Entertainment alle pijlers

***Peking Express***

25-02-2007 01:00 167 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zuid-Amerika In de vierde editie van Peking Express wordt er voor het eerst door een ander continent geracet: Zuid-Amerika. De route gaat van de Atlantische Oceaan naar de Stille Zuidzee, recht door het hart van Zuid-Amerika. Landen die worden doorkruist, zijn Brazilië, Bolivia en Peru. Maar liefst negen koppels gaan het ultieme avontuur aan. En dat is een koppel te veel... Kijk zondag om 20.30 uur naar een nieuw reeks afleveringen van 'Peking Epress'.

Presentatie: Art Rooijakkers en Roos van Acker










Zondag 25 februari: extra lange aflevering Negen koppels willen de strijd aangaan in een nieuw seizoen van 'Peking Express', maar dat is een koppel te veel... In de eerste aflevering wordt uitgemaakt welke acht duo's er over blijven en de reis door Zuid-Amerika gaan maken.
Alle reacties Link kopieren
Neeeeeeeeeeeee! ;(  Waarom pascal en miranda! Het is inderdaad een sterk koppen, maar ik vind ze echt helemaal niet symphatiek. Ze gunnen het een ander ook helemaal niet. Als een ook maar een beetje tegenzat, waren ze gelijk heel chagerijnig. En ik vind het ook heel overdreven dat er steeds gezegd werd dat ze het helemaal in hun eentje hebben moeten doen zonder 'vriendjes'. Als Hans en Emily er nog waren hadden ze daar ook meegespeeld. Als ik het me goed herinner zijn zij juist begonnen met de vriendjespolitiek.



En waarom moeten ze elkaar in vredesnaam 'lover' en 'lov' noemen.



Ik vind het jammer dat Egbert en Josefien niet hebben gewonnen, maar ze waren inderdaad gewoon minder sterk.
Alle reacties Link kopieren
Ik had het ook leuker gevonden als Egbert en Jozefien gewonnen zouden hebben..



Ben benieuwd waar de volgende Peking Express zich gaat afspelen.. Het continent Afrika misschien?
Alle reacties Link kopieren




En waarom moeten ze elkaar in vredesnaam 'lover' en 'lov' noemen.





Jaaaaa! Verschrikkelijk! Het viel me trouwens gisteren pas op.



Ik denk trouwens wel dat het volgend seizoen ook in Zuid-Amerika zal zijn. Daar is nog genoeg te beleven (bv landen als Argentinie?)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat Pascal en Miranda de overwinning ook wel verdiend hebben. Ze speelde het spel goed, tactisch en waren best slim. Jozefien en Egbert moesten het meer van geluk hebben inderdaad.



Pascal en Miranda waren gewoon allebei sterk, bij Egbert en Jozefien was vooral Egbert de sterke. Jozefien had niet echt een goede conditie... :o En tja, net als met dat vliegen, dat was ook niet echt handig. De één werd misselijk, de ander bang. Kunnen ze ook niks aan doen of zo, maar handig was het niet.



Miranda vond ik wel wat overmoedig in die " heiligen proef". Ze wist er wel negen... Nou ze had er één goed geloof ik... Sowieso waren Pascal en Miranda een zwak koppel als het ging om het beantwoorden van (theoretische) vragen.



Noemen ze elkaar lover?? Ik verstond "lafje" of zo. :P Ik dacht zal wel een koosnaampje zijn...
Alle reacties Link kopieren
Noemen ze elkaar lover?? Ik verstond "lafje" of zo. :P Ik dacht zal wel een koosnaampje zijn...
het was echt lover, of afgekost alleen lov... het lijken me echt types die om de tafel gaan zitten om eens een koosnaampje voor elkaar te verzinnen.

P: Nee, schatje vind ik te afgezaagd. Wat vind je van 'lover'? Dat kan ik dan mooi integreren in mijn Engelstalige kreten zoals 'Holy Macaroni, waar is mijn lover?'

M: Ja oke, leuk maar zullen we dan als we haast hebben alleen lov zeggen?

P: Prima, afgesproken! Laat nog ff je Miss Holland kaartjes zien...
Alle reacties Link kopieren
P: Nee, schatje vind ik te afgezaagd. Wat vind je van 'lover'? Dat kan ik dan mooi integreren in mijn Engelstalige kreten zoals 'Holy Macaroni, waar is mijn lover?'

M: Ja oke, leuk maar zullen we dan als we haast hebben alleen lov zeggen?

P: Prima, afgesproken! Laat nog ff je Miss Holland kaartjes zien...





Whahahahahaaaahahaaah !! *lig hier in een deuk*



:D



Ik zie het helemaal voor me.
Alle reacties Link kopieren


P: Nee, schatje vind ik te afgezaagd. Wat vind je van 'lover'? Dat kan ik dan mooi integreren in mijn Engelstalige kreten zoals 'Holy Macaroni, waar is mijn lover?'

M: Ja oke, leuk maar zullen we dan als we haast hebben alleen lov zeggen?

P: Prima, afgesproken! Laat nog ff je Miss Holland kaartjes zien...





:D



Het viel me gister ook op, dat bij het beantwoorden van vragen, Pascal constant afwachtend Miranda aankeek, en als zij het antwoord dan fout had, dat hij dan narrig werd en zij zich nog ging verontschuldigen ook. Tsskk :o
Alle reacties Link kopieren
Ja pascal was echt een beetje pissed toen Miranda de vragen over de heiligen niet goed had. terwijl hij zelf als een schaap erbij stond te kijken en niks zei! Toen ze piranha's moesten vangen in een bassin liet hij haar dat ook doen. 'Kom op, pak 'm dan!' Zij maar graaien tussen de piranha's en hij deed niet eens een poging om er een te vangen.

Ook was hij vaak jaloers, behalve als het hem uitkwam, dan mochten mannen ineens aan zijn miss-je zitten.

Aan de andere kant was zij ook gauw jaloers dus wat dat aangaat passen ze wel bij elkaar. Jammer dat ik Omroep Zeeland niet kan ontvangen want daar presenteert Miranda kennelijk een programma.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Pascal een verschrikkelijk mietje,Miranda is meer kerel dan hij.Ze deed zowat alle proeven en hij stond er maar achteraf Kut Kut bij te roepen als het mis ging...wat een loser is dat zeg....
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig keek m'n vried gisteren in de tv-gids en zag hij dat gisteravond om 23:10 uur een special met een kijkje achter de schermen van Peking Express werd uitgezonden. Die zou toch pas as zondag komen??
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig keek m'n vried gisteren in de tv-gids en zag hij dat gisteravond om 23:10 uur een special met een kijkje achter de schermen van Peking Express werd uitgezonden. Die zou toch pas as zondag komen??




Dat dacht ik ook, heb het helaas gemist :(. Maar, toch maar even kijken zondag, er gaat nog wel eens wat mis met de programmering van Net 5.



Was het wel leuk?
Alle reacties Link kopieren




 

Dat dacht ik ook, heb het helaas gemist :(. Maar, toch maar even kijken zondag, er gaat nog wel eens wat mis met de programmering van Net 5.



Was het wel leuk?

------------------------------

Het was wel leuk om dingen te zien die je niet in de uitzending zag..

Tussen de fragmenten door zaten intervieuws met kandidaten en met de presentatoren. Al was Art meer aan het woord dan Roos. Wel leuk om te zien dat er vriendschappen waren ontstaan n.a.v. het programma.



Ik heb net gekeken in de tv-gids en zie het voor aanstaande zondag niet staan. Hebben ze het dan nu woensdag dan uitgezonden ipv aanstaande zondag? :o
Alle reacties Link kopieren
Wat stom van net5 weer!! ik heb het dus ook gemist...
Alle reacties Link kopieren
Chips....ben niet in het bezit van een tv-gids.....



Dacht dat de terugblik gewoon op zondag zou worden uitgezonden, dus ik zat vanavond klaar......komt het niet en nu zie ik dat het afgelopen vrijdag al is uitgezonden!! O, wat zit ik daar van te balen zeg!! Daar is echt over nagedacht bij Net5..... ;(



Kan je het nog zien bij uitzending gemist oid?
Alle reacties Link kopieren
Boehoee ik zat gister ook voor niks klaar :@. Op het forum van Peking staat iets over de making off, die je kunt downloaden. Klik hier..
Nou, da's lekker, laatste uitzending niet gezien én de special gemist.:@
Alle reacties Link kopieren
Nou ik vond het ook behoorlijk stom van net 5! Er was toch duidelijk gezegd: "Kijk volgende WEEK voor een terug blik en een kijkje achter de schermen." :?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven