opdringerige vrouw

08-05-2007 04:14 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al ongeveer 2 jaar last van een vrouw. Ze zoekt op verschillende manieren herhaaldelijk contact. Uit alles blijkt dat ze een intieme relatie met mij wil. Ik heb haar één keer gezegd dat ik daar geen zin in heb, dat leek niet echt tot haar door te dringen. Ook verteld ze tegen anderen dat ik haar "vaste vriend" ben. Ik vind het nu echt vervelend worden. Het belemmert me ook in sommige dingen. Zo zit ik soms thuis met het licht uit, uit angst dat ze weer aan de deur belt en ik de hele avond met haar opgescheept zit. Ook verschijnt ze steeds op plekken waar ik ben, o.a; bij m'n ouders, in m'n stamkroeg etc. Wie van jullie heeft hier ervaring mee? Of weet een manier om dit op te lossen?
Alle reacties Link kopieren
Oh Oh , lieve Raldy ik denk dat we dat wel kunnen zeggen dat je lief bent . TE lief. Waar ken je haar van? Heb je wel eens sex met haar gehad ? Heb je haar ooit valse hoop gegeven ? Heb je ooit gezegd dat je meer wilt van haar? Geloof 1 ding van me; vrouwen willen duidelijkheid , Veel duidelijkheid. Ze moeten precies weten waar ze aan toe zijn. IK heb nl zelf ook een tijdje contact gehad met een lieve jongen en die liet in 1 keer niets meer van zich horen, nou geloof me ,ik ga dan bellen, sms, naar zijn huis om te weten wat er is maar hij zwijgt in alle toonaarden .Wij vrouwen begrijpen dat niet en willen weten wat er is (Ik in ieder geval wel) ik heb niets meer gehoord van die jongen en ben dus echt boos als ik hem ooit weer tegen kom . Als hij mij gewoon duidelijk had gezegd :nee ik ben klaar met je . dan is dat jammer maar wel helder en klaar en ga ik verder met andere dingen in me leven

Veel sterkte!!
Oh Oh , lieve Raldy ik denk dat we dat wel kunnen zeggen dat je lief bent . TE lief. Waar ken je haar van? Heb je wel eens sex met haar gehad ? Heb je haar ooit valse hoop gegeven ? Heb je ooit gezegd dat je meer wilt van haar? Geloof 1 ding van me; vrouwen willen duidelijkheid , Veel duidelijkheid. Ze moeten precies weten waar ze aan toe zijn. IK heb nl zelf ook een tijdje contact gehad met een lieve jongen en die liet in 1 keer niets meer van zich horen, nou geloof me ,ik ga dan bellen, sms, naar zijn huis om te weten wat er is maar hij zwijgt in alle toonaarden .Wij vrouwen  Je  moet niet alle vrouwen over één kam scheren begrijpen dat niet en willen weten wat er is (Ik in ieder geval wel) ik heb niets meer gehoord van die jongen en ben dus echt boos als ik hem ooit weer tegen kom . Als hij mij gewoon duidelijk had gezegd :nee ik ben klaar met je . dan is dat jammer maar wel helder en klaar en ga ik verder met andere dingen in me leven

Veel sterkte!!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is dat ook het punt,hij vind haar aan de ene kant zielig,ze is eenzaam etc en wil haar daarom niet voor de kop stoten door cru te laten merken dat hij haar niet wil.

Hij durft het haar niet rechtsstreeks te zeggen.

Of is ze labiel van aard,dat ze rare dingen kan gaan doen als het tot haar doordringt dat je geen relatie met haar wil,durf je het daarom niet zo te zeggen?
Alle reacties Link kopieren


Oh Oh , lieve Raldy ik denk dat we dat wel kunnen zeggen dat je lief bent . TE lief. Waar ken je haar van? Heb je wel eens sex met haar gehad ? Heb je haar ooit valse hoop gegeven ? Heb je ooit gezegd dat je meer wilt van haar? Geloof 1 ding van me; vrouwen willen duidelijkheid , Veel duidelijkheid. Ze moeten precies weten waar ze aan toe zijn. IK heb nl zelf ook een tijdje contact gehad met een lieve jongen en die liet in 1 keer niets meer van zich horen, nou geloof me ,ik ga dan bellen, sms, naar zijn huis om te weten wat er is maar hij zwijgt in alle toonaarden .Wij vrouwen begrijpen dat niet en willen weten wat er is (Ik in ieder geval wel) ik heb niets meer gehoord van die jongen en ben dus echt boos als ik hem ooit weer tegen kom . Als hij mij gewoon duidelijk had gezegd :nee ik ben klaar met je . dan is dat jammer maar wel helder en klaar en ga ik verder met andere dingen in me leven

Veel sterkte!!
Spreek vooral voor jezelf. Eindeloos achter iemand aanlopen die je zo laat vallen zouden ook heel veel vrouwen niet doen.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren




quote: jose12 reageerde



Oh Oh , lieve Raldy ik denk dat we dat wel kunnen zeggen dat je lief bent . TE lief. Waar ken je haar van? Heb je wel eens sex met haar gehad ? Heb je haar ooit valse hoop gegeven ? Heb je ooit gezegd dat je meer wilt van haar? Geloof 1 ding van me; vrouwen willen duidelijkheid , Veel duidelijkheid. Ze moeten precies weten waar ze aan toe zijn. IK heb nl zelf ook een tijdje contact gehad met een lieve jongen en die liet in 1 keer niets meer van zich horen, nou geloof me ,ik ga dan bellen, sms, naar zijn huis om te weten wat er is maar hij zwijgt in alle toonaarden .Wij vrouwen begrijpen dat niet en willen weten wat er is (Ik in ieder geval wel) ik heb niets meer gehoord van die jongen en ben dus echt boos als ik hem ooit weer tegen kom . Als hij mij gewoon duidelijk had gezegd :nee ik ben klaar met je . dan is dat jammer maar wel helder en klaar en ga ik verder met andere dingen in me leven

Veel sterkte!!

Spreek vooral voor jezelf. Eindeloos achter iemand aanlopen die je zo laat vallen zouden ook heel veel vrouwen niet doen.
Juist ! Spreek aub voor jezelf :?
Alle reacties Link kopieren
Harder zijn! Niet zeggen dat je denkt dat je niets voor haar kan voelen. Je voelt niet voor haar, zal ook nooit iets voor haar voelen en wil haar niet meer zien.



Niet een vorm van contact houden, wat heb jij daar aan? Je geeft haar hoop..
Zeg dat ze op moet tiefen en anders een joego er op af sturen.
Alle reacties Link kopieren
Wat dacht je er van dat je wat ballen kweekt en haar precies zegt waar het op staat? Iemand aan het lijntje houden vind ik trouwens helemaal niet lief!



Ben het dus niet eens met Raldy, op meerdere fronten.
Alle reacties Link kopieren
koop n vibrator en geef t haar kado, doe er een kaartje enkele reis bij en nou ......





dat zou wel werken denk ik:$
Alle reacties Link kopieren
heb jij toevallig ook een slavink
Alle reacties Link kopieren




Beste Dushi 74,



Ik ben het wel met je eens dat het goed is om m'n omgeving in te lichten dat ik niet veel met haar heb. M'n ouders breng ik niet op de hoogte van deze situatie, die hebben momenteel andere zorgen. Verder zie ik wel wat ik er mee doe. Voorlopig heb ik even zin om even diep onder de dekens te duiken (is het net weer voor), verstand op nul en als ik goed uitgerust ben over de situatie nadenken. Ik heb het nl al een keer eerder meegemaakt met een andere vrouw, in een werksituatie. Kennelijk doe ik toch iets verkeerd. Misschien ben ik wel te naief. Je hoort 't nog wel.



Laters, Raldy



Ik blijf erbij je hebt gewoon geen ballen. Als je het echt zat was deed je wel botter!
Alle reacties Link kopieren
quote: jose12 reageerde .Wij vrouwen begrijpen dat niet en willen weten wat er is (Ik in ieder geval wel) ik heb niets meer gehoord van die jongen en ben dus echt boos als ik hem ooit weer tegen kom . Als hij mij gewoon duidelijk had gezegd :nee ik ben klaar met je . dan is dat jammer maar wel helder en klaar en ga ik verder met andere dingen in me leven

Veel sterkte!! Spreek voor jezelf wil je!? Want als ik in jouw schoenen had gestaan dan had ik er een telefoontje aan gewaagd, eventueel nog een smsje als hij niet op wilde pakken en dan had ik er een streep onder gezet. Ik ga niet "eindeloos" achter iemand aanlopen. Soms zeggen acties meer dan woorden. Niets meer laten horen van jezelf is einde oefening.
Alle reacties Link kopieren
Zeg Jose ben jij die meid die bij Raldy de deur plat loopt ofzo? Ik begin kriegel te worden van dit topic.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of je het bij de politie wel stalken kan noemen als je zelf de schijn van vriendschap ophoudt en haar steeds binnen laat. Het is niet verboden bij iemand aan de deur te komen en naar binnen te lopen als daar toestemming voor wordt gegeven. Eveneens is het niet verboden om contact met iemands ouders te hebben. Net zomin als dat het verboden is om meer te zien in een contact dan de ander.



Lasten er smaad zijn trouwens wel verboden dus kijk uit met wat je rondverteld over haar zonder bewijs.
Alle reacties Link kopieren
Je zegt niet bot te willen wezen maar ik zou het toch echt een keer doen.

Zo iemand dat lijkt me echt eng.
Zeg Jose ben jij die meid die bij Raldy de deur plat loopt ofzo? Ik begin kriegel te worden van dit topic.
Kijk, lijkt op zo'n poppetje: die beuk je neer en die komt dan net zo hard weer overeind. Vermoeiend.

Alle reacties Link kopieren
een boomerang dat mens, flikker je de hele tijd de deur uit en daar is ze weer, aha!! keb je, al 2!!!!!!!!!! jaar!!!!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Zolang je iemand binnen laat wel ja. Dan blijft ze terugkomen. Ik zal weer eens een dooddoener posten: Je kiest ervoor de deur open te doen en je kiest er zeer zeker voor om dr binnen te laten.
Oké, ik heb het nu even doorgenomen.

De vrouw in kwestie vind Raldy een beetje zielig en hij op zich wil wel vrienden met haar zijn.

Ik denk dan dat de botte bij actie niet zo handig is.

Dan zou je beter kunnen zeggen Raldy, heel eerlijk zijn tegen haar, ookal kwats je haar, dat hoort er soms bij;

"ik vind je een aardig mens, maar ik ben niet verliefd op je. Ik zou wel graag een keer een kopje koffie met je willen drinken, maar soms ben je er zo vaak, en dan weet ik niet zo goed wat je komt doen. Ook heb ik gehoord dat je hebt gezegd tegen mensen dat je een relatie met mij hebt, dat vind ik niet leuk, want dat is niet zo."

Ofzoiets.

Het klinkt net alsof ze niet helemaal in orde is ofzo.

Misschien moet je daarom extra duidelijk zijn, maar wel aardig blijven (niet te aardig).

En je ouders, daar moet je ook tegen zeggen dat je ongemakkelijk wordt van de hele situatie.

Succes ermee.
Alle reacties Link kopieren
waarom zou je af en toe een kopje koffie willen drinken met iemand die je praktisch stalkt??
Alle reacties Link kopieren




quote: Dushi74 reageerde



In de kroeg kan ik haar nauwelijks ontwijken als ik dat doe word het een genante vertoning.Is er maar 1 kroeg in jouw weide omtrek te vinden waar je naar toe kunt?? Een kroeg die zij niet kent misschien??
Alle reacties Link kopieren
Zolang je iemand binnen laat wel ja. Dan blijft ze terugkomen. Ik zal weer eens een dooddoener posten: Je kiest ervoor de deur open te doen en je kiest er zeer zeker voor om dr binnen te laten.
Precies.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm...lullige situatie. heb er misschien overheen gelezen, maar heb je met deze dame het bed gedeeld of een relatie gehad?



toch moet je duidelijk zijn en tact....ach....ik denk dat je al lang genoeg tactvol gehandeld hebt.



"ik ben niet verliefd op je en zal het ook niet worden, je benauwd me, dus ik wil niet dat je nog langskomt of opbelt."



eventueel een melding maken bij de politie (is iets anders dan aangifte) lijkt me ook geen slecht plan.



succes!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven