Entertainment alle pijlers

rare sms"jes: OTA ok..

24-05-2007 12:29 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik krijg al sinds ik een abonnement bij mijn telefoonprovider heb SMS'jes met de tekst 'OTA ok' van een mobiel nummer met 6 cijfers. Als ik dit nummer probeer te bellen gaat 'ie niet over en krijg ik direct de in gesprek-toon. Ik heb nooit abonnementen gehad op van die jamba onzin, snap dus niet waar dit vandaan komt. Hebben jullie dit wel eens ontvangen en zoja, wat is het?? :?
Alle reacties Link kopieren
Dat komt bij je provider vandaan (KPN?) en houdt een update in van je sim-kaart.. dus ik zou voor verdere vragen je provider bellen.
Alle reacties Link kopieren
een update?! Afblijven, is mijn Sim!



ach, als dat het is, zal het wel goed zijn... Wanneer ik me echt verveel ga ik KPN (je had de provider goed, heb je er verstand van? :)) wel een keer lastigvallen, ben voorbereid op een kastje-naar-muur-traject heb onlangs geprobeerd ons Planet abb. te veranderen, een DRAMA!!!
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik ben blij dat dat opgehelderd is want ook ik kreeg die zo nu en dan. Had ook geen idee wat het was.
Alle reacties Link kopieren
stap 1) google: ota ok

stap 2) klik op uitgekomen linken

stap 3) lees:



Als u één van de volgende meldingen ontvangt:





"Update KPN info 06530990


"GSM-kaart aangepast"


"OTA o.k."



dan heeft KPN op afstand de voorkeursnetwerken geprogrammeerd. Dit vindt plaats via OTA (Over The Air programmeren). OTA wordt gebruikt om voorkeursnetten automatisch op uw sim-kaart aan te passen en voor te programmeren.
Alle reacties Link kopieren
mmm... de rest stond er net nog niet :S

mosterd dus....
Alle reacties Link kopieren
voorkeursnetwerken... aha, dat verklaart waarschijnlijk ook waarom m'n vriend ze nooit krijgt. Hij heeft geen voorkeur ingesteld dacht ik. Bedankt voor je posts ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven