Wat voor invloed heeft het internet/forum op jouw leven gehad?

07-07-2007 12:54 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Die vraag stelde ik mezelf laatst, en eigenlijk kom ik erachter dat het zo onzettend veel invloed heeft gehad in mijn leven.



Bijvoorbeeld, ik heb een baby van degene die ik op internet heb leren kennen.Ik ben afgevallen met een afval-topic.Ik heb vriendinnen voor het leven ontmoet via het forum.Ik heb toch snel een cursus afgerond,omdat iemand vertelde dat het makkelijk te doen was(thanks athome).Mijn hondje komt van het internet.Zijn naam ook trouwens.(thanks miranda)En ik heb onzettend veel steun gehad,toen ik mijn eerste zoontje verloor etc etc etc.En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.Ik vroeg mij af, hoe is het bij jou gegaan,wat heeft het forum met jou gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een muisarm:P
Alle reacties Link kopieren


Ik heb door het forum de moed gevonden om naar de LN te gaan, waardoor ik me eerste ervaring met een vrouw heb gehad. En ik schrijf hier van me af, zodat ik me vrienden niet hoef te vermoeien met me gezeik. En ja, heb er ook al vriendschappen mee opgebouwd.

Alle reacties Link kopieren
Toen ik net geemigreerd was, woonde ik een tijdje in een wijk waar ik niemand kende. Het was super om kranten te lezen, te forummen en te e-mailen.

Nu ben ik helemaal gesetteld en is het internet lekker ontspannend.
Alle reacties Link kopieren
Dankzij het forum loop ik studievertraging op!



Lekker dan! :P
Alle reacties Link kopieren
Internet heeft mijn leven zeker veranderd op veel verschillende manieren Ik verdien er mijn brood mee want ik ben grafisch ontwerpster en daar hoort ook wel eens webdesign bij. Verder heb ik mijn man leren kennen op een forum zoals dit ongeveer. En hebben we nu ons eerste kindje. Die helaas niet helemaal gezond is en op de viva heb ik iemand leren kennen die bijne hetzelfde heeft meegemaakt en daar heb ik heel veel aan. En kan ik ook veel info vinden over wat er met hem is, wat ik anders nooit had gevonden. Verder vind ik de januarigroep waar ik op schrijf echt een aanvulling op mijn leven, het is zo fijn om veel te kunnen delen met andere moeders en nu we zo lang samen schrijven is dat heel vertrouwd en toen we in het ziekenhuis lagen werden we echt overspoeld met kaartjes en kadootjes van hun en dat was heel fijn.



Verder ook negatieve dingen, ik wou dat ik Spelpunt nooit had gevonden want daar ben ik helaas verslaafd aan geraakt (Mahjong en Yatzhee voornamelijk) :P
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
neee spelpunt battle patience :P
Alle reacties Link kopieren
Haha, ook al spelpunt verslaafd :D heb ook heel lang online hartenjagen gedaan, ook zo leuk. En online pictionary. 
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Tijdens en na het hebben van 3 miskramen in 1 jaar tijd hebben veel meiden me erdoorheen gesleept, meer dan mensen irl.

Inmiddels heb ik dankzij hun steun een hele leuke zoon, zonder die steun had ik het zwanger worden allang opgegeven.

Dierbare vriendschappen zijn ontstaan hierdoor die ik niet meer zou willen en kunnen missen.



Tja, voor de rest heb ik eraan overgehouden dat ik een hekel heb gekregen aan werken want ik wil veeeeeeeeeel liever forummen ;)
Alle reacties Link kopieren
Grappig, zoiets vroeg ik mijzelf pas geleden ook af.



Ik ben door internet veel beter op de hoogte van nieuwsfeiten, doordat ik bijna alle sites van kranten uitspit, tijdens het koffiedrinken 's ochtends.



Ik heb via een datingsite nu 2 keer een relatie gehad. Beide relaties zijn helaas weer overgegaan. Maar goed, ik houd moed:P. Ik zal mijzelf binnenkort weer eens inschrijven...:D



Als ik een beautyprodukt wil aanschaffen, dan spit ik eerst een 2-tal sites uit, met gebruikerservaringen (Make-upAlley, Beauté-test). Hierdoor heb ik mijzelf al meerdere keren behoed voor het aanschaffen van veel te dure cosmetica-meuk.

Ik kan mijzelf veel beter informeren over van alles en nog wat.

Bijv: als ik naar de huisarts moet, dan ben ik geheel geïnformeerd, over wat ik allemaal wel en niet zou kunnen mankeren. Waarschijnlijk super-irritant voor hem, maar ik heb niet meer het gevoel dat ik met een kluitje het riet wordt ingestuurd.

Als ik even geen zin heb om iemand te bellen, dan stuur ik een mailtje. Zo gepiept en ik voel mij niet meer schuldig!!

Waarschijnlijk kom ik straks nog op veel meer items die je allemaal via internet regelt...

Oh ja!!! Internetbankieren!!! Superhandig! Geen gedoe meer met overschrijvingsformulieren... Zalig!

Recepten!! Via de Allerhande site! (Wat zal ik nú weer eten!!).

Nou ja, veel dus, via Internet!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb via internet een blind date gehad, een reis geboekt waar ik weer een ex aan heb overgehouden (wel weer levenservaring) ik kom op fora die meetings organiseren, daar heb ik mijn beste vriend ontmoet.

Ik vind internet iets ontspannends, maar heb erg veel contacten via internet wat erg leuk is.

Ik kom er eerlijk voor uit dat ik verslaafd ben aan internet (kan er wel zonder als ik paar weken op vakantie ben, maar verlang er wel naar als ik weer thuis ben).

Moet er niet aan denken dat mijn computer kapot gaat :(



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er via internet achter gekomen dat mijn nu ex hoogstwaarschijnlijk het Asperger Syndroom heeft. Ik ben me erin gaan verdiepen en na al die informatie heb ik besloten niet verder met hem te gaan.

Ben namelijk via een ander forum in contact gekomen met een vrouw die getrouwd is met iemand die precies zo is als mijn ex. Die verhalen gaven mij de doorslag.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke reactie's zeg.Wat heeft het internet toch een grote invloed op ons leven gehad als ik het zo hoor.Ik ben zelf ook erg verslaafd,hihi
Internet heeft voor mij heel veel betekend. Ik heb op die manier diverse mensen leren kennen, die ik anders nooit ontmoet zou hebben of nooit zou hebben gesproken. Via mijn ex-vriend (die ik via een chatroom leerde kennen) heb ik een goede vriend leren kennen die mij weer introduceerde in het uitgaansleven. Ik kwam vroeger nooit ergens, maar die tijden liggen dankzij hem achter mij. Ik heb via een andere chatroom mijn huidige vriend ontmoet. Via het forum hier heb ik veel interessante discussies gevolgd over diverse onderwerpen die mij aan het denken hebben gezet. En die mij vooral aan het denken hebben gezet over mijn eigen doen en laten en het verwerken daarvan. Dus ja, voor mij is het internet belangrijk geweest. Nog steeds, maar niet meer zo overheersend als in het begin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven