Gezondheid alle pijlers

Sint Janskruid: werkt het?

16-02-2008 19:06 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai allemaal,



Ik heb met vlagen last van sombere buien. Vijf jaar geleden had ik het heel erg. Moest ik overal om huilen en vond ik het leven heel zwaar. Na een half jaar rustig aan te hebben gedaan, ging het weer goed met me. Maar nu heb ik er sinds een paar maanden weer last van. Ik ben emotioneel weer erg wankel; snel uit mijn humeur, erg pessimistisch en huilerig. Ik zou mezelf niet depressief willen noemen, want ik ben ook regelmatig juist heel vrolijk en kan genieten van leuke dingen, maar... die negatieve buien zitten me toch wel behoorlijk dwars. Op die momenten ben ik namelijk niet te genieten en dat is voor mezelf erg vervelend, maar voor mijn omgeving natuurlijk ook.



Nou, heb ik het één en ander gelezen over Sint Janskruid. Dit zou kunnen helpen bij neerslachtige buien. Ik zou graag ervaringen willen lezen van mensen die het wel eens hebben gebruikt of er meer over weten te vertellen. Welk merk is bijvoorbeeld goed? Werkt het echt? Graag jullie reacties!



Gr. Sisa
Alle reacties Link kopieren
up
Alle reacties Link kopieren
schrijft een ha ook wel eens st janskruid voor?
Whatever, I do what I want
Alle reacties Link kopieren
@sisa: Nee. Deed bij mij helemaal niets.
anoniem_82966 wijzigde dit bericht op 13-05-2009 00:39
Reden: het leek net of ik vraag van vorige poster beantwoorde en dat was niet de bedoeling
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de Ontspanningsthee van Zonnatura erg goed, als je je gespannen voelt helpt zo'n kopje thee echt! Wel goed sterk laten trekken natuurlijk. Hier heb ik erg veel van gedronken in een moeilijke periode. Ook heb ik iets van Dr. Vogel geslikt, iets tegen nervositeit geloof ik. Had niet echt een duidelijk verschil gemerkt met wel of niet slikken. Verder geen ervaring met natuurlijke AD's.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven