Entertainment alle pijlers

boer zoekt vrouw: Gerrit en Inge uit elkaar!

22-05-2007 16:22 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Was er toch best door verrast toen ik het vanmorgen in de krant las, maar aan de andere kant snap ik het best wel want die Gerrit lijkt me niet gemakkelijk om mee samen te leven.

Merel en Dirk-Jan zijn trouwens ook uit elkaar (duh!).

De enigen die nog bij elkaar zijn zijn Anneke en Hans en natuurlijk Martijn en Marlies.
Alle reacties Link kopieren
Ohhhh... en Inge had een huurhuisje helemaal naar haar zin... Gerrit en Inge woonden toch samen? Ik hoop dat ze haar huisje desondanks aangehouden heeft!
Alle reacties Link kopieren
Welke krant was dat dan wel niet, dat ze zulk belangrijk nieuws vermelden.

Gerrit vond ik toch al zo knurfterig overkomen dus dat verbaasd me niks.

Die Dirk -Jan was toch die gene die een boerderij in Frankrijk had?

Marlies en Martijn staan ook op de site van de postbank is een leuk stel
Alle reacties Link kopieren
Wonen Martijn en Marlies samen dan? Ze staan er voor een reclame van de samenwoonscan.
Alle reacties Link kopieren
Martijn en marlies heb ik gisteren ook op tv reklame gezien. Eerlijk gezegd twijfelde ik heel erg of Martijn wel oprecht verliefd op haar was, omdat hij die andere ook zo leuk vond.



Wanneer komt er weer een nieuw seizoen???!!! :D
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij wonen ze nog niet samen, maar ik geloof dat ze er een beetje vaag over doen.

De nieuwe boer zoekt vrouw begint 9 september dacht ik, dan worden de boeren voorgesteld, waarna in december de afleveringen volgen,
Alle reacties Link kopieren
Marlies en Martijn wonen niet samen. Marlies is een vriendin van mijn zusje, vandaar dat ik het zeker weet.
Alle reacties Link kopieren
Marlies en Martijn wonen niet samen. Marlies is een vriendin van mijn zusje, vandaar dat ik het zeker weet.
Vandaar dat ze die samenwoonscan op postbank.nl promoten.

Daarin staat waar je aan moet denken als je gaat samenwonen, dus waarschijnlijk zijn ze het wel (ooit) van plan.

Alle reacties Link kopieren




quote: Ginger reageerde



Marlies en Martijn wonen niet samen. Marlies is een vriendin van mijn zusje, vandaar dat ik het zeker weet. Vandaar dat ze die samenwoonscan op postbank.nl promoten.

Daarin staat waar je aan moet denken als je gaat samenwonen, dus waarschijnlijk zijn ze het wel (ooit) van plan.

Dat is bij 99% van de relaties toch ooit het plan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven