Lijf & Lijn alle pijlers

Tattoo pols

13-05-2009 02:54 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik wil een tattoo op mijn pols laten zetten, maar ik kan er maar niet uitkomen welke het moet worden.

Ik zit zelf te denken aan een tekst, zoals bv "Carpe Diem" of "C'est La Vie"...

Hebben jullie nog ideetjes?

En zijn er mensen met een pols tattoo? Hoe hebben jullie de pijn ervaren?



Groetjes, Mirvala.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er 2, helemaal zelf verzinT en deed geen pijn. Heb ze dus zelf verzonnen, ontworpen en laten zetten op voorwaarde dat hij geen foto's zou plaatsen en ze nooit bij een ander zou zetten. Ik denk dat je nog maar even na moet denken voor je zomaar iets blijvends neemt. Succes!
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Zou je dat wel doen, op je pols? Ik kan me voorstellen dat als je in een representatieve functie wil werken dat werkgevers daar helemaal niet gelukkig mee zijn. Of dat je altijd lange mouwen aanmoet op je werk, ook in de zomer met 30 graden!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een tattoo op mijn pols.

Precies onder mijn horloge, dus met het werk heb ik die er over heen.

Totaal geen pijn! Is geen gevoelige plek. Heb er ook 2 op mijn voet en die deden veel meer pijn.

Ik heb een lijntje in een soort krul op mijn pols. Heeft verder geen betekening, maar is gewoon een mooi versiersel vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op allebei mijn polsen tattoos en ik vond het alsof ze me aan het snijden waren met scheermesjes..

Ik had dan weer geen last van die 4x4uur sessies op mijn arm ;)



Pijn is heel persoonlijk.



Neem een tattoo die je aanspreekt voor langere tijd. Als je nu nog twijfelt over de tekst dan adviseer ik je om, zodra je de gewenste tekst hebt, er nog een tijdje over na te denken.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
quote:sharra schreef op 13 mei 2009 @ 03:53:

Zou je dat wel doen, op je pols? Ik kan me voorstellen dat als je in een representatieve functie wil werken dat werkgevers daar helemaal niet gelukkig mee zijn. Of dat je altijd lange mouwen aanmoet op je werk, ook in de zomer met 30 graden! Helemaal mee eens!

Begin eens met een plakplaatje en kijk naar de reakties om je heen!
Alle reacties Link kopieren
quote:beter laat schreef op 13 mei 2009 @ 08:24:

[...]





Helemaal mee eens!

Begin eens met een plakplaatje en kijk naar de reakties om je heen!Ik zou me juist niet laten weerhouden van de reacties om me heen. Mijn lichaam, mijn leven.
Alle reacties Link kopieren
http://images.google.nl/i ... 1&q=tattoo+wrist&aq=f&oq=





http://images.google.nl/i ... =1&q=tattoo+pols&aq=f&oq=
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het juist een hele mooie plaats voor een tattoo ; wil je een keer dat het niet zichtbaar is kun je een groot horloge of een brede armband dragen .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://www.heinpragt.com/symbols/symbols.php



http://www.heinpragt.com/spreuken/latijn.php
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
geboortedatum in het hebreeuws , kan ook nog ( alles kan ) ..... http://nl.wikipedia.org/wiki/Hebreeuwse_cijfers
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://www.starchamber.co ... lvish-in-ten-minutes.html



( elfentaal )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://images.google.nl/i ... nPoc8YqjlGD9goQtxzNP6pRR4=&h=500&w=334&sz=64&hl=nl&start=104&tbnid=bYpf6hb4IA4FlM:&tbnh=130&tbnw=87&prev=/images%3Fq%3Dtattoo%2Bteksten%26gbv%3D2%26ndsp%3D21%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26start%3D84
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
heb beiden polsen vol staan.

Door de pijn moet je je niet tegen laten houden, als je het echt wil dan ga je ervoor no matter what.

Maar zolang je nog niet weet wat voor tekst je wil laten zetten moet je gewoon niks doen. En langer nadenken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tattoo aan de binnekant van m'n pols. Iets wat erg waardevol voor me is.

Met een horloge of armband zie je hem niet, als je bijv. aan het werk bent is dit handig.

De pijn viel reuze mee, ik ben blij dat ik 'm heb.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het mooi, maar durf zelf niet (en dan niet voor de pijn, maar voor het geval ik de gekozen tattoo over een tijdje niet meer bij me vindt passen...je verandert tenslotte van mening en je leven wordt gevormd door tegenslagen en mooie dingen die je overkomen).

Pijn moet je je niet door laten tegenhouden als je het echt wilt.



Kaatje: ik weet dat je bijna "vol" staat...ben jij nooit bang dat je nu voor iets kiest wat later niet meer bij jou hoort?

Of heb je ook "gewoon" ontwerpen die geen diepere betekenis hebben, maar die je gewoon mooi vindt?
nee. Al mijn tattoos hebben een betekenis. Ik doe niet aan plaatjes uit een boekje halen en laten zetten.

En voor de toekomst ben ik niet bang.
Ik heb zo'n Auschwitz associatie met een tattoeage op de binnenkant van een pols.

Als ik het zie, schrik ik me eerst lam en bedenk me pas daarna dat de draagster wat jong is om een kampverleden te hebben.



Het zal wel een generatiekloof zijn, maar ik zou om deze reden nooit voor de binnenkant van een pols kiezen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 mei 2009 @ 08:41:

geboortedatum in het hebreeuws , kan ook nog ( alles kan ) ..... http://nl.wikipedia.org/wiki/Hebreeuwse_cijfersEn geboortedatum in het Hebreeuws zou ik dan al helemaal niet kiezen.
Alle reacties Link kopieren
Tattoos zijn gewoon heel persoonlijk. Waar, wat en hoeveel....
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook nog op de bovenkant van je pols een tattoo zetten . Ik

snap wel wat je bedoelt , aE , maar dat zou ikzelf dan hebben als het de binnenkant van een onderarm betrof .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mirvala schreef op 13 mei 2009 @ 02:54:

Hallo allemaal,



Ik wil een tattoo op mijn pols laten zetten, maar ik kan er maar niet uitkomen welke het moet worden.

Ik zit zelf te denken aan een tekst, zoals bv "Carpe Diem" of "C'est La Vie"...

Hebben jullie nog ideetjes?

En zijn er mensen met een pols tattoo? Hoe hebben jullie de pijn ervaren?



Groetjes, Mirvala.



Lijken me echt dingen waar je later spijt van krijgt. Betekenen die woorden echt zoveel voor je?



Ik denk dat als je anderen om leuke ideeën moet vragen je er nog niet "klaar" voor bent. Het moet wel iets zijn wat jij helemaal fantastisch vindt en helemaal bij je past.
Alle reacties Link kopieren
Niet echt een handige plek. Springt altijd in het oog of je loopt altijd de klooien om het verbergen. Nu leuk, maar later wellicht erg onhandig. Wil je het weg laten halen dan ziet het eruit alsof je in jezelf hebt gesneden...



Daarbij erg afgezaagde spreuken. Doen ze je ook echt wat of vind je het gewoon "leuk"?

Valt voor mij in de categorie "dolfijntje op je schouder/enkel, een aarsgewei (zo'n tokkie sliert op je rug), of hoe origineel: je naam in chinese tekens (3 babi pangang maar jij denkt dat je naam er staat, keep on dreaming)



Weet verder niet hoe dik je polsen zijn maar als je van die kriebel letters op je pols zet vind ik het er niet uit zien.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Mirvala. Ik heb zelf een tattoo om mijn pols, maar die is dusdanig groot (bedekt bijna de helft van mn onderarm) dat ik m niet echt kan bedekken met een horloge oid. Ik zal de laatste zijn je af te raden een tattoo op een zichtbare plek te laten zetten, aangezien ik er zelf dus ook een paar heb die ik in de zomer echt niet verstopt krijg. Het is aan jou om af te wegen of een zichtbare tattoo je problemen op kan gaan leveren in je beroepsleven.



Qua pijn vond ik het meevallen, alleen het stukje aan de binnenkant (richting hand) was best pijnlijk. Maar ik heb intussen al een aantal tattoos en een hoge pijngrens, dat is zo persoonlijk. Zorg dat je (dit geldt voor iedere tattoo) de dag ervoor niet veel/geen alcohol drinkt, zorg voor een goede nachtrust en als je bang bent voor de pijn, neem je een klein uurtje van te voren een ibuprofen of paracetamol (geen aspirine!) in.



Wat ik me wel afvraag is waarom je daar graag een tattoo wilt. Je weet de plek, maar nog niet wat? Bij mij gaan die dingen hand in hand, ik zie een inspirerende afbeelding en krijg daar dan gelijk een idee bij waar die mooi zou staan op mn lijf. Zoek eens een paar plaatjes uit die je nu heel erg aanspreken, leg ze weg en bekijk ze over 2 maanden nog eens. Zul je zien hoe snel je voorkeur veranderd;) Als een tattoo een diepere betekenis voor je heeft, kan je m eigenlijk niet 'zat' worden of niet mooi meer vinden na verloop van tijd. Dit is mijn bescheiden mening hoor, maar als mijn tattoos herinneren me aan een bepaalde fase/moment in mijn leven en zijn daardoor stuk voor stuk waardevol, en nee ze hebben echt niet allemaal een hele diepe betekenis.



Succes ermee!
Ik heb een kleine tattoo op binnenkant van mijn pols. Pijn voelde ik niet, maar ik vind tattoeeren sowieso geen pijn doen.

Ik verberg hem nooit, maar als ik dat zou willen: met een horloge is er niets te zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven