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
ja de titel zegt het al,we willen graag samen wonen,maar ik vind het een hele stap om dit te doen,er komt zoveel bij kijken m.n. voor de kinderen (.

6 en 8 jaar).

en wat als het niet werkt? dan weer terug?

het is voor hem erg moeilijk om mijn kant op te komen vanwege werk..

ik zou graag wat ervaringen horen..
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang zijn jullie samen? Is het de bedoeling dat je gaat werken? Heb je uitzicht op werk?

Zelf zou ik zoiets niet rap doen, maar da's persoonlijk.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Loessie



Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou eerst alles voor mezelf op een rijtje zetten, hoe lang hebben jullie een relatie en hoe zeker voel jij je over deze relatie? Als je gevoel (jullie gevoel) goed zit zou ik de stap wagen, wat is er nou fijner om helemaal opnieuw te beginnen? En kinderen wennen snel aan een nieuwe omgeving, helemaal als zij ook voelen dat hun mama gelukkig is, en meestal krijgen kinderen van die leeftijd zeker snel nieuwe vriendjes en vriendinnetjes.

Ik zou ervoor gaan als het gevoel goed is.

Veel succes met je beslissing!



Gr. GvdG

Alle reacties Link kopieren
Ja, wat ik dan weer enigszins vreemd vind is dat het voor hem moeilijk is om jouw kant op te komen vanwege zijn werk, maar jij mag dan weer wèl 2 kinderen van school halen en naar een andere omgeving verhuizen, weg van vriendjes en vriendinnetjes... Terwijl het in dat geval om 3 personen gaat: jij en je 2 kinderen. Ik snàp het ergens wel, maar ik zie niet zo goed waarom hij voorrang heeft zeg maar. Want een vaste baan wil ook niks zeggen, daarmee kan hij evengoed volgende week op straat staan.
Alle reacties Link kopieren