Entertainment alle pijlers

Paris Hilton is vrij

07-06-2007 17:20 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het, ze is nauwelijks interessant ;), maar dit vind ik toch wel vreemd:





Paris

Hilton is vrij!'

door onze

redactie

AMSTERDAM - Paris Hilton

is vrijgelaten uit de gevangenis! De steenrijke hotelerfgename is

vanmorgen vroeg ontslagen uit de Century Regional Detention Facility

in Los Angels wegens goed gedrag.




Paris was oorspronkelijk tot 45 dagen cel veroordeeld nadat

ze was aangehouden wegens het rijden zonder geldig rijbewijs. Nadat

haar straf al met de helft werd verminderd, blijkt nu dat ze na drie

dagen al het gevang heeft mogen verlaten. Dat hebben de lokale

autoriteiten bevestigd.



Volgens bronnen is de blondine om gezondheidsredenen vrijgelaten,

maar een politiewoordvoerder mag geen nadere uitspraken daarover

doen.



Maar helemaal vrij is de 25-jarige diva niet; Paris krijgt

elektronisch huisarrest. Ze moet nog 40 dagen met een enkelband lopen

en mag niet weg. Het besluit zou zijn genomen 'om medische redenen'.
Alle reacties Link kopieren
SUPER FILMPJE. Typisch Paris. Zou ze wel willen kan ze haar leven in jail laten zien. Ach, wat is ze zielig *not*.
Alle reacties Link kopieren
Paris is in de Here



Paris Hilton leest nu in de bijbel

Het gaat een stuk beter met Paris Hilton.



Bijbel

Dat blijkt uit een interview dat de jetset-ster vanuit de gevangenis had met de zender ABC. Ze is in de nor 'veel spiritueler' geworden. Sterker nog, ze leest in de bijbel en heeft in de gevangenis steun van een 'spiritueel adviseur'. "God heeft mij een nieuwe kans gegeven", zegt zij nu over haar veroordeling.



Huilen

Feestbeest Hilton zit een straf uit wegens rijden zonder rijbewijs. De eerste dagen van haar celstraf vielen haar erg zwaar. Ze huilde de hele dag en at en dronk niet meer.





Zie, het gaat helemaal goed komen.:D

(En dat boek gaat er komen, wat zij wel niet allemaal meemaakt  en ervaart in een week tijd)

Known to cause insanity in laboratory mice
Alle reacties Link kopieren
En ze durft niet naar de wc omdat ze bang is dat ze gefilmd wordt :D
Alle reacties Link kopieren


En daarom drinkt ze al drie dagen helemaal niets!

Hoe blond kun je zijn?


Alle reacties Link kopieren


Het staat wel dat pakje!

O.K tis geen D&G of Gucci. Maar ze kan het hebben :P!



Het
Alle reacties Link kopieren




Paris Hilton leest Bijbel en kranten







[fgcolor=#0080ff]LOS ANGELES[/fgcolor] - Paris Hilton is in de gevangenis „veel spiritueler” geworden. De rijke hotelerfgename leest er in de Bijbel en andere boeken.





Dit zei Hilton in haar eerste interview vanuit de gevangenis, exclusief voor ABC, aldus het Amerikaanse tv-station maandag. „God heeft mij een nieuwe kans gegeven”, zegt het blonde feestbeest nu over haar veroordeling tot enkele weken in de cel wegens rijden zonder rijbewijs. Vorige week nog kon ze maar niet aanvaarden dat zij haar straf moest gaan uitzitten.

Hilton heeft in de gevangenis een „spiritueel adviseur” en leest kranten. Na haar tijd in de cel wil zij haar leven beteren.

Als Paris Hilton ootmoediger is geworden, lijkt dat van sommige mensen in haar naaste omgeving niet te kunnen worden gezegd. Volgens de Los Angeles Times kwam Paris' zus Nicky haar in de gevangenis opzoeken samen met Paris' ex Stavros Niarchos. Ondanks protesten van wachtenden liep het tweetal gewoon een rij van vijftig mensen voorbij die deels al vijf uur stonden te wachten op een gelegenheid tot familiebezoek. Ondanks de protesten lieten de medewerkers van de sheriff de zus en de ex van Paris Hilton voorgaan bij de detectiepoortjes.
Alle reacties Link kopieren




Paris Hilton leest Bijbel en kranten







[fgcolor=#0080ff]LOS ANGELES[/fgcolor] - Paris Hilton is in de gevangenis „veel spiritueler” geworden. De rijke hotelerfgename leest er in de Bijbel en andere boeken.





Dit zei Hilton in haar eerste interview vanuit de gevangenis, exclusief voor ABC, aldus het Amerikaanse tv-station maandag. „God heeft mij een nieuwe kans gegeven”, zegt het blonde feestbeest nu over haar veroordeling tot enkele weken in de cel wegens rijden zonder rijbewijs. Vorige week nog kon ze maar niet aanvaarden dat zij haar straf moest gaan uitzitten.

Hilton heeft in de gevangenis een „spiritueel adviseur” en leest kranten. Na haar tijd in de cel wil zij haar leven beteren.

Als Paris Hilton ootmoediger is geworden, lijkt dat van sommige mensen in haar naaste omgeving niet te kunnen worden gezegd. Volgens de Los Angeles Times kwam Paris' zus Nicky haar in de gevangenis opzoeken samen met Paris' ex Stavros Niarchos. Ondanks protesten van wachtenden liep het tweetal gewoon een rij van vijftig mensen voorbij die deels al vijf uur stonden te wachten op een gelegenheid tot familiebezoek. Ondanks de protesten lieten de medewerkers van de sheriff de zus en de ex van Paris Hilton voorgaan bij de detectiepoortjes.
Alle reacties Link kopieren
Sheriff op het matje om vrijlating HiltonUitgegeven: 13 juni 2007 08:51LOS ANGELES - Toezichthouder Los Angeles County Board of Supervisors heeft sheriff Lee Baca dinsdag bevolen nadere uitleg te geven over de vervroegde vrijlating van Paris Hilton vorige week.ANPDe hotelerfgename had toen pas drie dagen erop zitten van een celstraf van 45 dagen voor herhaaldelijk rijden zonder rijbewijs. De rechter die de straf had opgelegd, liet het blonde feestbeest een dag later weer inrekenen.Het Board of Supervisors wil weten of de societyster een voorkeursbehandeling heeft gekregen. Burgerrechtenorganisaties protesteerden na de vervroegde vrijlating tegen 'celebrity justice', een vorm van klassejustitie voor beroemdheden. Daarvan zouden slechts rijke blanken profiteren.PartyDe Amerikaanse krant New York Post meldde woensdag dat Paris' ouders na haar vrijlating een grote 'Get Out of Jail Party' willen organiseren voor hun dochter die 50.000 dollar moet kosten.Zij hebben een aantal topclubs in Las Vegas gepolst om voor het feestje te betalen, evenals reis- en verblijfskosten voor de gasten, in ruil voor de eer om het evenement te mogen organiseren. Ik kan dit alleen in de text editor plaatsen, maar het laatste stuk had ik vet willen makenSchamen die mensen zich dan werkelijk nergens voor? Ze zijn godbetert multimiljonair, en dan gaan ze nog schooien om 50.000 euro + reis en verblijfkosten? (die mensen bezitten verdorie zelf hotels!) In ruil voor de eer om veel tijd en geld te mogen steken in het organiseren. Ik hoop ZO dat geen enkele club dit wil, maar dat zal wel ijdele hoop zijn...
Alle reacties Link kopieren


Ik las ergens dat het voor Paris ongeveer 800 dollar per dag kost.      En  voor een "gewone" gedetineerde

ongveer 70dollar.

En dat zou komen omdat madam alleen gevangen zit!

Ik zou zeggen dat is goedkoper. Hoeven de bewakeren maar 1 persoon in de gaten te houden i.p.v.2.


Alle reacties Link kopieren
papa en mama komen op bezoek

Alle reacties Link kopieren


Sheriff op het matje om vrijlating Hilton

Uitgegeven: 13 juni 2007 08:51



LOS ANGELES - Toezichthouder Los Angeles County Board of Supervisors heeft sheriff Lee Baca dinsdag bevolen nadere uitleg te geven over de vervroegde vrijlating van Paris Hilton vorige week.

ANP



De hotelerfgename had toen pas drie dagen erop zitten van een celstraf van 45 dagen voor herhaaldelijk rijden zonder rijbewijs. De rechter die de straf had opgelegd, liet het blonde feestbeest een dag later weer inrekenen.



Het Board of Supervisors wil weten of de societyster een voorkeursbehandeling heeft gekregen. Burgerrechtenorganisaties protesteerden na de vervroegde vrijlating tegen 'celebrity justice', een vorm van klassejustitie voor beroemdheden. Daarvan zouden slechts rijke blanken profiteren.



Party



De Amerikaanse krant New York Post meldde woensdag dat Paris' ouders na haar vrijlating een grote 'Get Out of Jail Party' willen organiseren voor hun dochter die 50.000 dollar moet kosten.



Zij hebben een aantal topclubs in Las Vegas gepolst om voor het feestje te betalen, evenals reis- en verblijfskosten voor de gasten, in ruil voor de eer om het evenement te mogen organiseren.





Ik kan dit alleen in de text editor plaatsen, maar het laatste stuk had ik vet willen maken



Schamen die mensen zich dan werkelijk nergens voor? Ze zijn godbetert multimiljonair, en dan gaan ze nog schooien om 50.000 euro + reis en verblijfkosten? (die mensen bezitten verdorie zelf hotels!) In ruil voor de eer om veel tijd en geld te mogen steken in het organiseren. Ik hoop ZO dat geen enkele club dit wil, maar dat zal wel ijdele hoop zijn...




Werkelijk walgelijk dit soort mensen - die moeten echt eens een flinke schop onder hun reet krijgen, bah.:@

Ik hoop ook echt dat dit een roddel is en zo niet, dan hoop ik dat geen ene club er aan mee wil werken, wat een onzin zeg.
Alle reacties Link kopieren






'Paris Hilton heeft geslachtsziekte'







LOS ANGELES - Paris Hilton heeft een seksueel overdraagbare aandoening. Dat is de ware reden waarom het blonde feestbeest vorige week even vervroegd uit de gevangenis werd ontslagen.  

Dit meldde de krant News of the World zaterdag op zijn website in een exclusief verslag van zijn showbizzverslaggever uit Californië. De sheriff die de hotelerfgename na drie dagen weer vrijliet, repte over een "ernstig probleem", maar weigerde dat nader toe te lichten. De rechter stuurde het societysterretje de volgende dag weer haar cel in.
Alle reacties Link kopieren
waren ze soms bang dat ze de bewaarders ging verleiden tot sex en deze zou besmetten met haar ziekte ;).

Ik zie anders niet in waarom ze voor het hebben van een geslachtziekte naar huis gestuurd moet worden. Er zitten vast meer mensen vast met een geslachtziekte, die worden ook niet naar huis gestuurd...
Alle reacties Link kopieren




Maar die heten geen Paris Hilton :D!



Alle reacties Link kopieren


waren ze soms bang dat ze de bewaarders ging verleiden tot sex en deze zou besmetten met haar ziekte ;).


Ik zie anders niet in waarom ze voor het hebben van een geslachtziekte naar huis gestuurd moet worden. Er zitten vast meer mensen vast met een geslachtziekte, die worden ook niet naar huis gestuurd...



haha, nee ze waren bang dat de ziektekosten van de andere gedetineerde opeens zou gaan stijgen, net als iets anders:P
Alle reacties Link kopieren


Paris Hilton dinsdag vrijgelaten





[fgcolor=#0080c0]LOS ANGELES - Amerika's meest bekende gedetineerde, Paris Hilton, wordt dinsdag 26 juni vrijgelaten, zo hebben de autoriteiten in Los Angeles vrijdag bevestigd.



[/fgcolor]
 

De 26-jarige welgestelde beroepsblondine kreeg vorige maand 45 dagen celstraf wegens het niet nakomen van verplichtingen voortvloeiend uit een eerdere veroordeling wegens rijden onder invloed. Paris heeft dinsdag bijna twintig dagen van de celstraf uitgezeten.

Haar eerste vervroegde vrijlating kort nadat ze was opgesloten zorgde voor verontwaardiging omdat dat ze volgens kritici daarbij zou zijn bevoordeeld als rijke beroemdheid. Ze werd vervolgens weer overgebracht naar de gevangenis in Los Angeles.
Alle reacties Link kopieren


Is het dan echt al 20 dagen dat ze heeft "gezeten"???

Alle reacties Link kopieren
wat is ze eigenlijk mooi zonder make up en blauwe contact lensen..... moest zelf 2x kijken of ze het wel was
Alle reacties Link kopieren
Ja, het maakt haar zachter.
Alle reacties Link kopieren


Wat is het toch ook een dom mens.

Ze wilde nu "iets" gan doen voor mensen in de gevangenis. Als ze er weer uit komen.

Een soort "opvang" zeg maar.

En 3 á 4 zinnen later zegt ze: "Ik wil nooit meer met dat soort mensen te maken hebben"!!!

                



Ik zou zeggen troel: "Denk eens na voor je iets zegt"!


Alle reacties Link kopieren
Wat is het toch ook een dom mens.

Ze wilde nu "iets" gan doen voor mensen in de gevangenis. Als ze er weer uit komen.

Een soort "opvang" zeg maar.

En 3 á 4 zinnen later zegt ze: "Ik wil nooit meer met dat soort mensen te maken hebben"!!!

                



Ik zou zeggen troel: "Denk eens na voor je iets zegt"!
volgens mij bedoelt ze met de mensen met wie ze nooit meer iets te maken wil hebben toch echt andere mensen dan mensen die uit de gevangenis komen waar ze nu iets voor wil doen ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven