Entertainment alle pijlers

Wat is er toch van ze geworden, van die ééndagshelden?

18-05-2009 11:03 604 berichten
Soms vraag ik me ineens af, goh, hoe zou het met die en die afgelopen zijn, stergewijs?

Niet dat ik er wakker van lig of zo maar dan schiet er ineens iemand door me heen waar je een tijdje heel veel van hoorde en die dan net zo snel ook weer van de aardbodem verdwenen lijkt te zijn.



Vandaag dacht ik ineens aan Flash Gordon. Of aan de acteur die dat speelde dan.





Sam J. Jones werd in 1980 toch algemeen beschouwd als een 'lekker stuk gescheurd goed', je had er agenda's, schriften, etuis, pennen, potloden en lolly's van en daarna is de goede man me nooit meer ergens in opgevallen. Maar hij werkt nog steeds, zag ik op de IMDB.



Hebben jullie het ook weleens? Dat je je ineens afvraagt wat er van zo'n oude ster uit je jeugd geworden is?

Wie?

En doe er eens een plaatje bij, leuk!
Paul Young.... *zwijmel*

Ooooo jaaaa Paul Younggggg....

Wacht even Kip, dan heb ik nog wat anders leuks voor je, even zoeken....!
Kijk, ken je deze al? Paul Youngewijs?



Klik
Alle reacties Link kopieren
Eleonora, wat een briljant topic weer!



Glenn Medeiros (van Nothing 's Gonna Change My Love for You uit 1986, waarbij hij zo zwoel over een Hawaiaans strand liep):







Trad nog jarenlang in de marges op. Bracht in 2003 zijn laatste cd uit en werkt tegenwoordig als muziekdocent.
Kan geen plaatjes plakken maarrrr Terence Trent D'Arby heeft bij mij nog wel voor slapeloze nachten gezorgd...
Alle reacties Link kopieren
quote:Elynn schreef op 18 mei 2009 @ 11:17:

Eleonora, wat een briljant topic weer!



Glenn Medeiros (van Nothing 's Gonna Change My Love for You uit 1986, waarbij hij zo zwoel over een Hawaiaans strand liep):



[afbeelding]



Trad nog jarenlang in de marges op. Bracht in 2003 zijn laatste cd uit en werkt tegenwoordig als muziekdocent.Dat is grappig, moest ook meteen aan Glen Medeiros denken! Heeft blijkbaar toch meer indruk gemaakt dan ik dacht
Alle reacties Link kopieren
Mc Hammer, Evelyn Thomas, om er een paar te noemen. Vooral de laatste, ze had een liedje dat me nog steeds heel erg aanspreekt, maar dat was dan ook de enige.
Alle reacties Link kopieren
Denkt aan Taylor Dayne, Snow (Informer), Sabrina, Right said Fred, Nick Kamen, Tifanny. Wat een leuk topic weer!
quote:Elynn schreef op 18 mei 2009 @ 11:17:

Eleonora, wat een briljant topic weer!



Glenn Medeiros (van Nothing 's Gonna Change My Love for You uit 1986, waarbij hij zo zwoel over een Hawaiaans strand liep):



[afbeelding]



Trad nog jarenlang in de marges op. Bracht in 2003 zijn laatste cd uit en werkt tegenwoordig als muziekdocent.



Deze he?
Alle reacties Link kopieren
Wat is er met Frank Marsmeijer gebeurd?





Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Leo, dat is 'm inderdaad. Ging bij mij niet helemaal goed met plaatje plakken. Was 12 en helemaal ondersteboven van deze adonis .
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me wel eens serieus af waarom Rolf Wouters niet meer op TV komt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 18 mei 2009 @ 11:41:

Wat is er met Frank Marsmeijer gebeurd?









Die runt tegenwoordig twee witgoedzaken in Antwerpen.



Moet hard aan het werk en nu ben ik naar Frank Masmeijer aan het googlen... .
quote:eleonora schreef op 18 mei 2009 @ 11:17:

Kijk, ken je deze al? Paul Youngewijs?



KlikBriljant! En die stem he... *sop*
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf even op de Nederlandse bodem. Tijd terug was er een meisje en die zong Nederlandstalige dance. Sarah. Ik vond haar nummers erg leuk, maar nu is het al weer jaren stil.



Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 18 mei 2009 @ 11:44:

Ik vraag me wel eens serieus af waarom Rolf Wouters niet meer op TV komt.Die heeft een reclameburo toch?
Gadverdegadver die Glenn Madeira! Wel leuk overigens om de Bravo te zien, dat blad kocht ik vroeger altijd!
Alle reacties Link kopieren
quote:Dickens schreef op 18 mei 2009 @ 11:18:

Kan geen plaatjes plakken maarrrr Terence Trent D'Arby heeft bij mij nog wel voor slapeloze nachten gezorgd...



Ik denk dat hij dat nog steeds kan maar dan op andere manier, meneer heet nu Sananda Maitreya



Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Alle reacties Link kopieren
En wat is er gebeurd met de jongens van Bros? Twee van die blonde kerels in spijkerbroek en zwarte schoenen met een metalen plaatje voorop (die schoenen had ik ook; vond ze heel stoer, maar achteraf kan ik concluderen dat het geen porem was bij m'n spillepootjes ) . Ze zongen o.a. When Will I Be Famous (1988). Nooit meer iets van gehoord.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vishnu schreef op 18 mei 2009 @ 12:03:

[...]





Ik denk dat hij dat nog steeds kan maar dan op andere manier, meneer heet nu Sananda Maitreya



[afbeelding]Oei. Dat doet pijn. Jammer. Had het beter kunnen houden bij de herinnering aan...
Ooohhh Vishnu, wat erg! Weer een illusie naar de kl*ten. Ga hier zeker wakker van liggen.



Ben blij dat ik niet met hem getrouwd ben, dat was ik vroeger namelijk vast van plan!
Alle reacties Link kopieren




Hobie (Jeremy Jackson) ik denk dat hij toch zijn beste tijd gehad heeft
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, Evelyn Thomas, had ik gisteren nog over: Hiiiiiiiiigh Energy, your love is lifting me, lifting me hiiiiiiiiiiiiigh
Alle reacties Link kopieren
Hobie is eng!



Is ook iets te vaak naar de lelijk-maak-dokter geweest.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven