Hoe voelt het precies om gebeft te worden?

04-04-2009 09:51 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze is voor de dames (lijkt me duidelijk):



heb zelf ook geantwoord op de vraag hoe het voelt om gepijpt te worden maar wil nu wel 's weten of vrouwen dezelfde ervaring, tinteling en samentrekking (spasme) hebben als wij mannen.

En is het net zo lekker?? (vul ook ff de Poll in aub)

Beffen is:

Totaal aantal stemmen: 50

voor mij absoluut noodzakelijk om zin te krijgen (6%)
altijd lekker op z'n tijd (66%)
MIJN zuurstof. Kan niet zonder dus BITE IT! (18%)
NIET boffen! (10%)
lekker, tenminste als JIJ dat zegt... Geen stemmen
Alle reacties Link kopieren
tja.....
Alle reacties Link kopieren
.....ik weet natuurlijk niet hoe het voor een willekeurige man voelt om gepijpt te worden....



Prettig weekend!
Alle reacties Link kopieren
ik zou zeggen. bef iemand en vraag het meteen
Alle reacties Link kopieren
Wat een flauwe reacties, ik vond het heel leuk om het hoe-voelt-het-om-gepijpt-te-worden-topic te lezen



Maar om antwoord te geven: ik ga er eens even goed over nadenken. Zit nu bij mijn ouders op de bank en het voelt toch een beetje ongepast om dat tot in detail te gaan beschrijven
Alle reacties Link kopieren
In één woord,.......heerlijk
Als iemand een lekkere tong heeft, weet wat hij doet en er zelf ook van geniet, vind ik het heerlijk. Vind het lastig om precies te omschrijven hoe het voelt.
Alle reacties Link kopieren
Nat en warm, zacht en ik krijg er heerlijke kriebels van in mijn onderbuik. Ik kan er alleen helaas (nog) niet van klaarkomen.
Alle reacties Link kopieren
Tja... moeilijk te omschrijven



Inderdaad warm, nat, zacht, (goed) kriebelig, gewoon geil.. ik kan er wel van klaarkomen als het maar goed opgebouwd wordt
Alle reacties Link kopieren
Prima, soms superlekker mits vanuit goede stemming (en ik er dus zin in heb). Maar soms vind ik het net zo interessant als het likken van mijn ellebogen. Dus het hele plaatje eromheen weegt meer mee dan de handeling op zichzelf.

Ik zou het gemiddeld een 6 of 7 geven en kan het ook tijdenlang missen. Maar ja, dat is ook het ding dat mijn lief en ik dertien jaar samen zijn. Dus dan vind ik seks in z'n algemeen wel wat voorspelbaar worden (had er vanochtend nog een gesprekje met hem over haha). De waakvlam mag best wat worden opgeschroefd en misschien dat ik dat onderdeel dan ook weer wat hoger weet in te schatten.



Beffen vind ik vooral lekker in combinatie met vingers. Zonder vingers komt het zelden voorbij een 7.
Alle reacties Link kopieren
Oké, een poging, maar eigenlijk is het niet te omschrijven.



Warm inderdaad, en zacht. Soms heel subtiel, soms juist behoorlijk hard. Soms plagend net steeds lángs het juiste plekjes, soms juist een frontale aanval die dan plotseling weer stopt...Als het goed gebeurt word ik licht in mijn hoofd en weet ik niet meer wat ik met mezelf aanmoet zo geil is het.



Dat is als het goed gebeurt tenminste.



Als je een vent treft die er niets van bakt is het alleen maar frustrerend dat 'ie nét niet steeds goed zit, plotseling iets anders gaat doen als je bijna klaarkomt of net niet het goede ritme te pakken heeft.



Maar nu een vraag aan de mannen/vrouwen-met-befervaring: hoe is het om te beffen?
Alle reacties Link kopieren
quote:CoffeePot schreef op 04 april 2009 @ 11:36:

Maar om antwoord te geven: ik ga er eens even goed over nadenken. Zit nu bij mijn ouders op de bank en het voelt toch een beetje ongepast om dat tot in detail te gaan beschrijven

Ik zie het al helemaal voor me...

Ouders van CoffeePot: "Op wat voor forum zit jij?"

CoffeePot: "Op het Viva-forum."

Ouders: "Mag ik eens meekijken? Wat is dat voor een raar onderwerp... Hoe voelt het om precies gebeft te worden?? Nou ja wat een forum!"

CoffeePot wordt zo rood als een boei en weet niets meer te zeggen!
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
@Hans: Inderdaad, dus om dat soort genante situaties te voorkomen blijf ik meestal niet zo lang hangen op de sekspijler als er anderen in de buurt zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:CoffeePot schreef op 04 april 2009 @ 17:54:

Maar nu een vraag aan de mannen/vrouwen-met-befervaring: hoe is het om te beffen?

Als de vrouw ervan klaarkomt windt het mij ook op. Het prettigste is het, als de vagina niet ruikt. Ook als ze mij corrigeert of zegt dat het goed gaat: "Lekker!" of begint te kreunen, of haar vagina verschuift zodat ik haar beter raak. Hoe mijn sekspartner het voor elkaar krijgt... want ik had toch wel wat lichaamsgeur verwacht.



Toen ik voor het eerst befte vond ik het vermoeiend... snel met een slappe tong over de gehele vulva. Later wat meer over de clitoris, waarbij ik de kleine schaamlippen voorzichtig van elkaar duw. Ik vind het geweldig als ze begint te kreunen en uiteindelijk klaarkomt.



Ik las hier ooit dat een vrouw opgewonden raakt als de man door pijpen klaarkomt. Bij mij geldt dat ook maar dan gaat het over beffen.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Maar mannen, gebruiken jullie ook jullie vingers erbij? Want het is het meest lekker als het "overal" voelt en dat is in mijn beleving absoluut met vingers erbij. Zonder vingers vind ik het ook wel lekker hoor, maar niet zo lekker als mét vingers.
Alle reacties Link kopieren
Zacht, nat en warm idd.. En tot nu toe de enige manier om klaar te komen..:)
Alle reacties Link kopieren
quote:intiem schreef op 04 april 2009 @ 18:25:

Maar mannen, gebruiken jullie ook jullie vingers erbij? Want het is het meest lekker als het "overal" voelt en dat is in mijn beleving absoluut met vingers erbij. Zonder vingers vind ik het ook wel lekker hoor, maar niet zo lekker als mét vingers.



Ik vind het juist vaak irritant als er vingers aan te pas komen...haalt de concentratie van m'n clit weg en is vaak minder subtiel. Daarom soms juist wel lekker hoor, maar meestal niet.



En nu ik jouw reactie zie staan... Ik vind beffen ook heel erg intiem. Dat laat ik dus niet de eerste de beste doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:intiem schreef op 04 april 2009 @ 18:25:

Maar mannen, gebruiken jullie ook jullie vingers erbij? Want het is het meest lekker als het "overal" voelt en dat is in mijn beleving absoluut met vingers erbij. Zonder vingers vind ik het ook wel lekker hoor, maar niet zo lekker als mét vingers.



Ja, ik gebruik mijn vingers ook, maar wel met een beetje opbouw natuurlijk. Eerst alleen met de tong, en dan als de spanning stijgt een vinger, beetje plagen, dan ook weer de tong, en soms dan twee vingers ipv één. Ik heb de indruk dat tong plus een gekromde vinger erg lekker is voor de vrouw, alsof er aan de binnenkant van de schede ook een zenuwknooppunt is (ja,ja, G-spot enzo). En afwisseling is ook wel handig als je de volgende dag je tong nog nodig hebt tijdens een vergadering.



En ik denk dat –als je als vent een beetje slim bent– het beffen alleen maar beter wordt naarmate je het vaker doet. Vergt toch wel een beetje ontdekken wat je vriendin of SV lekker vindt.
Alle reacties Link kopieren
@wankelevenwicht (aparte naam? Gaat het wel goed?)



Ik ervaar clitorale stimulatie als opwarmer voor inwendig zeg maar. Clitoraal gaat bij mij naar binnen toe. Beetje plat uitgelegd is aan de buitenkant stimuleren vergelijkbaar met het van binnen ontvankelijk maken van prikkels. Als de clitoris een schakelaar is die je aan en uit kunt zetten, dan is de binnenkant (de zenuwen) de lampen die je aan of uit zet. Door de clitoris te stimuleren, zet je de zenuwen van binnen aan, waardoor ik die prikkels veel beter kan voelen. Dus binnen en buiten is bij mij verbonden (hoewel het feestje buiten begint, andersom lukt me veel minder goed) en staat niet los van elkaar.

Vandaar dat ik die vingers wel een supertoegevoegde waarde vind, want het verdubbelt het genot voor mij.



Koffiepotje, je wil niet weten waarom ik deze nick heb btw, want dat is echt a seksueel haha.
Alle reacties Link kopieren
ik (man, voor de duidelijkheid) vind beffen supergeil als ik voel hoe een vrouw daar opgewonden van raakt. Als ik de zwelling en verharding met mijn tong waarneem. Als zij zich naar mijn mond richt zodat ik doe wat zij lekker vindt. En als ze ook laat horen wat het haar doet. Heelrijk
Alle reacties Link kopieren
Helemaal eens MH. Vooral als ze op je gezicht zit ...
Alle reacties Link kopieren
Maartenherman en Rochus, niet voor niets is 69 mijn favoriete standje.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Hmmm ja heerlijk om op z'n gezicht te zitten, als ie me likt!!

Vingers erbij gebruiken....



Ik geniet vol en als ie me plaag hou ik het niet hoor!!

Het is erg lekker fijn gevoel.
Alle reacties Link kopieren
een man moet het wel goed kunnen, anders is er totaal niks aan.
Alle reacties Link kopieren
Het voelt heerlijk ! Ik voel dit door mijn ganse lichaam gaan. Echt, super !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven