KPN nummer niet in beeld, hoe??

27-07-2007 20:56 11 berichten
Ik probeer al een aantal dagen iemand te bellen maar er wordt steeds niet opgenomen. nu vermoed ik dat ze bewust niet opneemt omdat ze kan zien dat ik het ben.

 vroeger had je een code die je in kon toetsen zodat je nummmer niet bij de persoon die je belt in beeld komt.

Ik heb het telefoonboek en de KPN internetpagina er op na geslagen maar kan het niet vinden.

Bestaat dit nog en zo ja, hoe werkt het?
Alle reacties Link kopieren


NummerWeergave blokkeren: *31*









Je kunt NummerWeergave eenvoudig blokkeren, zowel per gesprek als permanent. Je nummer is dan niet zichtbaar bij anderen. Het nummer blijft wél altijd zichtbaar voor het alarmnummer 112.



Als je voor één gesprek NummerWeergave wilt blokkeren, toets je *31* voor het te kiezen nummer. Je kunt het permanent blokkeren online regelen via uw gratis Mijn KPN-account.



Wat kost het?



NummerWeergave kost € 1,17 per maand bij een gewone telefoonaansluiting en is gratis bij InternetPlusBellen en ISDN.
Maar je wilt iemand bellen die jou vermoedelijk helemaal niet wil spreken?
Alle reacties Link kopieren
en dan ook nog alle kans dat ze niet opnemen omdat ze geen nummer zien en je dus onbekend bent
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
het gaat om iemand die het ergvprettig vind om mij vernederende brieven te sturen maar vervolgens niet het lef heeft om de telefoon op te nemen als ik hem daarmee wil confronteren. erg vervelend, post kun je niet blokkeren en ik wil dat dit ophoudt.
&Muizie, bedankt. ik ga het proberen. hoop dat het werkt!
Alle reacties Link kopieren
En, is 't nog gelukt om je 'belaagster' aan de lijn te krijgen?

Ben wel nieuwsgierig naar de afloop.......... :P
Alle reacties Link kopieren
gewoon post rechtstreeks terug naar afzender sturen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Betreffende post of ongeopend retour sturen of even investeren in een aantal enveloppen en die zonder retouradres en zonder postzegel naar haar/hem sturen.

En dan kijken hoelang diegene het volhoudt.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is de code #31# in plaats van met * *.

Je kan ook nog vanaf een ander nummer bellen, dat niet geblokkeerd wordt maar ook onbekend is voor die persoon. Misschien wordt er dan wel opgenomen. Sterkte.

Dat van die enveloppen vind ik ook wel een leuke trouwens.

Oja, en als het stalkerig is, of lasterlijk, kan je ook alvast een melding maken bij de politie. Kan je die persoon dat direct even melden... schrikt misschien ook af.
Hoi,

nu, uiteindelijk nog niet opgenomen. heb besloten het hier dan ook maar bij te laten. het kost me te veel energie.

heb het hele weekend enorm zitten janken, finaal over m'n toeren. ik ga me alleen maar machtelozer voelen.

ik laat het hierbij. post ga ik inderdaad ongeopend retour sturen. hopen dat het dan vanzelf ophoudt.

ongelooflijk dat mensen dit iemand anders aan kunnen doen. zelf niet inzien wat ze teweeg brengen.

wel bedankt voor jullie steun! *;

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven