Ervaringen met Allofmp3.com of de opvolger Mp3sparks.com?

06-07-2007 19:02 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eigenlijk een bloedhekel aan betalen voor online muziek (ik ben vroeger zwaar afgezet door de platen/CD industrie, heb voor de rest van mijn leven genoeg betaalt), maar niet elk nummer dat ik (gratis) wil downloaden kan ik online vinden (ik gebruik acquisition voor een Mac, heb ook pc). Of het kost me teveel tijd.

Bij Allofmp3.com kostte 1 download 10 dollarcent....daar valt over te praten natuurlijk;)

Maar toen ik daar wilde proberen bleek dat mijn toenmalige creditcard maatschappij allofmp3 op de zwarte lijst had gezet dus kon ik niks kopen :(



Nu is er dus de opvolger (briljante zet van Poetin trouwens), hij is tenminste geen loopjongen van Bush en de zijnen. Maar voor ik mijn nieuwe cc nummer aan de Russen overhandig:

is er iemand op dit forum die ervaring heeft met 1 van deze site's?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zijn ze wel ok, tenminste alloffmp3 dan. Er stond laatst een artikel over op tweakers. Je moet alleen minstens 20 euro aankopen als ik het goed heb en daarom ben ik toen afgehaakt..het ging me maar om één album wat ik echt nergens anders kon vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit wat nummers gekocht en gedownload bij allofmp3.com. Ideaal!!! Het betalen met c.card was geen probleem trouwens. Is zo'n jaar geleden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven