Lijf & Lijn alle pijlers

Wel / geen slip onder je wielrenbroek?

29-03-2009 17:51 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik begreep dat de meeste vrouwen geen slipje dragen onder hun wielrenbroek.

Omdat ik toch een nieuw wielrenbroekje moest heb ik dat laatst met spinnen een keer uitgeprobeerd. En verdomd, het zit veel lekkerder. (letterlijk )

En toch vind ik het een beetje viezig ook al zitten er in mijn nieuwe broek 'bio nog wat met zilverionen die bacterievorming tegengaan' (ja het bestaat) Maw; je kunt gerust met je blote doos in die broek



Draag jij wel of geen slipje???

Een slipje onder je wielrenbroek?

Totaal aantal stemmen: 33

Nee natuurlijk niet, ik draag nooit een slipje (12%)
Nee natuurlijk niet, dat zit voor geen meter (64%)
Ja echt wel, ranzig om met je blote muts in die broek te gaa (24%)
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het zelf niet doen, stel je voor dat je slijmdraden erdoor heen lekken/glibberen!! Is toch super genant!



Ja, dat vind ik echt.
Alle reacties Link kopieren
Mamasaar fyi; er zit een hele dikke zeem in die broekjes hoor
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Alle reacties Link kopieren
Ooit 1x met string aan mee gedaan aan spinningles.

Heb 2 dagen haast niet kunnen lopen, alles was kapot geschuurd...auwwwwww

Dus nu spinnen met wielrenbroek zonder ondergoed!!





Grt Romy
Alle reacties Link kopieren
Broekje zit lekker strak om de benen én het is vast een zwart broekje, dan zie je dat allemaal niet!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altijd begrepen dat het beter is zonder. Omdat dat zeemleren stuk zorgt dat je geen wrijving hebt en met een slip erin doe je dat effect teniet...
Alle reacties Link kopieren
Niks aan onder je wielerbroekje!! Je hebt zo'n zeem om op een lekker oppervlak zonder naden te zitten, (scheelt hoop schuurplekken) dan moet je er niet weer iets in doen waar naden in zitten, kan je net zo goed geen wielerbroekje aandoen! Je kan die dingen toch gewoon wassen??
Alle reacties Link kopieren
quote:HoiPippiLangkous schreef op 29 maart 2009 @ 17:59:

Mamasaar fyi; er zit een hele dikke zeem in die broekjes hoor





Oooohhh, in dat geval zou ik het gewoon doen, zonder slip bedoel ik.



Kom je daarna nog even mij mij de ramen doen met je nieuwe zeemleer?
Ja, dat vind ik echt.
Probeer het eens uit met een paar uur fietsen, in plaats van met een uurtje spinnen. Kan ook met een wielrenbroek met de verkeerde maat zeemleer, trouwens. Au, au & au.
Onze sportschool heeft 't zelfs in 't reglement staan:quote:

Deelnemers dienen 5 minuten voor aanvang aanwezig te zijn.

Anders wordt de fiets gegeven aan iemand op de reservelijst.

Verplicht 2 handdoeken mee te nemen .

(zweet en onderhoud fiets)

Het verwisselen van trappers is niet toegestaan.

Tips

∙ Drink stelselmatig, het liefst water bv. Aquana sportwater

houdt je lichaam in balans.

∙ Eet minimaal een uur van tevoren een lichte maaltijd.

∙ Kleding: wielrenbroek met zeemleren of kunststof kruis

(Geen ondergoed)

∙ Voorkom zeker het dragen van strings.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik mijn wielrenbroek ook alleen voor RPM, met onderbroek eronder. Nooit over nagedacht eigenlijk dat dat niet 'normaal' is....
Alle reacties Link kopieren
Nee, geen onderbroek onder een wielerbroekje! Ik zie bij ons op de sportschool ook zoveel dames die dat wel doen en het liefst zeg ik er dan wat van..uiteraard houd ik m'n mond. Zonder onderbroek heb je veel minder last van schuurplekken!
Alle reacties Link kopieren
Het is inderdaad beter om geen slipje te dragen onder je wielrenbroek. Echter, ik heb het allebei geprobeerd en vreemd genoeg zit het bij mij beter als ik WEL een slip eronder draag. Heb ik dat niet, dan gaat het dus echt pijn doen daaronder bij mij.....
Alle reacties Link kopieren
Je hebt niets aan een wielrenbroek als je je onderbroek aanhoudt.



Het zeem heeft dan absoluut geen effect. Heb je een broekje zonder zeem dan kan het wellicht, maar dan nog gaan de naden schuren.



Een echte wielrenbroek, daar moet je absoluut GEEN ondergoed onderdragen!!!
Alle reacties Link kopieren
@ runninggirl, hahaha, misschien ben ik er wel zo een, zit je bij mij op de sportschool? Zo ja, ik weet best hoe het 'hoort', doe al 7 jaar rpm, maar de keren zonder slipje krijg ik echt gigantisch veel last. En met slip, heb ik geen centje pijn....
Alle reacties Link kopieren
oh, ik klink wel heel stellig zie ik..



Mijn ex (wielrenner) heeft me goed gedrilld zie ik :-) Ik heb altijd zonder broekje gefietst, zou dus niet kunnen zeggen wat beter fietst.. Ik zou niet eens durven om zoals iching wel een broekje aan te doen..



Misschien toch eens proberen :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik doe al jaren aan spinning, met de 'slip van de dag'. En dat is regelmatig een string. Nooit last gehad.

Maar zonder zit wel lekkerder op de 1 of andere manier.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je ff mailen met Leontine, wat zij altijd aan had!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Als je een goed wielrenbroekje hebt zit het zonder ondergoed echt prima, beter zelfs dan met. Heb wel eens met ondergoed onder wielrenbroek buiten gefietst omdat het ontzettend koud was, maar zat toch niet goed, gaat echt schuren.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Alle reacties Link kopieren
*gaat morgen ff een onderonsje houden met de RPM-instructrice*
Alle reacties Link kopieren
Geen verstand van wielrenbroekjes maar vond het zinvol te vertellen dat mijn koelkast ook zilverionen tegen schimmel en ranzigheid bevat. Wat goed genoeg is voor mijn eten is vast ook goed voor HPL's kruis.
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_11555 wijzigde dit bericht op 27-11-2010 11:29
Reden: -
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je ins hemels naam een onderbroek onder je wielrenbroek aandoen? Ik snap het echt niet.

Uit hygienisch oogpunt? Dat ding gooi je neem ik aan in de was na gebruik, met of zonder onderbroek.

ooit gehoord dat prof wielrenners of mountainbikers hun ondergoed aanhielden?



Ach en in je blootje in de kleedkamer staan. Ik denk altijd maar zo: heb niets bijzonders (alhoewel een bijgewerkte / onderhouden schaamstreek in onze sportschool wel een unicum is). Bovendien douche ik na het sporten, dus bloot ben ik toch wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mevrouwdekees schreef op 29 maart 2009 @ 20:51:

Geen verstand van wielrenbroekjes maar vond het zinvol te vertellen dat mijn koelkast ook zilverionen tegen schimmel en ranzigheid bevat. Wat goed genoeg is voor mijn eten is vast ook goed voor HPL's kruis.



Hahahahahahahaaaaaaaa



Waar zijn die zilverionen als je ze nodig hebt vanwege broekplassen?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Alle reacties Link kopieren
Anne, ik ben 40 geworden zonder ook maar één moment te denken aan of wielrenners ondergoed dragen. Is dat heel raar?

Je hebt och altijd een onderbroek aan? Ik wel. (nou ja onder de douche en in bed niet maar je begrijpt wat ik bedoel)

Nooit over nagedacht om geen slipje aan te doen.



Wb dat in je nakie in de kleedkamer; als iemand zich daar niet prettig bij voelt dan moet ie dat vooral niet doen.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven