Entertainment alle pijlers

Wat is er toch van ze geworden, van die ééndagshelden?

18-05-2009 11:03 604 berichten
Soms vraag ik me ineens af, goh, hoe zou het met die en die afgelopen zijn, stergewijs?

Niet dat ik er wakker van lig of zo maar dan schiet er ineens iemand door me heen waar je een tijdje heel veel van hoorde en die dan net zo snel ook weer van de aardbodem verdwenen lijkt te zijn.



Vandaag dacht ik ineens aan Flash Gordon. Of aan de acteur die dat speelde dan.





Sam J. Jones werd in 1980 toch algemeen beschouwd als een 'lekker stuk gescheurd goed', je had er agenda's, schriften, etuis, pennen, potloden en lolly's van en daarna is de goede man me nooit meer ergens in opgevallen. Maar hij werkt nog steeds, zag ik op de IMDB.



Hebben jullie het ook weleens? Dat je je ineens afvraagt wat er van zo'n oude ster uit je jeugd geworden is?

Wie?

En doe er eens een plaatje bij, leuk!
Alle reacties Link kopieren
Van eigen bodem



Hoe zou het met de Shorts zijn? (Comment ça va)



MC Miker G en DJ Sven? (Holiday rap)



Henk Mochel (de 'Henk Mochel-trui' is bij ons thuis nog altijd een gevleugelde uitdrukking)?



Rikkert (Elly is tegenwoordig op de EO kinder-tv met het onverdraaglijke Elly en de Wiebelwagen)?



De Tokkies?
mahna mahna tuduuuudududu
Alle reacties Link kopieren
Elyn, over Bros, ik geloof dat die blonde zanger (was weln lekkere vent, als je de '80 styling wegdenkt) nog steeds probeert plaatjes te maken die steeds floppen. Tweelingbroer weet ik niet. En er was ook nog een donkder bassis bij, die er op een gegevenmoment uitstapte omdat ie n vervelende ziekte had /zou hebben. Ik dacht MS, of ME.

Ga ff googelen.
Alle reacties Link kopieren
Vroeg me nu ook plotseling af wat er van Silas (uit de tv-serie Silas, 1983) is geworden. Hij blijkt Patrick Bach te heten en acteert nog steeds.



Toen:





Nu:

http://www.patrick-bach.d ... urg&cHash=55b8730255#c65.
Alle reacties Link kopieren
Jason Donovan



Rick Astley (of was het Ashley?)
mahna mahna tuduuuudududu
Alle reacties Link kopieren
@ Feesie, MC Miker is aan de drugs geraakt en dakloos geworden. Pasgeleden was hij in DWDD en het ging beter met hem, hoewel hij nog steeds niet helemaal van de drugs kon afblijven. Hij heeft daar nog gerapt, maar het is geloof ik niet aangeslagen.



Ik vond Nick uit Paradise Beach erg leuk , maar die heb ik helaas nooit meer voorbij zien komen op tv.
DJ Sven (ik geloof dat hij het was) deed vorig jaar auditie voor X factor of zo'n soort programma.



*humt* Never gonna give you up, never gonna let you down and desert youuuuu.
Rick astely is een vampier, die wordt niet ouder. Serieus, als je hem nu ziet is hij nog steeds iets van 20 ofzo. (Dit weet ik omdat ik een lichte rick obsessie heb..:))
Rick in 2008:









Matt and Luke Goss
Alle reacties Link kopieren
Gossie, Rick is inderdaad nauwelijks veranderd.
Alle reacties Link kopieren
ha, site gevonden. Inderdaad nog steeds plaatjes. En slechte styling... moet je eens klikken op 'press'en dan naar de fotos van zijn vrouw en zijn huis kijken.... brrrrr

http://www.mattgoss.biz/



tweelingbroer luke heeft t nog geprobeerd met een eigen bandje, maar is geflopt, en nu acteert ie in films.http://www.lukegossforum.com/



Ohm en afvaller Craig Logan blijkt toch niet zo heel ziek te zijn geweest. Hij heeft een leuke cariere in de muziek industrie gemaakt, oa als manager van Pink, en heeft nu een hoge functie bij Sony.



grappig om te weten. Ik was ooit best wel een grote fan, al geef ik t niet graag toe..
Alle reacties Link kopieren
Leuk, Rick ziet er nu nog knapper uit dan toen ik pubertje was.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Jason Donavan nog wel eens gezien, die is helemaal niet leuk opgedroogd:



Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Hé 75twinkel,



Dank. Leuk. Hilarisch inderdaad. Nog eentje: http://www.mattgossofficial.com/.
Alle reacties Link kopieren
ie, jason donovan.... dan is t met vriendinnetje Kylie toch beter gegaan..



vind Rick wel n beetje opgeblazen hoor.



ik vond Jason Priestly (??) van 90210 ook leuk, maar zag daar laatst ook niet zon beste foto van
Alle reacties Link kopieren




Vanilla Ice
Alle reacties Link kopieren




Even wat groter.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 18 mei 2009 @ 11:44:

Ik vraag me wel eens serieus af waarom Rolf Wouters niet meer op TV komt.

Toevallig gisteren een oude Weekend gelezen waarin men zich hetzelfde afvroeg. Er zijn er meerderen die roepen om een comeback van hem.



Hij bleek moeilijk te vinden (want geen koophuis en niet meer in televisie land actief), maar uiteindelijk hebben ze zijn vrouw/vriendin (Vanessa, Rebecca of Sabine of zoiets) gesproken. Hij heeft er zelf echter niet zo'n zin in. Zijn nieuwe vrouw/vriendin ziet het ook niet zitten. "Sommige mensen pasten perfect bij de tijdsgeest van toen ze op de televisie succesvol waren, maar dat garandeert niet dat ze in de huidige tijdsgeest weer succesvol zijn als je ze een comeback geeft" aldus vrouw/ vriendin van Rolf vrij geciteerd vanuit Weekend vanuit mijn herinnering.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 18 mei 2009 @ 11:44:

Ik vraag me wel eens serieus af waarom Rolf Wouters niet meer op TV komt.Daar stond laatst een stukje over in Veronica Magazine. Ze hadden hem opgezocht. Hij heeft het helemaal gehad met de Showbizz en wil met rust gelaten worden. Ik geloof dat hij inderdaad een reclame bureau had. Die zien we dus niet meer terug. Wel jammer, ik vond hem altijd wel stoer.
Alle reacties Link kopieren




Salt 'n Pepa ook zo leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:zusenzo schreef op 18 mei 2009 @ 12:31:

[afbeelding]



Vanilla IceAh, Vanilla Ice. Op een gegeven moment stond de volledige songtekst van Ice, Ice, Baby in de Popfoto. Meteen helemaal uit m'n hoofd geleerd uiteraard. Kan het nummer nog steeds foutloos meezingen (en verder zit er nog veel meer zinloze informatie in mijn hoofd).
Alle reacties Link kopieren




Deze mannen waren toen ook erg leuk
Alle reacties Link kopieren
En datzelfde geldt voor Push It van Salt 'n Pepa.
Joey Tempest, de zanger van Europe nu:



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven