Gezellige meiden in Utrecht gezocht!

26-04-2009 17:24 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Sinds een paar maanden woon ik in Utrecht. Hartstikke leuk stad alleen moet ik het nog volop ontdekken. Ik werk fulltime als marketeer, leuke maar wel drukke job. Na mijn studietijd in Tilburg is mijn vriendenkring gesplitst. De een ging in Amsterdam wonen, de andere in Den Bosch etc., maar helaas weinig in Utrecht. Verder ben ik ook nog als enige vrijgezel in mijn vriendenkring, wat het afspreken met elkaar ook niet makkelijk maakt. Kortom het wordt hoog tijd om andere gezellige spontane meiden te ontmoeten in Utrecht! En ja als je eenmaal werkt dan heb je daar helaas niet altijd tijd voor dus vandaar een poging via deze site. Ik denk zelf dat heel veel mensen met het probleem zitten dat het leren van nieuwe mensen niet zo makkelijk gaat als je eenmaal werkt. En dan maakt een nieuwe stad het er ook nog eens niet makkelijker op.



Ik vind het gezellig om regelmatig op stap te gaan. Ben vooral van de kroegen waar je gezellig kan kletsen en waar je ook lekker los kan gaan. Uiteraard ben ik ook in om gezellig met elkaar te gaan eten, terrasje te pikken, shoppen, biosje etc.. Ben trouwens 27 jaar, loop regelmatig hard en rook niet.



Herken jij je in mijn verhaal? Reageer dan en wellicht kunnen we dan wel een geheel nieuwe vriendenkring opbouwen.



Tot snel!
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Ik ben een gezellige, spontane meid van 23 jaar en ik herken mijzelf helemaal in jouw verhaal!! Ik heb ook een drukke baan en naast mijn drukke baan (helaas) weinig tijd om nieuwe mensen te leren kennen. Bijna al mijn vriendinnen hebben een relatie waardoor ze weinig tijd hebben om leuke dingen te ondernemen. Ook heb ik een relatie en woon samen maar ik vind het belangrijk om naast mijn relatie leuke dingen te ondernemen met vriendinnen! Vriendinnen zijn zo belangrijk! Mijn vriend is helaas vaak weg van huis voor zijn werk waardoor ik regelmatig alleen ben.



Ik vind het net als jij leuk om regelmatig op stap te gaan en dan ook het liefst naar een gezellige kroeg waar je lekker kan kletsen en dansen! Verder ben ik gek op shoppen, terrasje pikken, bios, thuis filmpje kijken, naar het strand, uiteten, bankhangen met een kop thee, lezen. Ik kom niet uit Utrecht maar woon wel in de buurt van Utrecht. Met de auto is het een kleine 20 minuten rijden.



Het lijkt me leuk om met je in contact te komen. Mijn mailadres is meisje85@gmail.com.



Wie weet tot snel!
Alle reacties Link kopieren
Hay Smiling!



Wat een leuk oproepje :-)



Je verhaal is zeker een beetje herkenbaar. Ik ben een meisje van 22 jaar en woon sinds 4 jaar in Utrecht. Inmiddels bezig met een vervolgstudie en werk daarnaast 2 dagen per week in mijn vakgebied (verpleegkunde). Rond februari studeer ik (weer) af en ga ik fulltime werken. Veel vriendinnen van mij wonen niet meer in Utrecht, of hebben inmiddels een heel ander leven. Ik heb een relatie. Het lijkt me ook leuk om weer wat leuke gezellige meiden te ontmoeten in de stad! Stappen, terrasje, bios, winkelen: allemaal leuk!



Je kan me mailen op meisjeutrecht1987@gmail.com.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
hey smiling,

herkenbaar verhaal, ben zelf na een relatiebreuk een tijdje weg geweest uit utrecht en sinds 2 wkn terug. Ik vind utrecht echt een geweldige stad, heerlijke terrasjes en leuke kroegen maar in je eentje ga je niet zo snel.

Zelf werk ik in amsterdam wat het er niet makkelijker op maakt en onregelmatige diensten.

Al mijn vriendinnen zijn zo goed als gesetteld, ben zelf nog single. Het lijkt me leuk om een nieuwe start te maken en met nieuwe gezellige meiden leuke dingen te gaan ondernemen ben altijd in voor een terrasje of een avondje goed stappen. maar een kop thee op de bank met een goede film is ook nooit verkeerd.

Ben trouwens 26 jaar.

je kan me bereiken op marjolijn.snel@hotmail.com



groetjes marjolijn
Alle reacties Link kopieren
Hee Smiling



Herken mijzelf ook in je verhaal. Ben op dit moment aan het afstuderen en merk dat ik mijn studievriendinnen die ik normaal elke dag zag, nu veel minder zie omdat iedereen druk is en ver uit elkaar woont.

In september ga ik nog een jaartje verder studeren, maar daarnaast wel ook aan het werk, waardoor ik ook minder tijd heb om nieuwe mensen te leren kennen.

Verder vind ik het leuk om op stap te gaan, en leuke dingen te ondernemen, maar een avondje bankhangen met een goede film (en chocola ) vind ik ook heerlijk!

Ik heb sinds kort een relatie, maar vind het daarnaast heel belangrijk om een eigen leven + vriendinnen te hebben en te houden. Lijkt me leuk om gezellige meiden te ontmoeten! Ik woon trouwens niet in Utrecht zelf, maar er vlak bij, en ik ben 21 jaar (hoop niet dat dat een probleem is..).

mn emailadres is maxlaad@live.nl



Groetjes!
anoniem_78437 wijzigde dit bericht op 28-04-2009 10:02
Reden: Mn eigen emailadres fout getypt...
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ha allemaal!

Wat grappig, ik herken me ook in dit verhaal!

Sindskort woon en werk ik in Utrecht. Een super stad, helemaal met het lekkere weer! Maar soms mis ik dan die ene vriendin die ook tijd heeft om even lekker een drankje te doen op het terras. Ik werk fulltime en heb een drukke baan, maar ik krijg alleen maar energie van leuke dingen doen! Daarbij denk ik aan terrasjes, uitgaan, maar ook eens 'n filmpje, een concert, en ook een hardloopmaatje is welkom!

Ik ben vrijgezel en vind het leuk als andere meiden dat ook zijn. Het wel en wee van een vrijgezelle meid, heerlijk als je dat kan delen! Mijn niet-vrijgezelle vriendinnen kunnen dat soms niet altijd begrijpen, en dat vind ik jammer. Maar er zijn natuurlijk vast ook meiden met vriend die wel lekker hun eigen leventje behouden en het leuk vinden alle verhalen van een vrijgezelle vriendin te horen!

Goed, ik hoop van je te horen, smiling, maar ook andere mogen me mailen: purplemiranda@Hotmail.com (nevermind dit slechte emailadres )

en anders misschien leuk om 'n keer wat met 'n groep te ondernemen? Dan merk je meteen met wie 't klikt en kunnen we gelijk daarna op stap!

Grtz, Miranda
Alle reacties Link kopieren
Ik ben trouwens 25! Misschien ook handig om te weten!

Grtz!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Smiling en alle andere meiden die al hebben gereageerd!



Dit oproepje komt als geroepen!



Een paar maanden geleden besloot ik 'het roer om te gooien', na gewerkt te hebben ga ik weer een studie volgen (deeltijd lerarenopleiding) en ben ik opzoek gegaan naar een nieuwe baan (en ik heb er een gevonden! In Amstelveen.) Dus ik ben afgelopen weekend van Nijmegen naar Utrecht verhuisd. Een stad die mij onwijs gezellig lijkt, maar waar ik nog vrijwel niemand ken.



Ik ben sinds oktober na een lange relatie weer vrijgezel, werk als dietist (maar hou zo ontzettend van lekker eten! ), ga graag naar buiten; terras, film/theater, sporten, kroeg, etc. en zit graag thuis voor een wijntje, filmpje en/of etentje!



Dus bij deze: mochten jullie binnenkort wat afspreken en nog een plekje hebben: ik hou me aanbevolen!



Groetjes!



etksuuspn@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hey Meiden



Jullie verhalen zijn allemaal heel herkenbaar. Ik zelf woon nu ook alweer een tijdje in Utrecht en heb hier een leuke baan als dietist (toevallig overigens dat er al iemand meer heeft gereageerd die ook dietist is en ook ik houd van lekker eten :-)

Omdat al mijn vriendinnen ver weg wonen mis ik nog al eens de gezelligheid daarvan. Daarom zou ik het leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen in Utrecht en dit leek me wel een goede manier. Dus mochten jullie binnenkort nog een keer iets afspreken dan zou ik het leuk vinden om mee te gaan.

Ik ben trouwens 27 jaar. Vind het altijd erg leuk om op een terrasje te zitten, een keertje te stappen (een leuke kroeg waar je ook nog kunt dansen is altijd goed), gezellig een filmpje te kijken op de bank of gewoon gezellig te kletsen met een kopje thee.

Ik ben te bereiken op coline_1982@hotmail.com



Groetjes Coline
Alle reacties Link kopieren
Hi Girls,



Wat een herkenbare verhalen allemaal, hier nog een lotgeval!

Ik woon vlakbij Utrecht en heb een fulltime job. Als je eenmaal werkt ontmoet je niet zo snel nieuwe contacten..

En een tijdje geleden is mijn relatie verbroken, je kent het wel gezamenlijke vrienden met hem, etc.. Je valt echt in een gat.

Tijd dus om leuke nieuwe mensen te gaan ontmoeten!

Ik ben overal voor in, lekker een terrasje pakken, shoppen, uitgaan, chocola eten, meiden films kijken :p



Hoop wat van jullie te horen, gezellig



Grtz Elise
Alle reacties Link kopieren
p.s. mijn mail is: summergirl131@hotmail.com



Ik heb ook hyves (just ask it!)
Alle reacties Link kopieren
Hey Meiden!



Misschien spreek ik nu wel voor mijn beurt (ik ben tenslotte dit oproepje niet begonnen...), maar is het een idee een keer wat af te spreken met zn allen? Ergens wat drinken in de stad? Een keer een vrijdag bijvoorbeeld? Borrel na het werk? Lijkt me leuk!



Sorry Smiling als ik voor mijn beurt spreek, maar je hebt ook zo een goed oproepje de wereld in gebracht! ;)



Groetjes en tot snel!? Ellen
Alle reacties Link kopieren
Hey



Vind het een heel goed idee van je Ellen. Dus ik ben voor.



Groetjes Coline
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Ik woon sinds 1,5 jaar in Utrecht en heb vlak na mijn verhuizing via deze site en de Flair-site serieus veel leuke nieuwe mensen leren kennen! Lastige is alleen dat het animo voor uitgaan steeds kleiner wordt, vandaar dat ik besloot deze site nog eens te bekijken!

Ik ben net 28, single en ga graag de Utrechtsche danskroegen af op vrijdagavond. Daarnaast ben ook ik in voor vrijwel alles wat in eerdere reacties genoemd is.

Lijkt ook mij leuk een keer in een kroeg af te spreken, alleen bij voorkeur niet volgende week vrijdagavond. Misschien 16-5, 17-5, of 22-5?



Gr. E.
Alle reacties Link kopieren
*gewijzigd*
anoniem_83526 wijzigde dit bericht op 12-05-2009 10:31
Reden: ivm te groot wordende groep
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hey



Het lijkt mij nog steeds erg leuk om een keer af te spreken (ook omdat ik vanavond niet bij de borrel kan zijn). Van de data die verder genoemd worden kan ik alleen de 16e niet. Maar 17-05 of 22-05 iets afspreken lijkt me dus wel gezellig. Dus mochten er nog meer mensen zin hebben laat het dan even weten.



Groetjes Coline
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Wat leuk dat er zo enthousiast wordt gereageerd op mijn berichtje. Zoals al is aangegeven zijn we al met diverse meiden aan het mailen om een keer af te spreken. We hebben iets gepland en dat is volgende week vrijdag. Volgens mij is hier iedereen al van op de hoogte, behalve Ellen. Wil je meer info hoe laat we afspreken en waar dan moet je me even mailen: downunder1981@live.nl



Uiteraard ben je ook van harte uitgenodigd!



Groetjes,



Brenda
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Wat leuk om te lezen dat er ook daadwerkelijk afgesproken gaat worden. Lijkt me leuk om me daarbij aan te sluiten! Ik ben 24 en studeer in Utrecht. Je kunt me mailen op: sunshine.85@live.nl

Groetjes!
Leukleuk!



Ik heb je inmiddels gemaild Brenda, leuk initiatief!

Nu maar hopen dat de zon schijnt, altijd mooi meegenomen.



Sowieso leuk om eens wat nieuwe meiden te leren kennen in Utrecht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven