Ik háát voice-response.....

03-07-2007 14:49 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
U bent in het hoofmenu. Toets een 1 als u al klant bent van....

Bent u nog geen klant, toets dan een hekje....

Toets een 2 voor vragen over uw faktuur.....

Toets een 3 voor instellingswijzigingen...

U heeft geen juiste keuze ingetoets. U keert terug naar het hoofdmenu......

U bent in het hoofdmenu....



AAAAAARGH!!!!!
Alle reacties Link kopieren




quote: coral reageerde



Wij hebben nummer melder en meestal is het een nummer zonder I.D.

Wij bellen via UPC en kunnen personen die hun I.D. niet bekend maken blokeren.

Heel erg handig.




Ik heb net geprobeerd om het in te stellen,maar voor ons abonnement is het niet beschikbaar.Jammer!!


Bel je ook met UPC?



Erg jammer voor jou meid,maar volgens mij kan het  alleen met UPC!


Alle reacties Link kopieren


Ik haat dat mens van de Neckermann die mij net belde.



Ik neem keurig op zegt ze er dwars doorheen: ja, spreek ik met de heer of mevrouw xxxxxxx?ik ben op zoek naar de heer of mevrouw...is het dan;)

Dus ik zeg lachend: nou, ik hoop toch dat u kunt horen dat u niet met de heer xxxxxxx spreekt.



Zegt ze: Daar vroeg ik niet om, ik wil gewoon de heer of mevrouw xxxxxxx spreken. Dus ik zeg: die ken ik niet. Snauwt ze: nou dan niet! En gooit de hoorn erop. de telecodecommissie bellen dan krijgt ze gelijk een waarschuwing van haar baas;)



Nouja zeg. Als ik er al ooit bestelde zou ik dat nu niet meer doen!misschien had haar man haar net verlaten voor de buurvrouw of zo,ze was in elk geval in slecht humeur zo te horen;)
Alle reacties Link kopieren


Die hoofdmenu's vind ik persoonlijk niet zo erg, eerder wel handig.

Waar ik me aan erg is die telefonische verkoop.tegenwoordig een nieuwe wet,ze moeten vragen of ze je nog eens mogen benaderen,dus dan nee zeggen en dan mogen ze je noooit meer opbellen,althans dat bedrijf niet of je meld je aan bij infofilter



Hallo mevrouw, heeft u kinderen?

Ja.

En onder de10?

Ja.

Nou, dan hebben we een fantastisch aanbod voor u!!! Elke maand een nieuw kinderboek voor de prijs van maar 10 euro!

Nee hoor, dank u.

En dan; Mag ik u vragen waarom niet????dat staat in hun belscript;)

Dat vind ik dus het meest irritante. Dat ik me nog moet verantwoorden waarom niet. :@ En sommige gaan maar door...



Waarom wilt u geen automatische incasso?

Waarom wilt u geen stroom afnemen bij ons?

Waarom wilt u geen filmabonnement?

Waarom wilt u geen lid worden van de ECI?



:@  :P dat heet weerleggen,hun baas wil dat en het is hun werk;)
Alle reacties Link kopieren


Heb net een kleine en zit nog thuis, ik wordt gek van al dat gebel door bedrijven waar ik van alles besteld en aangevraagd heb! Hahaha, eigen schuld dus.



Irritant als je opneemt en je naam noemt en daarna gevraagd wordt naar Mevr. XXX, luister dan ook MUTS!!!!!!nee dat moeten ze verplicht vragen volgens belcript is ook verplicht bij de telecodewet



Oja, ik eindig altijd met: 'Bedankt voor het bellen', zijn ze helemaal in de war!!!!
Alle reacties Link kopieren


Ik haat het. Druk ik netjes alle nummertjes in waar ik moet zijn. Krijg ik iemand aan de telefoon. Oh nee ik verbind u door. Gaat het mis, tuut tuut tuut. Ja ik hoor jullie denken, dat kan toch een keer gebeuren. Ja maar kan ook heulllll vaak achter elkaar. Verhaal aanhoren, doorverbinden en niet zeggen waar het het overgaat (coldcase doorverbinden heb ik zo'n hekel aan) kan je weer overnieuw beginnen met je verhaal.



Vandaag werd ik gebeld voor een donatie. Al stotterent vroeg ze of ik wilde doneren. Ik zeg ik doneer al voor dat doel. Ze snapte het niet want ze bleef vragen maar wij zouden graag willen dat het automatisch gaat. En hoe doet u het en ................... nog 10 vragen. Ik bleef antwoorden dat het overbodig was want ik doneerde al. En dat ik niet 2x ga doneren aan hetzelfde doel. Zo goed zijn ze voorbereid dat ze naar een mevrouw of meneer X vragen die al doneren en dan nog een kwartier loopt te zeuren. Ik werd op een gegeven moment erg pissig omdat ze al stotterend doorging. Ik heb zo vriendelijk mogelijk gezegd dat ze geen nieuwe klant kon scoren want ik ben al een bestaande klant. Nog wilde ze niet ophangen. Niet vanuit het punt om door te drammen maar ze snapte het niet, want zij had een lijstje dat ze mij of mijn man moest bellen. Heel vermoeiend.als je per acceptgiro doneerd bellen ze die leden altijd op omdat ze per automatische incasso willen omdat dat meer geld opleverd,bij acceptgiro moeten ze bankkosten betalen,dus dan moeten ze die leden overhalen en misschien ook nog een hogere donatie;)



Trouwens, ik heb mij wel aangemeld bij zo'n punt dat je opzich niet meer ongewild gebeld wordt. Helpt wel. Ik had alleen laatst een enquete ingevuld en ja hoor, al die doelen waar je aan kan schenken die er vermeld staan bellen mij nu. Ondanks dat er staat dat ze niet je gegevens doorgeven. Ook ondanks dat ik heb aangekruist niet gebeld wilt worden. Weer een les geleerd. daar kun je dus een klacht over indienen bij de telecodecommissie,krijgen ze daar meerdere klachten over dan krijgt dat bewuste bedrijf een boete
Alle reacties Link kopieren


Bij het UWV is het ook lachen



Telkesn als ik de boodschap: "het is nu te druk probeer het later nog eens"  krijg ik prompt daarop meteen iemand aan de lijn

Echt ZO raar



maar idd: telemarketing is zo ongeveer 1 van mnijn grootste irritaties

vooral het moeten verantwoorden waarom je iets niet wilt.....nou GEWOON NIET.  T gekke is dat al die bedrijven het maar blijven toepassen....zou het dfan toch iets opleveren ofzo?? Want om me heen hoor ik alleen maar mensen erover klagen dus ik kan me niet voorstellen dat er daadwerkelijk nieuwe klanten geworven worden op deze manier.
Ze moeten dat verplicht volgens belscript vragen.Men wil namelijk weten waarom men dat niet wil zodat men het weerleggen kan.
Alle reacties Link kopieren
AAARRRGGHHHH inderdaad deze staat bij mij met stip op nummer 1 in de top van ergernissen ALTIJD bellen die gasten tijdens het eten?

En ik weet niet maar het gros van die lui kennen het woordje NEE maar moeilijk begrijpen! Zo agressief en opdringerig dat zou verboden moeten worden.

Jarenlang hebben we er geen last van gehad omdat we een geheim nummer hebben, maar sinds wij van KPN naar @home bellen zijn overgestapt hebben we geen geheim nummer meer.



Een keertje ben ik heel boos geworden op zo'n jufrouw die bleeeef maar aandringen en vragen waarom dan? echt niet? Toen zei ik geloof ik zoiets van mevrouw U heeft toch zeker niets aan u OREN ik zei NEE    ik hoef nu niets van u en nooit niet dus bel mij a.u.b. nooit meer!! Die hebben ook nooit meer gebeld hahahaaje moet als ze vragen bel ik u gelegen?dan gelijk antwoordennee en ik wil niet dat u mij meer belt,ik wil geen telemarketing,ze mogen je dan niet meer bellen.



Laatst wel weer zoiets achterlijks dat je 6 keer gebeld wordt door hetzelfde bedrijf of je e-mail adres nog klopt ik zeg nee en geef het juiste adres door en ja hoor tot 6 keer toe hebben ze mij daar voor gebeld????? Ik zei al bij de vierde keer mijnheer foei u belt mij voor de vierde keer in 2 dagen ik heb mijn e-mail doorgegeven OWW SORRY MEVROUW IK GEEF HET DOOR ZAL NOOOOOOOIT MEER GEBEUREN    mmm yeh right ik werd dus nog een vijfde en een zesde keer gebeld pfffffffffffffffffffffffffff :@
Alle reacties Link kopieren


Heey E.M. werk jij bij zo'n callcenter :@??

Ben jij een Callgirl :D?


Alle reacties Link kopieren
Als ik eens ergens persoonlijke informatie in moet vullen terwijl ik dat totaal overbodig vindt en ik het vermoeden heb dat mijn gegevens misbruikt worden zijn mijn gegevens:

Naam; mevrouw Jansen

Straat: kerkstraat 1

Postcode: 1111 AB Amsterdam

Telefoon: 0612345678

E-mail: john@hotmail.com



Mijn echte gegevens geef ik zelden, ik kruis altijd aan dat ze mijn gegevens niet mogen gebruiken en als er dan toch zo'n telemarketeer belt hang ik op. Komt misschien associaal over en de eerste keren had ik er moeite mee, maar eigenlijk is het heel vriendelijk. Het scheelt zowel mij als ook hen tijd. Tijd die zij kunnen gebruiken om bij andere mensen hun target te halen.
Alle reacties Link kopieren
Heey E.M. werk jij bij zo'n callcenter :@??

Ben jij een Callgirl :D?




Nee niet meer,heel vroeger toen ik nog jong was wel;)

Maar wij werken ook wel eens met een call center,dus ik weet er alles van af:Dwisten jullie dat er volgend jaar een speciefe beroepsopleiding komt voor call center medewerker op mbo3 nivo,worden jullie vakkundig telefonisch gestoord;)
Alle reacties Link kopieren
Wat ik niet begrijp, is dat mensen, studenten vaak, toch zo'n baantje als telemarketeer willen doen. Ok, geld verdienen wil iedereen, maar om te weten dat Iedereen die je belt niet op jou zit te wachten en Iedereen geirriteerd 'NEE' zal zeggen, en jou een grote irritante zeurpiet vinden. Lekker demotiverend.

Dan nog liever in een winkel werken, dan weet je tenminste dat de mensen die je spreekt ook echt geinteresseerd zijn in hetgeen je verkoopt.
Alle reacties Link kopieren
Ja maar bij telewerk kun je je eigen rooster bepalen en kun je in de avonduren werken dat kun je bij de meeste andere bijbanen niet.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik het in mijn jongere jaren deed vond ik het leuk werk hoor.

En dat iedereen nee zegt?geloof het maar niet,waarom denk je werken veel bedrijven met call centers:)

En bij sommige call centers kun je als medewerker elke dag een prijsje winnen als je die dag de meeste targets hebt gehaald,kleine prijzen hoor,doos bonbons,zak engels drop ed maar toch leuk als je weer uit de prijzenbak mag grabbelen;)en daarnaast kun je bij bv 1000 punten een senseo winnen,bij 10000 punten een philips lcd tv ed,maar dat doe niet ieder call center,waar ik werkte wel:P
Alle reacties Link kopieren
Je hebt ook van die menu's waar je iets moet inspreken (bij de Postbank volgens mij). Voor wat voor een verzekering belt u? Reisverzekering Helaas heeft de computer het niet verstaan: herhaal het nog eens.

Ja sorry hoor, maar dat ik een accent heb (Brabants) kan ik niks aan doen. Het is iig ergerlijk dat de computer mijn " reisverzekering" niet verstond en ik het dus met inboedelverzekring moest proberen. ERGERLIJK!
Alle reacties Link kopieren
Bah! Bah! Bah! Bah! Bah!

Brrrrrrrrrrrrrrr.

Als ik er nog maar aan dénk, word ik al bloednerveus.

bah!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven