Gezondheid alle pijlers

ubergefrustreerd ----> laatste redmiddel

08-06-2007 14:20 1 bericht
Alle reacties Link kopieren
Heej allemaal,



Ik ben een meid van 21 en weeg boven de 100 kilo. Al vanaf mijn 17 ben ik echt te zwaar en probeer ik het er ook al af te krijgen..

En nu is het weeeeer zomer en kan ik weeeeeeeeeer geen mooie kleren dragen, voel ik me weeeeeeeeeer niet prettig en kan ik dus weeeeeeeeeeeer niet optimaal van de zomer genieten...

Ik baal er gewoon gigantisch van, wat ik ook probeer het helpt gewoon niet! ECHT niet. Ik denk dak mr mn vinger in mn keel ga steken en op die manier wat kwijt probeer te raken. Weet dat het niet goed is, maar ik ben echt radeloos! Niks anders werkt, ik moet toch iets! En nee, ik hoop geen anorexia te ontwikkelen en daardoor aandacht te krijgen, nee, ik wil gewoon OOK afvallen!

Ik wil ook eens een leuk jurkje dragen, me prettig voelen met mezelf, met mn vrienden mee zwemmen en me gewoon lekker naar het weer kleden.

Waaom val ik niet af????!!!! Iets met mn hormoonsysteem zei de internist, dat geeft heel veel moeite met afvallen. Maar dat kan weer goed komen als je afvalt! Okee, beetje cru, wat moet ik daar mee!

Ik wil me ook es mooi voelen en begeerd, echt, zo graag.

Tis beter vr mn gezondheid, voor mijn uiterlijk 1000x, ook staan er een paar activiteiten op het programma waarbij ik zo graag slanker zou willen zijn!

MAAAR HOE?!

Ik ben echt zwaar gefrustreerd en weet het allemaal niet meer.

Moet ik dan toch dat laatste hulpmiddel gaan toepassen?

Nee, uiterlijk is niet het belangrijkste, maar ik voel me zo slecht over mezelf dat het wel een heeeeeeeeele hoop uit zou maken!



Liefs een gefrustreerde mij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven