Datingsite Perikelen deel 2

26-01-2007 16:51 164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van 'De mannen van Relatieplanet, Lexa etc.'



Sta je ingeschreven op een datingsite en wil je iets kwijt? Vind je een eerste date spannend? Valt er iets tegen? Wil je weten hoe betrouwbaar een site is? Welkom!
Alle reacties Link kopieren
Na al jullie verhalen over Paiq ben ik er ook wel erg nieuwsgierig naar geworden.

Dus is er misschien nog iemand die mij zou willen uitnodigen?

Mijn mail adres zal ik ff in mijn profiel zetten

Bedankt alvast!
Alle reacties Link kopieren
oeps.. je kan mijn invite van paiq sturen naar dit email adres: wodkalime78@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Slechte ervaringen met date-site mannen. De één bleek crimineel, de huidige is voor geen meter te peilen. Aaargh!
Alle reacties Link kopieren
Djiezus! Er is een speciale actie op Parship: dit weekend is het lidmaatschap gratis voor nieuwe leden... Heb al 6 contactverzoeken gehad! :o
Alle reacties Link kopieren
@Karekitty: een kennis van mij stond ingeschreven bij Parship en het was gelijk de eerste date raak, ze gaat nu samenwonen (kennen elkaar een maand of 6). De mannen zijn in ieder geval hoogopgeleid en van wat ik heb begrepen ook serieus. Goed gezelschap en leuk om mee te praten. Heb van haar in ieder alleen maar positieve dingen gehoord, vooral ook dat je een test moet maken, waarna vervolgens iemand bij de uitslag van je test wordt gezocht. Serieus dus, matches worden gemaakt op basis van karakter en de interesses zijn ook wat leuker dan op andere datingsites. Van een iets hoger niveau.

groet,

Racket
Alle reacties Link kopieren
Nadeel van Parship vind ik echt dat je eerst contact hebt, voor je iemands foto kunt zien. Okee, het gaat vooral om de binnenkant, maar als iemand totaal mijn type niet is, dan kan ik er toch (helaas) niet verliefd op worden. Dan heb je dus al contact en "moet" je vriendelijk aangeven dat je toch geen interesse hebt... Verder vind ik dat het over het algemeen vrij passief is daar, maar dat kan ook aan mij liggen?
Alle reacties Link kopieren
Is er hier iemand actief op E-matching? Wat vind je ervan?

Ikzelf ben hier een paar weken geleden proeflid geworden (en bij dit proeflidmaatschap kun je alles behalve chatten, dus ook mailen) en omdat ik met een paar leuke mannen contact had, heb ik het omgezet naar betaald.

Wat me wel opvalt is dat men wat passief is. Er wordt vooral veel gekeken en weinig gemaild. I.t.t. bijv Knuz of Lexa waar je meteen 80 mails op de eerste dag hebt (maar dat is vaak 99% bagger dus of dat nou wenselijk is...)



Ik overweeg om ook om me op nog een site in te schrijven maar ik weet niet zo goed welke. Is Onehello nog wat? Die vond ik vroeger ook vrij passief maar is misschien veranderd intussen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ingeschreven gestaan op Match 4 Me en dat was echt een succes! Vrijwel alleen serieuze reacties, twee keer een ontmoeting en de tweede keer was het raak, en hoe

We zijn nu ruim een half jaar samen en super happy! E-matching ken ik ook, vond ik wat passief. Verder heb ik geen ervaring met datingsites, maar ik zou zeggen, probeer M4M eens!
Alle reacties Link kopieren
E-matching - ja ook ervaring mee. Idd erg passief, ook daar. Volgens mij zijn mannen op de serieuzere sites sowieso vrij passief (of is dat nou teveel gezegd?). Op de sites à la RP, Lexa etc. zijn ze wel héél erg actief, wat er misschien op duidt dat ze niet zo serieus zijn...? :? Ik vind initiatief bij die site-mannen zeker te waarderen, maar soms lopen ze wel héél hard van stapel... Zucht, het is ook nooit goed, he! :D
Alle reacties Link kopieren
Neeeeeeeee ze moeten wel actief zijn maar dan alleen de *goede*. Zie, het is best simpel :P



Niet helemaal datingsite-gerelateerd maar toch wel een beetje: Ik heb me vanmiddag ingeschreven voor een speeddate avond. Het is volgende week maandag al en ik heb nu al de zenuwen maar ik liep er al zolang mee in m'n hoofd rond (lees: jaren) dat ik nu heb besloten het gewoon maar eens te doen. Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat en of het leuk is! Heeft iemand hier dat wel eens geprobeerd?



PS nu baal ik alweer dat ik lid ben geworden op E-matching, die site is echt morsdood. Zelfs leuke mailtjes die ik zelf heb gestuurd worden niet beantwoord. Tssk.
Alle reacties Link kopieren
Ik trof een tijdje geleden iemand die niet happig was om zijn foto te laten zien. Dat was dan onder het mom 'ik wil 's kijken of jij veel belang hecht aan uiterlijk, want ik zie er echt wel leuk uit' :P

Echt idioot - wel z'n telefoonnummer aanbieden en willen afspreken, maar een foto vond 'ie een te oppervlakkig verzoek van mij  :? 

We hebben dan ook via MSN en daarna nog even via email, ruzie gemaakt :D   Sukkel Rick.



Verder heb ik tot nu toe eigenlijk wel wat leuke contacten opgedaan via datingsites :) Vind er niets zieligs aan om op deze manier mensen te ontmoeten - het scheelt heel veel tijd en heel dat gedoe wat je gewoonlijks hebt in een discotheek of kroeg
Alle reacties Link kopieren
Chatten..Paiq..kan iemand mij ook ajb aanmelden? Want deze dame staat met onderbrekingen zo'n jaar op RP en tot nu toe... nada ..niks.

En ik wil toch ook op een andere manier (naast irl) die ene soulmate tegenkomen (en als die ene klik er niet is, anders fijn chatten en vrienden opdoen).

= whoehaah2@hotmail.com, ben benieuwd welke forummer me wil aanmelden. Moet je een alias of naam op Paiq opgeven? Dank alvast!

Via RP heb ik afgelopen tijd 1 echte date gehad, was een tijdje leuk maar meer ook niet. En bovendien: deze man bleek vaak dipjes te hebben, rugpijnen, hoofdpijnen en negatief over alles..zucht...dus weinig aantrekkelijk op den duur.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn vriend via Knuz ontmoet. Ik ben helemaal geen internet dating type totdat ik zijn profiel zag en hem een berichtje stuurde. Gelijk de eerste dag gechat en na 2 uur chatten al wat afgesproken en sindsdien hebben we elkaar nooit meer laten gaan.



We zijn nu 7 maand samen en het gaat echt heel goed tussen ons. Dus gratis daten heeft soms ook zijn voordelen!
Alle reacties Link kopieren
Weer eventjes up.



Afgelopen zaterdag een date gehad en het was gezellig. Leuk gesprek gehad, gelachen. Alleen weet ik niet of ik hem aantrekkelijk vind... Morgen hadden we opnieuw afgesproken (ik vond het dat ik het tenminste nog een keer moest proberen) alleen ben ik zo ziek op het moment dat ik het vanochtend gecancelled heb.

Ik hoop dat ik a.s. maandag weer beter ben (of er in ieder geval toonbaarder uitzie dan nu) voor die speeddate-avond. Maar stel nou dat daar een paar matches uitkomen, dan heb ik het ineens wel errug druk met daten... Pfff luxeproblemen eigenlijk hè :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven