Entertainment alle pijlers

DJ Paul Elstak op bezoek bij Jensen

22-05-2007 18:39 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag net op RTL5 dat Paul Elstak in het programma van Jensen zit.



Dit in verband met het programma Fighting with the stars.



Men hey, die Paul Elstak is weinig veranderd, nog net zo leuk als vroeger.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm, ik was geen gabberinnetje in die tijd, maar vond de muziek van o.a. Dj Paul wel erg leuk.



Laatst hebben m'n vriend en ik een hele avond van die oude nummers zitten downloaden, geweldig om dat weer te horen. Echt lachen.



En ik ben dan ook erg blij met m'n sinds kort aangeschafte mp3-speler, want het is toch echt heerlijk hardlopen op die happy hardcore muziek van de jaren negentig....:D (zegt zij, die hardlopen nooit leuk vond en nu dankzij die muziek wel, ha ha).
Alle reacties Link kopieren
Heey,



Wat leuk om te lezen. Hier ook een ex gabber hahaha



Wat een geweldige tijd was dat he. Ik was wel meer van de amsterdamse kant. Ben wel een paar keer in de energiehal geweest. Vechtsebanen ,PWA hallen ,sporthallen zuid, thialf, Eigelijk bijna alle grote hallen wel een keer gehad. En verder heel veel naar de fun ,en medusa.



Wat grappig zeg. Miss zit hier nog wel een oude bekende.



Ik ga nu trouwens ook zo nu en dan nog naar een feest. Maar je moet wel goed zoeken.Dat het niet allemaal van die hele jonkies zijn. Dus niet meer de echte hardcore feesten. Meer de oldschool/classics feesten.



Zoals laatst ben ik naar the beatclub in de oude fun geweest. Was echt superleuk. Houseqlassics in  de heiniken music hal is ook een aanrader.En natuurlijk Mysteryland. Zo zijn er nog wel meer leuke feesten met een gemiddelde leeftijd van rond de 30.



Gaan jullie ook nog wel eens ,of ben ik de enige die nooit volwassen word :P (ben ook voor de rest ook gewoon een brave moeder van 2 kinderen hoor hahah)



Groetjes Joehoe
Alle reacties Link kopieren
Als jij meer van het Amsterdamse was en je ging vaak naar de Medusa op vrijdag dan zou ik jou wel van gezicht moeten kennen (hmm is wel meer dan 10 jaar geleden) maar de Medusa daar ging altijd zo'n vast kliekje mensen heen. Dat was echt een leuke tent he! En dan met zijn allen 's morgens weer terug met de trein naar Amsterdam en dan naar La Rocka. Leuk was dat altijd. Ik ben nu ook moeder maar ik ga dus niet meer naar feesten, heb een mooi afscheidsfeestje gehad in de RAI. :)
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ja ik was elke vrijdag standaard in medusa. Hahahah wat grappig. Dan zou ik je haast wel moeten kennen ja
Alle reacties Link kopieren
Medusa was trouwens echt een supertent. Vooral voor de eerste sluiting. We hebben het er nu ook nog wel is met mensen over ,en dan zeggen we ook altijd als je geen medusa in je jeugd hebt gehad dan heb je echt wat gemist hahaha
Alle reacties Link kopieren


Medusa was trouwens echt een supertent. Vooral voor de eerste sluiting. We hebben het er nu ook nog wel is met mensen over ,en dan zeggen we ook altijd als je geen medusa in je jeugd hebt gehad dan heb je echt wat gemist hahaha



Ja, de Medusa was echt geweldig! Ik zat ook vaak op het bankje naast de spiegel beneden. Als mensen er voor het eerst kwamen liepen ze altijd tegen de spiegel aan :D. Jammer dat je geen namen mag noemen hier. Ik was vaak met een hele groep mensen uit Amsterdam en daar zat oa een jongen bij die graffiti spoot onder de naam Mazl.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ja echt balen dat we geen namen kunnen noemen zeg hahaha .Ik ging ook met een heleboel uit amsterdam om ,en ook uit almere. Ging je na medusa ook wel is bij iemand uit Almere thuis zitten (bijv diegene met die tattoo op zijn hoofd) Grafitti Hhmm begint zijn echte naam met een T.



Sjezus lastig zo menesen omschrijven. Ik zou zo 30 namen op kunnen noemen .Het was altijd zo een leuke groep. De portier H . was ook altijd me vriend .Mocht altijd doorlopen ,maakte niet uit hoe lang de rij was hahahah
Alle reacties Link kopieren
Hahhaaha, zou wel toevallig zijn he als jullie elkaar kennen.



Maar goed hier kan ik niet over meekletsen want ik kom dus uit groningen en wij waren iets mee rotterdams gericht :$ en vonden de amsterdammers maar niks, hahahaa

je weet het vast nog wel die nummers van Rotterdam, echt wel! en Amsterdam, waar leg dat dan?



O ja, ik las net iemand met die t-shirts, Wanna Play met een beertje, jaaaaaa die had ik ook, en ik geloof dat ik ze nog wel heb maar zeker weten doe ik het niet.



Nou ik kan alleen maar hopen dat ik ook wat bekenden uit mijn plaats tegen kom hier, kardingen, martinihal, oosterpoort en misschien de bunker of motorclub en zo.



Die vage feestjes dat herken ik ook wel inderdaad, soms wist je gewoon niet waar je terecht kwam, echt heel erg spannend vond ik dat!
Alle reacties Link kopieren
Ja echt balen dat we geen namen kunnen noemen zeg hahaha .Ik ging ook met een heleboel uit amsterdam om ,en ook uit almere. Ging je na medusa ook wel is bij iemand uit Almere thuis zitten (bijv diegene met die tattoo op zijn hoofd) Grafitti Hhmm begint zijn echte naam met een T. Jaja!!!! Helemaal goed. Ik ging niet echt in Almere thuis zitten maar ik had wel een goede vriend waar ik elke week mee afsprak uit Lelystad. Zijn naam begon met een W en hij had altijd zo'n wit vissershoedje op. Wat grappig! Ik ken jou vast wel. Ik was bij het groepje met Ronnie en Dikke Dennis en Kees. (dat snapt toch niemand verder!)



Sjezus lastig zo menesen omschrijven. Ik zou zo 30 namen op kunnen noemen .Het was altijd zo een leuke groep. De portier H . was ook altijd me vriend .Mocht altijd doorlopen ,maakte niet uit hoe lang de rij was hahahah Hmmmm, ik betaalde altijd en tientje als het me te lang duurde... :)
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa!!!! hahaha Ronnie en dikke dennis die kon ik ook ja .Daar ging ik ook altijd mee om als ze daar waren of in de fun hahaha wat een giller. En T als het dezelfde de is ,moet haast wel.Die spreek ik nog wel is .Die kwam ik een paar maanden geleden tegen op partyflock.



Wat leuk zeg. Ik vind het altijd leuk om mensen uit die tijd tegen te komen ,omdat die precies weten hoe dat gevoel van toen was. Is moeilijk uit te leggen aan mensen die er niet bij waren. Als ik nu ook met vrienden uit die tijd over toen klets ,hoor ik andere (jongere) vrienden al weer lachen ,ooohh heb je die oudjes weer met hun goeie oude tijd.:D



Maar we moeten elkaar haast wel kennen. Zeker als je met hun allemaal omging. Grappig hoor.
Alle reacties Link kopieren
Uit lelystad kon ik er trouwens ook best veel toen.Soms gingen we ook naar bubbles hahah Ik had er ook nog een vriendje toen F. Maar w kan ik zo snel niet op komen.



Al mijn herinneringen komen weer naar boven drijven whahahaha
Alle reacties Link kopieren


Hahhaaha, zou wel toevallig zijn he als jullie elkaar kennen.



Maar goed hier kan ik niet over meekletsen want ik kom dus uit groningen en wij waren iets mee rotterdams gericht :$ en vonden de amsterdammers maar niks, hahahaa

je weet het vast nog wel die nummers van Rotterdam, echt wel! en Amsterdam, waar leg dat dan?





Ja Amsterdam en Rotterdam stond altijd lijn recht tegenover elkaar. Maar eerlijk is eerlijk Anightmare in Rotterdam waren  leuke feesten,maar niet zo leuk als hellraiser:P En jullie hadden Parkzicht ,en wij hadden Multi Groove.



Maar eerlijk uit rotterdam en omstreken kon ik er niet echt veel. Echt Amsterdam ,Almere, Purmerend ,Amersfoort , lelystad enz



Alle reacties Link kopieren
Zie je ik spreek nu nog van jullie en wij :D
Alle reacties Link kopieren
hahahhaa, ik denk dat het jullie en wij toch wel altijd blijft bestaan ook al weet je nu wel beter en maakt het je nu niks meer uit.



Helaas ben ik bij de helraisers nooit geweest maar er waren wel mensen van ons die daar heen gingen hoor, en die vonden het daar ook helemaal te gek dus ach, het zegt ook helemal niks.



Hebben jullie ook dat je toch wel eens mensen tegen komt van die tijd en ze zijn toch aardig naar een lager niveau gezakt?

(ja, groningen he, daar kom je mensen weer iets sneller tegen hahahaa)

Maar ik schrik soms echt van sommige mensen en dan heb je ook nog dat ze ook gewoon nog steeds met die muziek bezig zijn.



Ook had je in die tijd (iets later dat ik zelf in de 20 was) mensen dietoen een relatie hadden en een kind kregen en later weer ruzie en tramelant om die kinderen.

Hahhahaa het waren soms echt van die soaps.



Gelukkig is het met mij iets anders gegaan en ben ik al lang uit de sene en ben nu pas zwanger van mijn eerste, en niet van iemand uit die tijd.
Alle reacties Link kopieren
Joehoe, wat grappig! Als jij T goed kent dan moeten we elkaar zeker wel eens gezien hebben. Hij heeft iets van 5 jaar verkering gehad met mijn beste vriendin F. Ik ben dan dat meisje met dat lange blonde haar (meestal in staart). Ik heb hem al jaren niet meer gezien want het is niet zo leuk uit gegaan tussen die 2. Maar ik vond hem altijd erg aardig! Zag hem laatst op Hyves staan. En ik ga nog steeds veel om met een meisje uit dat groepje van Ronnie en haar naam begint met een R en zij woont in Amsterdam. Klein meisje met halflang donker haar.



En de Fun, dat waren ook nog eens tijden  he! Toen het net weer open ging aan de Hemkade was het zo leuk binnen. Overal aparte hokjes en zalen en als je binnenkwam hing er van dat leger-camouflage spul en was er nog die grote 'kantine' waar je lekker kon zitten en eten. Toen lag er ook overal nog vloerbedekking. En onder het podium kon je ook lekker hangen, allemaal banken daar. Maar het was natuurlijk niet te controleren voor de security. Later is het helemaal opgeknapt en open gemaakt en is de hele sfeer weg. Ik kan me nog goed herinneren dat Ajax de CL won, man, wat een mooi feest was dat in de Fun. Ik was eerst met een vriendin in de Medusa en toen zijn we om 2 uur ofzo naar de Fun gereden. Echt een mooie nacht. Was jij er ook toen de garderobe geplunderd werd in de Fun? Dat kan ik me nog goed herinneren, dat was echt bizar.



Ik vond Rotterdam ook echt wel wat hebben. Vooral de Energiehallen. Dat waren mooie feesten. En wat een grote ruimte!!! Als je snel naar de wc moest en je stond aan de verkeerde kant had je echt wel een probleem :D.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Heeey,



Het was zo T die ging vroeger eigelijk om met iedereen waar ik ook mee om ging. En maakte we ook wel is een praatje,maar we waren niet echt goede vrienden ofzo. Toen zag ik hem op partyflock en herkende hem gelijk ,en ook door zijn naam ,omdat die wat apart is. En toen hebben we ook zitten kletsen over vroeger enzo. En nu sturen we elkaar af en toe een bericht op partyflock. Dus in mijn herinnering had hij geen vriendin toen ,maar miss later toen ik hem al niet meer zag.



Bij jou kan ik nu ook geen gezicht bedenken haha ,maar dat we elkaar van gezicht kennen dat moet wel.

Maar ik zal ook even een poging wagen,miss herken jij wat.

Ik ben zelf lang ,had toen ook lang blond of donker blond haar..Ik ging heel veel om me een indisch meisje S ,ook een aparte naam. Ja en met nog een hele zooi .Ken je die jongen met die bril nog(als ik dit zeg en je kent hem weet je zeker wie ik bedoel)



En Jaaaah ik was er toen ook. Wat een gekkenhuis. Ik had zelf een rode bomber maar die was natuurlijk ook pleite.Toen ben ik er mooi tussen gesprongen ,en heb een andere rode bomber gepakt. En het bizarre was ,kom ik thuis ,blijkt gewoon dat ik de rode bomber van die vriend van me met die bril had gepakt. En om het nog gekker te maken. Hij had die van mij ook daar gepakt ,echt zo een toeval. Ja echt mooie feesten daar.Die banken waren geweldig ,met ze alle bovenop elkaar hahaha



Mer Ronnie heb ik trouwns nog wel is gezoend ahahha .Verder niks hoor. Trouwens nu ik erover nadenk .Ik heb met meer van die jongens uit amsterdam gezoend whahahah echt een slettebak.(nooit meer dan zoenen hoor,zo een slettebak was ik ook weer niet)



Ik kan er nog uren over doorpraten ,echt zo een supertijd. Als muren toch is konden praten ,vooral die van Medusa.
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je de Samantha ? Dat is het enige Indische meisje wat ik kan herinneren uit die groep. Ronnie vond ik ook wel de leukste van het groepje, hij was wat rustiger maar wel een goeie peer. Ik kan me wel een jongen herinneren die door iedereen Bril werd genoemd, maar ik kan hem niet zo goed voor de geest halen. Het is ook allemaal zo lang geleden. Taco was inderdaad altijd wel in allerlei groepjes te vinden. Knappe jongen vond ik dat ook. Ik had altijd een vast vriendje in die tijd die bij dat groepje hing (Johnny). Heb dus niet in het wilde weg gezoend, haha.



Die garderobe plundering was echt te erg. En iedereen die ruzie met elkaar ging maken. Ik dacht dat ik mijn eigen jas had gevonden en toen kwam er een boom van een vent naar me toe en die zei heel boos dat ik de jas van een vriendin had en dat er een jongerenkaart in de zak zat. Dus ik voelde en inderdaad die zat erin, Maar dat durfde ik niet te zeggen. Dus toen hij weg was keek ik op de foto en dat meisje kende ik en heb ik haar de jas weer gegeven. Mijn eigen jas was ik wel kwijt. Maar iedereen droeg ook bomberjassen toen, niet handig, dus je kon je eigen jas ook niet meer vinden :D.



heb echt veel grappige dingen meegemaakt in die tijd. Eigenlijk was het leukste wel in de Fun en de Medusa omdat je ook wel iedereen daar binnen kende en er altijd wel streken werden uitgehaald met elkaar.



Bij de Medusa werkte toch ook bij de wc's zo'n oude vrouw die altijd apezat was, haha. Weet je dat nog?
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel niet die S ,maar met die S die jij bedoelt ging ik ook om ja.En Bril bedoel ik ja hahah daar ging ik wel veel mee om. Jaa ronnie was leuk.En T was ook een lekker ding, dAt zei ik dus laatst tegen hem .Ik vond je vroeger wel atijd een lekker ding.Alleen keek je vaak zo boos hahaha. Maar jou vriendje van toen ken ik dan weer niet van naam.

Maar er liepen veel kanjers rond ja hahaha 





Ja de fun en medusa waren vaak het leukst.De grote feesten ook wel ,want daar kwam je ook iedereen weer tegen,maar de fun en medusa was wat intiemer,net of het een beetje van ons allemaal was hahahaha
Alle reacties Link kopieren
Bij de Medusa werkte toch ook bij de wc's zo'n oude vrouw die altijd apezat was, haha. Weet je dat nog?

Ja L ,Topwijf was dat Zij was echt een beetje de mama van ons allemaal.Echt altijd lachen met haar. Haar dochter was ook een super leuke meid.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga een weekendje weg dus ik meld me even af, en ik kom dinsdag wel weer kletsen en herinneringen ophalen, leuk!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
DJ Paulus Elstak ziet ikke morge weer voor nummertje 100 zoveel live draaien op emporium:D
Alle reacties Link kopieren
Ik ga een weekendje weg dus ik meld me even af, en ik kom dinsdag wel weer kletsen en herinneringen ophalen, leuk!




Fijn weekend!!! Tot dinsdag haha



Ik ga nu dus ook nog af en toe naar een feest. Vind ik veel leuker dan het standaard stappen.Het is niet meer zo als vroeger ,maar dat kan ook niet .Ik ben nu ook ouder ,en mama.Dus kan niet meer zo erg de beest uit hangen. Maar de sfeer is nog steeds top nu ! En nu komik ook nog wel bekenden van vroeger tegen ,en heb ook alweer veel nieuwe mensen leren kennen. 16 juni ga ik naar Defqon ,1 juli naar het Free Festival ,en aug naar Mysteryland natuurlijk hahaha Gaan er nog meer mensen hier?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven