Herfstmoeders2006 schrijven verder!

02-05-2007 08:31 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo jongens, de vorige zat vol!! Hier een nieuwe om vol te schrijven!



Hoe is het met iedereen?



Renske lekker CSI gekeken gisteravond? Vind dat ook een erg leuke serie. :)



Verder hier alles wel goed. M. heeft wel aardig geslapen, hij is zo'n 3 keer wakker geweest maar sliep wel meteen verder gelukkig. Zn kaakje wordt steeds bobbeliger in zn mondje... ben benieuwd wanneer t eerste tandje erdoor komt!
Alle reacties Link kopieren
Er werd al een paar keer naar me gevraagd: lief!

Vanaf morgen werk ik weer, dan heb ik weer meer tijd om te reageren. Omdat ik al 4 dagen per week heel veel achter dat ding zit, heb ik thuis nooit veel zin.



Miepje, ik kom ook uit een groot gezin (6 kinderen). Gebrek aan aandacht heb ik nooit gehad, omdat ik de 5e en een nakomertje was (scheelt 5 jaar met mijn zus boven mij). Mijn broertje die direct onder mij zit, is echter pas echt een nakomer, die scheelt weer 11 jaar met mij (lag ook niet in de planning, overigens ;-))



Het bedje van Day is (nog) niet verplaatst. Als we dat willen doen, moeten we echt zijn hele kamertje omgooien en deep down geloof ik er niet in. Het wisselt nu gewoon heel erg per nacht. Afgelopen nacht van 19.30 tot 06.00 uur (heerlijk), terwijl hij gisternacht heel erg heeft liggen spoken (elk uur wakker en huilen). Ik merk dat dat gelijk ook zo'n weerslag op mijn humeur heeft de volgende dag. Heel vervelend! Maar ja... accepteren accepteren accepteren (mantra dat ik maar blijf opzeggen).



Tazz, gaat het goed met je been en met werken?



Melloo, voel je je al wat beter? Kan me het dubbele gevoel helemaal voorstellen! Toch maar hopen dat het snel lukt. Zou ik wel leuk vinden, weer zwangere op ons topic!



Miepje, hoe is het met je mond? Kun je nog eten/praten? In ieder geval wel typen, toch?



Casio, wat heerlijk dat jullie zo hebben genoten. En wat is het dan een feest om je mannetje weer terug te zien, hè?



Ronjar, klinkt leuk, jullie Koninginnedag. Goede tip zeg, die kleertjes in impsandelfs-buurten ;-)



Renske, de koortslip is er nog steeds, hoor! 2 grote korsten boven en onder. Heel charming!!!!

En toch weer geen tijd om een foto te maken :P



Ik herken het ook hoor, het grote genieten nu Day wat ouder wordt. Om heel eerlijk te zijn, vond ik de eerste 3 maanden een drama. Is niet leuk om te zeggen, maar ja, zo voelde het nou eenmaal. Day was te vroeg geboren, had veel krampjes, de borstvoeding was een drama, hij moest geopereerd aan een liesbreuk waar hij ook veel pijn aan had etc etc. Dus ik zag alleen maar een ongelukkig babietje die ik zo graag wilde helpen, maar wat niet kon. Ben echt blij dat ik die periode achter me heb gelaten....
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, ik heb vanmiddag het ultieme kraamkado (ja, beetje verlaat) gekregen! Een plastic schort met mouwen voor Day. Hij zit helemaal ingepakt en kan zich helemaal los knoeien. Hij vond het fantastisch en ik ook. Daarna even een doekje over dat schort en klaar. Helemaal top dit! Zal snel een foto plaatsen. Ziet er TE gezellig uit!



Alle reacties Link kopieren


Hoi meiden,



Ik heb een nieuw topic geopend met onze tabel (inclusief Renske en Guppie) erin.

Geen idee hoe ik dat in het bestaande topic krijg, dus heb maar ff een  nieuwe geopend.



Dus:



ATTENTIE ATTENTIE ATTENTIE ATTENTIE



NIEUW TOPIC HERSTMOEDERS 2006 SCHRIJVEN MEE MET TABEL!!!!



:D


Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven