Hoe duur is gemiddeld jullie vakantie?

05-04-2009 20:44 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
En dan heb ik het alleen over accomendatie/all inclusief...



Wij hebben dit jaar een 10 daagse Agadir (Marokko) geboekt, all inclusief voor 3000 euro voor 3 personen (2 volwassen+kleuter).

Het is een 4* hotel.

Veel in mijn omgeving vinden het een gek hoog bedrag, maar ik vind het wel meevallen aangezien het niet een touristisch plek is en wij goede ervaringen met Marokko reizen hebben.

Mij trekt Turkije bijv.totaal niet aan. Veel te commercieel.



Wat zijn jullie gemiddeld kwijt an vakantie, wat heb je er voor over en met hoeveel personen zijn jullie?



Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mirjam762 schreef op 15 april 2009 @ 17:36:

[...]





Ehm, recenties bedoel je?



@ Mirjam762: Hihi, als je dan toch de schooljuf gaat uithangen dan zou het wel schelen als je het verkeerd gespelde woord correct verbetert! Recensies is echt de enige juiste spelwijze.



Terug naar TO: Persoonlijk houd ik erg van reizen en ik heb dure en minder dure reizen gemaakt. Ik vind het bedrag dat jij per persoon betaalt voor 10 dagen costa Agadir veel te duur voor een "simpele" all inclusive resort. Denk met velen voor mij dat het door prijsvergelijken ook zeker goedkoper kan. Maar goed, ieder zijn eigen manier en keuzes... Gelukkig maar!



Ik heb zelf volgende week ticket (EUR 230 incl. taxes) naar Oujda geboekt en terug ruim 2 weken later vanuit Casablanca. We vliegen vanuit Charleroi met JetAir. (Vergelijking met Ryan Air: meer bagage, gratis handbagage en geen betaald toiletbezoek.) Verder niets geregeld en dus ook geen idee wat het allemaal gaat kosten. Maar ik heb zo'n vermoeden dat het alles bij elkaar < EUR 1000 zal zijn.



Erg he, die kredietcrisis en recessie...
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor je ben niet de enige Rotterdams meisje.

Nu wordt onze vakantie wel iets duurder als die van jou maar ik vindt 1500 voor een vakantie (2 volwassenen en 2 kinderen) meer dan zat.

We hebben een vrij dure camping dus zijn 600 euro kwijt voor het stageld en de rest is eten en zakgeld voor uitjes e.d.

En ook bij ons moet het echt het hele jaar door apart gelegd worden hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mirjam762 schreef op 15 april 2009 @ 17:36:

[...]





Ehm, recenties bedoel je? Dat was Duits
Alle reacties Link kopieren
Er is natuurlijk wel een verschil of je hoogseizoen boekt of laagseizoen. Ik ben leerkracht dus moet altijd in het hoogseizoen....... en dat scheelt...... pffffff
Onze vakanties zijn gemiddeld 0 euro. We gaan namelijk zelden. Geen behoefte aan. Ik heb een heerlijk huis met tuin, een 5 sterren bed, een natuurgebied om de hoek en twee grote steden in de buurt. We hebben allebei ook best last van heimwee, dat helpt ook niet bij een vakantie



Ondanks dat veel mensen het heel raar vinden, gaan we ook dit jaar niet op vakantie. Heerlijk!
De meesten kosten alleen bezine omdat ik dan vakantie in Nederland hou. Maar dit jaar gaan we oa naar:

Engeland: 127 euro (boot 1 persoon + 1 baby) Overnachting gratis. Vervoer met de auto (gratis met pa en ma)

Kazachstan: 1600 euro (2 personen + baby met KLM, overnachtingen gratis want bij familie)

en tot slot over een maand:



5 dagen San Francisco voor maar 200 euro!! (ook met KLM, overnachting gratis want ik ga ipb-en )
Alle reacties Link kopieren
Volgende week een superlastminute naar monastir

in Tunesie.Met zijn drietjes 900 euro kwijt .(kreeg nog 100 extra korting)

Wel met zijn drieen(twee kinderen) in een tweepersoon kamer met extra bed.

All-inn,transfer en luchthavenbelasting zaten al in de prijs.

Direct aan het strand veel zwembaden en animatie.

Dus lekker even een weekje uitblazen na al het harde werken.

Hier was ik het ook ongeveer kwijt geweest omdat we naar de efteling en dierentuin etc zouden gaan.Dat loopt ook erg hard op.

Behalve een kamelen safari en markten verwacht ik daar niet veel uit te geven.
Alle reacties Link kopieren
hotel 2 pers half pension 400 in spanje en we nemen per persoon meestal rond de 250 euro mee,
Alle reacties Link kopieren
3 weken thailand...ongeveer 3000 euro totaal met 2 volwassen; en dat was incl vlucht , hotels en eten..exursies, vervoer ter plaatse ( oa binnenlandse vlucht).( dus 1500 pp)

Maar thailand is ook heerlijk goedkoop!!
Vind dat niet héél goedkoop voor Thailand, Zon.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje,



Nee kan nog goedkoper....zeker met goedkopere tickets ( wij waren toch 750 pp kwijt daarvoor. En als je ingoedkopere acco slaapt zonder airo...maar dat deden wij ook niet
Alle reacties Link kopieren
Vorige week 8 dagen naar Egypte geweest. 5* all inclusive in een bungalow (2 kamers) met 3 volwassenen en een kind (1,5) totaal 1710 E.



Het hotel was prachtig, het eten prima dus (voor ons) echt een goede prijs/kwaliteit verhouding!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven