Gezellige meiden in Utrecht gezocht!

26-04-2009 17:24 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Sinds een paar maanden woon ik in Utrecht. Hartstikke leuk stad alleen moet ik het nog volop ontdekken. Ik werk fulltime als marketeer, leuke maar wel drukke job. Na mijn studietijd in Tilburg is mijn vriendenkring gesplitst. De een ging in Amsterdam wonen, de andere in Den Bosch etc., maar helaas weinig in Utrecht. Verder ben ik ook nog als enige vrijgezel in mijn vriendenkring, wat het afspreken met elkaar ook niet makkelijk maakt. Kortom het wordt hoog tijd om andere gezellige spontane meiden te ontmoeten in Utrecht! En ja als je eenmaal werkt dan heb je daar helaas niet altijd tijd voor dus vandaar een poging via deze site. Ik denk zelf dat heel veel mensen met het probleem zitten dat het leren van nieuwe mensen niet zo makkelijk gaat als je eenmaal werkt. En dan maakt een nieuwe stad het er ook nog eens niet makkelijker op.



Ik vind het gezellig om regelmatig op stap te gaan. Ben vooral van de kroegen waar je gezellig kan kletsen en waar je ook lekker los kan gaan. Uiteraard ben ik ook in om gezellig met elkaar te gaan eten, terrasje te pikken, shoppen, biosje etc.. Ben trouwens 27 jaar, loop regelmatig hard en rook niet.



Herken jij je in mijn verhaal? Reageer dan en wellicht kunnen we dan wel een geheel nieuwe vriendenkring opbouwen.



Tot snel!
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Ik ben een gezellige, spontane meid van 23 jaar en ik herken mijzelf helemaal in jouw verhaal!! Ik heb ook een drukke baan en naast mijn drukke baan (helaas) weinig tijd om nieuwe mensen te leren kennen. Bijna al mijn vriendinnen hebben een relatie waardoor ze weinig tijd hebben om leuke dingen te ondernemen. Ook heb ik een relatie en woon samen maar ik vind het belangrijk om naast mijn relatie leuke dingen te ondernemen met vriendinnen! Vriendinnen zijn zo belangrijk! Mijn vriend is helaas vaak weg van huis voor zijn werk waardoor ik regelmatig alleen ben.