Mijn neef en ik zijn verliefd op elkaar maar weet nu pas dat het mijn neef is!

12-05-2007 23:27 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



waarschijnlijk is het meteen bij deze titel: BAH! Maar laat het mij even uitleggen.



Ik heb mijn neef pas ontmoet, namelijk enkele maanden terug. We kwamen elkaar met uitgaan tegen en kende elkaar niet. We zoende omdat we elkaar leuk vonden en een paar borrels op hadden en wisselde telefoonnummers uit. Zo spraken we nog een keer of twee af en alles was goed en we vinden elkaar echt leuk. Bij ons derde afspraakje werd het wat serieuzer tot er iets heel naars gebeurd. Hij werd gebeld en nam zijn telefoon op met zijn volledige naam ... zijn achternaam was dezelfde als de mijne! We zijn het uit gaan pluisen en het blijkt dat zijn oma en mijn opa broers zijn. Maar sinds mijn oma overleden is toen ik twee was hebben we nooit contact gehad meer met onze familie's. Maar we zijn familie en we vinden elkaar echt leuk! Het voelt ook helemaal niet als familie ondanks dat ik me nu wel heel ongemakkelijk vol met dit idee. We weten ook niet wat we tegen onze familie moeten zeggen of wat we uberhaupt moeten doen. Ons gevoel is ook al te heftig om te zeggen de groeten. Ik voel me zo rot! Heeft iemand advies hiervoor???
Alle reacties Link kopieren
Dus Oma Praxis en Opa Praxis waren familie???.....






:D

:D

:D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven