Entertainment alle pijlers

~Temptation Island~

26-03-2007 11:18 487 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgenavond begint het weer, ik weet het, het is pulp :$, maar het blijft wel grappig om naar te kijken. Dit jaar is het op Jamaica en Shaggy gaat een keer op date met 1 van de vrouwen.



Wie heeft er zin om hier een beetje mee te kletsen?
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren


Ik zou wel ambtenaar van de burgelijke stand willen zijn bij het huwelijk van Gringo en Ciska.



"Eerst liep jullie relatie een deuk op omdat Gringo "even" aan zichzelf dacht en vreemdging. Daarna hebben jullie op TI Nederland en België geschokt door de kip-zonder-kop-actie van Gringo met een blondje en kwam de score gelijk omdat Ciska een triootje in de bosjes deed. We hebben er alle vertrouwen in dat jullie een lang en gelukkig huwelijk tegemoet gaan, zonder ruzie, met respect voor elkander en monogaam tot de dood jullie scheidt. Of Temptation Island."



Hahaha, dat zou wel erg leuk zijn!!

Heb je ook al nagedacht over een speech voor Federik en Veronique? Of wordt dat kort en krachtig, iets in de zin van: "Nou Frederik, hier blijkt maar weer, driemaal is scheepsrecht."
Alle reacties Link kopieren
ff tussendoor hoor; ik weet niet of ik het verkeerd zie, maar heet die Ciska niet een abnormaal grote kop? Het valt mij al vanaf het begin van de serie heel erg op eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
ehm heet = heeFt dus
Alle reacties Link kopieren
Ja, Ciska heeft een groot hoofd.... En dat bewijst maar weer eens dat de inhoud van de hersenpan niet correleert aan IQ!



(Ik heb trouwens zelf ook een groot hoofd, doe je niets aan).
Alle reacties Link kopieren




quote: Bloesem reageerde



Ik zou wel ambtenaar van de burgelijke stand willen zijn bij het huwelijk van Gringo en Ciska.



"Eerst liep jullie relatie een deuk op omdat Gringo "even" aan zichzelf dacht en vreemdging. Daarna hebben jullie op TI Nederland en België geschokt door de kip-zonder-kop-actie van Gringo met een blondje en kwam de score gelijk omdat Ciska een triootje in de bosjes deed. We hebben er alle vertrouwen in dat jullie een lang en gelukkig huwelijk tegemoet gaan, zonder ruzie, met respect voor elkander en monogaam tot de dood jullie scheidt. Of Temptation Island."



Hahaha, dat zou wel erg leuk zijn!!

Heb je ook al nagedacht over een speech voor Federik en Veronique? Of wordt dat kort en krachtig, iets in de zin van: "Nou Frederik, hier blijkt maar weer, driemaal is scheepsrecht."



Zit meer te denken aan: Fredje, je mag nu de ring om de vinger van jouw libi-doos schuiven.
Alle reacties Link kopieren
Goeie Riv, heel scherp.



Wat mij een leuk experiment lijkt is Melissa (de eerste blonde snol, die met die borst) als getuige te laten optreden. Kijken of die kerels dan nog bloed in hun hoofd hebben zitten. :D



Dedijk: jij houdt tenminste wél van goeie muziek (toch???)
Alle reacties Link kopieren
Dat Gringo en Ciska een beetje raar zijn, is oud nieuws.... Maar dat Bianca zo'n domme koe is... dat had ik dus nog niet helemaal door

Wat een maf wijf dat ze die rare streken van Takis pikt! En het meest wijze wat eruit komt is de constatering dat ze het gevoel heeft dat ze achteruit zijn gegaan........ Echt... als je zo diep met je hoofd in je kont zit, dan verdien je ook niet beter.



En Ciska lijkt in vergelijking bij Gringo wel een kerel... wat een groot wijf is dat zeg! Het lijkt wel de Predator  :?
Alle reacties Link kopieren
Ja, de combinatie Ciska en Gringo ziet er niet uit! Gringo zo'n klein miezerig mannetje! Dan moet die Elynn ook maar een klein poppetje zijn.
Alle reacties Link kopieren
wat ik aan Ciska een beetje griezelig vind, is dat om haar pupillen veel wit te zien is, waardoor ze eruit ziet alsof ze strak van de drugs staat. beetje eng.

Wie weet wanneer de herhaling van de laatste TI is? Ik heb het gemist...:-(
Alle reacties Link kopieren
Op de Temptation website kan je afleveringen bekijken. Als het erg druk is en je hebt een trage verbinding/ computer, dan loopt het geluid achter. Als je in rustige uurtjes kijkt heb je daar minder kans op.
Alle reacties Link kopieren


wat ik aan Ciska een beetje griezelig vind, is dat om haar pupillen veel wit te zien is, waardoor ze eruit ziet alsof ze strak van de drugs staat. beetje eng.

Wie weet wanneer de herhaling van de laatste TI is? Ik heb het gemist...:-(
Vanavond om 23.00 uur op veronica herhaling van de laatste 2 uitzendingen.
Alle reacties Link kopieren


Goeie Riv, heel scherp.



Wat mij een leuk experiment lijkt is Melissa (de eerste blonde snol, die met die borst) als getuige te laten optreden. Kijken of die kerels dan nog bloed in hun hoofd hebben zitten. :D



Dedijk: jij houdt tenminste wél van goeie muziek (toch???)




Inderdaad. Hieruit blijkt maar weer dat een goede muzieksmaak niet hoeft te getuigen van een goede smaak wat betreft televisieprogramma's.



Als Melissa dan de getuige is, en de mooie speech van de ambtenaar wordt voorgelezen, vind ik het wel mooi als ze voor Gringo "Mag het licht uit" draaien als achtergrond muziek. (Hoeft ie Ciska niet recht in de (strakke) ogen te kijken)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven