Entertainment alle pijlers

Holland"s Next Top Model - Finale 14 mei!!!

14-05-2007 16:10 145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat er winnen? Ik zal zo de poll uit het oude topic hierheen halen. Kunnen we verder speculeren!
Alle reacties Link kopieren
Vriendje van Kim hing eerst in trainingspak op de bank. Zag er nu wel wat beter uit maar toch wel erg kort geschoren kop. Hij is volgens mij marokaan? En ik begreep dat ie werkeloos is en overal mee naar toe zal gaan naar waar Kim heen gaat voor haar modellen werk. Relaxed.
Alle reacties Link kopieren


Het leek dus net of Renate hangtietjes had, maar dat kwam echt alleen door dat ene rolladebandje onder de oksel. Zonde, hoe verzin je 't?





Ik denk dat yfke Renate alleen wilde laten presenteren als zij Renate's kleding mocht kiezen... :P
Alle reacties Link kopieren
T verbaasde me echt dat Yfke niet op christa gestemd had!!
Misschien deed ze dat uit eigenbelang (Christa bedreiging voor 'haar' markt?). :D
Alle reacties Link kopieren
Ben blij dat de afleveringen op internet staan, want mijn tv heeft het van het weekend begeven...



Maar wat viel Christa inderdaad door de mand! Ik vond haar ook erg langzaam lopen en niet zo elegant als de anderen. Daarentegen vond ik Sabrina beter dan verwacht en ook erg mooi zo! Had wel wat meer stemmen voor haar verwacht. De avond zal inderdaad in een kater geeindigd zijn voor haar en ik vind dat niet terecht. Christa was gewoon slecht met dat lopen en die kop met die grote ogen. Sabrina had op z'n minst een goede tweede meoten worden vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag stond in de metro dat de stemmen van de mensen die we niet hebben gehoord (Rosalie en ??), beide voor Kim waren.
Alle reacties Link kopieren
 En ik begreep dat ie werkeloos is en overal mee naar toe zal gaan naar waar Kim heen gaat voor haar modellen werk. Relaxed.
Ik zou er gek van worden :P
Alle reacties Link kopieren
Wat een stijve hark is Yfke toch, ongelooflijk gewoon. Ze ziet er ook veel ouder uit (niet qua rimpels ofzo maar gewoon niet jong en fris) 
Ze heeft wel diepe mondplooien (noem je dat zo?) als ze lacht, over een paar jaartjes zullen daar mooie rimpels zitten ben ik bang...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die yfke echt een gratekut,exuse my language maar echt,10 pond zout en nog geen dorst.Blegh,niks aan die meid.tof dat kim gewonnen heeft.Mooie meid met een goed karakter volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Vind Kim ook zeker de mooiste van de 3 finalisten maar ( en ik kan er echt niets aan doen ) ik heb wel vaak last van plaatsvervangende schaamte als ze haar mond opentrekt :(



Gelukkig dat je dat niet hoort op de foto of op de catwalk.
Alle reacties Link kopieren
Maar vonden jullie de finale niet erg sullig ? Ik had een hoop spektakel verwacht maar het kwam zo duf op me over. Het liep niet erg lekker vond ik. Het was zo knullig...
Alle reacties Link kopieren
KAN IEMAND FF TEGEN RENATE ZEGGEN DAT DAT BANDJE ECHT NIET KAN????????
Ik heb me er de hele avond aan geergerd. Het leek net zo'n rollade bandje. :)
Alle reacties Link kopieren
KAN IEMAND FF TEGEN RENATE ZEGGEN DAT DAT BANDJE ECHT NIET KAN????????
Ik heb me er de hele avond aan geergerd. Het leek net zo'n rollade bandje. :)
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, dat bandje van Renate haar truitje... het houdt me nu een week later nog steeds bezig... :( Grappig dat iedereen hier dat opgevallen is, maar dat er daar helemaal niemand is geweest die haar daar op gewezen heeft!!



Ik vind het trouwens helemaal niet zielig voor Sabrina. Ze was gewoon de minste van de 3, minst leuk en minst knap... Ze heeft terecht verloren!! En als ze nou nog een beetje aardig was geweest had ik medelijden gehad maar dat was ze niet.



En het viel mij ook al op de Yfke zo graag vriendinnetjes wou zijn met Kim. "Je moet naar New York komen", "We moeten buren worden",  blablabla wat een geslijm!!! Gelukkig ging Kim er niet op in!
Alle reacties Link kopieren
Zou trouwens Renate de finale gepresenteerd hebben omdat ze bang waren dat Yfke life er pas echt helemaaaal niks van zou bakken???
Alle reacties Link kopieren
Ik zat al de hele tijd te denken: er was nog iets geks dat Renate zei tijdens de finale en ik kon er de hele tijd niet op komen, maar nu schiet het me ineens te binnen:



Toen Renate de enveloppen van de jury had gekregen, keek ze naar de inhoud en toen zei ze: goh jullie hebben ook een doktershandschrift. Maar even later zag je in beeld de kaartjes met de namen die in de enveloppen zaten: die stonden voorgedrukt en ze moesten alleen het hokje van hun keuze aankruisen!!!
Alle reacties Link kopieren


Ik zat al de hele tijd te denken: er was nog iets geks dat Renate zei tijdens de finale en ik kon er de hele tijd niet op komen, maar nu schiet het me ineens te binnen:



Toen Renate de enveloppen van de jury had gekregen, keek ze naar de inhoud en toen zei ze: goh jullie hebben ook een doktershandschrift. Maar even later zag je in beeld de kaartjes met de namen die in de enveloppen zaten: die stonden voorgedrukt en ze moesten alleen het hokje van hun keuze aankruisen!!!





Ja de klopt dat heb ik ook gezien maar volgens mij ging het over de naam van het jurilid wat erop stond.



Vond dat rolade ding van Renate echt vreselijk!



Is er op het net nog iets te vinden over hoe het nu is met Kim? Vind trouwens Sylvia van vorige jaar best grappig in de Mora reclame!
Alle reacties Link kopieren
haha, mora is leuk.

Eerst begreep ik niet wat er nou aan haar ontbrak :P
Alle reacties Link kopieren
Ik begreep trouwens die opmerking van die bitch van een rosalie niet zo goed.

Dat Kim op de catwalk nog ordinairder was ofzo.... :?
Alle reacties Link kopieren


Ik begreep trouwens die opmerking van die bitch van een rosalie niet zo goed.

Dat Kim op de catwalk nog ordinairder was ofzo.... :?
Nee, ze zei Extraordinairy oid, dat is Frans en Engels voor juist extreem goed en apart...
Alle reacties Link kopieren
Rosalie zei 'extraordinaire', en dat betekent 'buitengewoon', juist positief bedoeld dus. Vergeet niet dat ze eeuwenlang in Frankrijk heeft gewoond . In Nederland heeft het woord 'ordinair', dat dus eigenlijk 'gewoon' betekent, een andere betekenis gekregen doordat vroegah de welgestelde klassen het woord gebruikten voor het 'gewone' volk. Dat is een beetje afgegleden tot een betekenis in dezelfde trant als asociaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven