Waanzinnig

11-05-2007 14:20 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Echt.. dit is te maf voor woorden. Begin waanzinnig verliefd te worden. Leuk toch zou je zeggen! En ja.. dat is het ook. Ware het niet dat de jongen (want dat is ie) in kwestie pas 22 is. En zelf ben ik een alleenstaande moeder van 28 met twee kids. Hopeloos toch??? En toch.. het voelt zo lekker. Sex is goed.. jezus wat wil je nog meer. Maar toch.. voelt een beetje kansloos. Ik zit midden in een identiteitscrisis lijkt het wel. Mama van 2 kids en dan zo'n jongetje erbij.. Hij woont wel op zichzelf maar en is vrij zelfstandig heb ik het idee. Maar van de andere kant een enorm feestbeest. Moet ik hier nu maar gewoon van genieten en laten komen wat komt of kan ik er beter een punt achter zetten? Tjeez.. ik word hier wel een beetje gek van.. Hij wil gewoon niet meer uit mijn hoofd..
Alle reacties Link kopieren
Jullie schelen 6 jaar.. Ik scheel 5 jaar met mijn vriend maar bij ons is hij ouder. Wat maakt het uit?? Op je 22e zijn veel mensen en ook veel mannen behoorlijk volwassen. Waarom zou je er niet gewoon lekker van genieten ook al heb je kindjes en hij nog niet. Zo lang het goed gaat en het allemaal leuk is dan zie ik verder geen grote problemen. Wat vind hij ervan dat je kinderen hebt?
Alle reacties Link kopieren
Mijn mams is 6 jaar ouder dan mijn paps en ze zijn al 30 jaar zeer gelukkig met elkander.  Mijn broer en ik hebben het nooit erg gevonden dat mams ouder is dan paps, wat ik zelf wel erg vond als klein meisje is het feit dat ma en pa al 25 jaar verloofd zijn, maar er tot nog toe nog nooit een trouwerij tussen deze 2 mensen heb plaats gevonden:o

Nou gata broertje lief 29 juni trouwen dus wie weet.... Maar goed ik zou zeggen geniet lekke rvan je verliefdheid, en als deze wederzijds is....go for it!!!!!
Alle reacties Link kopieren
6 jaar vind ik ook erg meevallen.



Het komt over alsof je jezelf als een erge oude vrouw ziet van rond de veertig en dat je hem ziet als een klein knulletje van nog geen twintig.



Het heeft, denk ik, meer met de levenservaring te maken dan met leeftijd. Bedoel je het ook op die manier.
Cathy, geniet ervan......Tis toch een fijn gevoel verliefd zijn en leeftijd hoeft geen issue te zijn,,,,,en hij weet dat je kids hebt toch?? Klinkt leuk en laat je twijfels niet van alles kapot maken wat wellicht heel leuk kan worden



Miekkie
Alle reacties Link kopieren
Overigens, ik zou gewoon gaan genieten, je weet nooit hoe het afloopt en waarom nu al moeilijkheden zien die misschien helemaal niet komen.
Alle reacties Link kopieren
Kijk als je nou 40 was met 2 kinderen dan was het wel een ander verhaal haha. Maar echt waar, waar maak je je druk om?
Alle reacties Link kopieren
Hihi ja ik klink wel oud he. En dat terwijl ik zelf ook wel van een feestje houd en gewoon dezelfde muziek leuk vind. En mijn kids.. ja dat weet ie wel. Ik geloof alleen dat ie niet zoveel met kinderen heeft. Hij heeft ze wel eens gezien en ik geloof dat ie blij was toen ze sliepen hahaha. Ze waren ook wel teringdruk die dag! En dat ie ze gezien heeft was bij toeval want ik wil mijn kids echt hier nog niet in gaan betrekken.En god ja.. waar heb ik het eigenlijk over. Loop me nu al zorgen te maken over iets wat nog maar zo ontzettend kort gaande is. Misschien wordt het uberhaupt wel niks.

En die sex he.. zo lekker.. Sjips.. verliefd zijn is echt leuk. Ik ga dr maar gewoon van genieten en er verder maar geen issue van maken. Stadium ouders ontmoeten (die hier dus echt niet blij mee zouden zijn) is echt nog ver- van-mijn-bed-show dus daar ga ik me ook maar niet druk om maken.



Handig in deze is dat mijn kids om t weekend lekker bij papa zijn en doordeweeks ook minstens een nacht. Lekker veel tijd om in bed te liggen dus.. want daar krijg ik echt geen genoeg van.
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Hopeloos verliefd? Die paar jaar verschil maken écht geen meter uit!!

Maar:

Kun je het opbrengen om maar te zien hoe het loopt? Zomaar lekker een beetje ervan genieten?? Of wil je meer?

Is het voor hem alleen voor de fun????

Ik zeg dit alleen maar omdat je heel erg gekwetst kunt worden.....als jullie andere verwachtingen van deze relatie hebben...

Succes!



Grtz.

D.
Alle reacties Link kopieren
Sjeeeee wat een gezeik weer zeg.



Ik ben 31 en mijn lover is 24. We gaan inmiddels al weer 6 maanden met elkaar. De sex is beregoed tussen ons, de aantrekkingskracht groeit weer met de dag.

Wat is dat toch, dat gezeur om leeftijd. Geniet gewoon eens.
Alle reacties Link kopieren
Ga ik zeker doen!!!! Want dit is echt een schatje! Reageert super goed zelfs als ik in blinde paniek ben (ik heb nogal veel meegemaakt). Yeps.. genieten, dat is wat ik ga doen..
Alle reacties Link kopieren
Enne.. ik heb hem ook al eens gezegd; wat moet ik toch met je. Tja.. weet hij ook niet. Om de sex gaat t m niet. Sex of geen sex hij vindt me toch wel leuk. Tsja.. alsof ik hem met rust kan laten. Kan m wel opvreten hahaha..
Alle reacties Link kopieren
Ik wil de pret niet dukken maar....Is zo´n jongen van 22 wel toe aan een serieuze relatie met een vrouw met kinderen? Leeftijd tussen jullie lijkt me geen probleem, maar kan  hij de verantwoording en zorg aan voor die 2 kleintjes aan? Ik kan me voorstellen dat hij jou helemaal voor zichzelf wil, maar op termijn zal hij toch echt moeten delen. Ik neem aan dat je een capabele man wilt die er ook voor je kinderen is.

Pas op dat je jezelf en je kinderen niet teleurstelt als hij het toch na een tijdje het wel een hele grote stap vindt. 

Ik kan me het moeilijk voorstellen dat een jongen van 22 op zijn leeftijd wil gaan zorgen voor een gezin dat eigenlijk niet van hem is. Die jongen wil lekker feesten en lol maken. Goeie seks met een ervaren vrouw zoals jij, een vrouw die weet wat een man nodig heeft en hem in de watten legt. Maar wat heeft hij jou en de kinderen te bieden?

Sorry voor dit kritische bericht...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven