***Stoppen met de pil, spannend en onzeker. Deel 8***

01-05-2007 21:02 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik maar proberen te reageren... zit ie op slot !



Geen idee of Xandora al nieuw topic aan het starten is...maar dat zien we dan wel weer.



Wat ik dus wou zeggen, jammer Xandora dat huisje waar je wilde kijken al weg was!

Hou vol, er komt vast nog wat mooiers langs!



beebje en ik zijn vanmiddag weer goedgekeurd bij de vk,

volgende week weer!



(zou dit topic zijn waarin ik nog ga bevallen?)



(wie regelt tabel ook alweer ?)
Alle reacties Link kopieren
Zo, hallo! Alweer een nieuw, vers topic. Het laatste was toch wel erg heftig, laten we hopen dat er ook meer positieve berichten geplaatst kunnen worden. Voor zover je dat überhaupt in de hand hebt natuurlijk…



Taurus! Gefeliciteerd met je dochter! Ben idd ook erg benieuwd hoe ze heet. Valt me op dat je er zo relaxed onder blijft, eigenlijk de meeste nieuwe moeders, bedenk ik me ineens. Fijn om te horen, geeft me weer hoop :P al duurt dat hier nog wel even natuurlijk.



Zonnebloem, vind het zo knap hoe mooi rustig je over alles kunt praten. Het klinkt alsof je er vrede mee hebt voor zover dat kan op dit moment. Het afscheid van Thijs klinkt als een fijne manier om het een plekje te kunnen geven. *;



2goodforyou, pfff, ja, kan het gevoel wel voorstellen, hoor. Augustus lijkt nog zover weg, je weet nooit, hè, kan zomaar raak zijn. Ik hoop voor je dat het snel zo ver is want al die spanning iedere maand is ook niet goed voor een mens. Hey, enne… niks geen sorry voor je 'egobericht', hè. Ook daar is een forum voor. O+



Emmetje, hoe gaat het eigenlijk bij jou? Het gaat voor jou ook al opschieten zie ik! Pff, gaat de tijd ineens snel, zeg.



En voor jou Marit, gaat-ie waarschijnlijk nog iets sneller ;) aangezien jij de eerstvolgende bent. Maar zo te lezen ben je al een heel eind onderweg met alles. Leuk om te lezen wat je zoal doet tijdens je verlof.



Zaas, hoe is je echo gegaan??? Wat Blindje ook al schreef, het blijft idd spannend. Al kan ik niet verder meepraten over het vervolg want ik zit 'as' op de 18 weken. (Hoezo 'pas', ben 'al' 18 weken :P)



Vrolijke Vrouw, nog bedankt voor de tip van het inslaan. Ik merk dat ik nu al (!) een beetje moe wordt om iets leuks neutraals te vinden zonder dat het saaiiii is. En idd, als het kinneke er eenmaal is kan je naar hartelust inslaan. Maar soms is het ook wel gewoon lekker op gewoon los te gaan.



Heb laatst op internet een heel stoer t-shirtje besteld, oranje met een rood hertje erop. Moet hem nog binnenkrijgen dus ben benieuwd.

Kijk even op www.simplysmall.nl en dan naar 'limited editions'.

[fgcolor=#ff6600][/fgcolor]

Hey Bila, pffff, waarom gaan dat soort dingen altijd anders dan je hoopt… Hoe ervaar je die medische molen tot nu toe? Heb je nu het idee dat 'wat aan gedaan wordt' dat je het anders ervaart?



En Dinly, hoe gaat het bij jou? Leuk trouwens dat je tegelijkertijd met je vriendin zwanger bent. Lekker beppen :)



Pippie, hoe is het bij jou?



Hey Mousie, ik zie dat volgende week al een afspraak hebt bij de gynacoloog. Dat schiet op tenminste. Ik heb geen idee of ze met een echo kunnen zien of alles werkt. Het zou wel een fijn oplossing zijn…



Ja, Xandora, als iets irritant is, is het wel dat en leuk huis aan je neus voorbij gaat. Ik wil in ieder geval zelf kunnen beslissen ;)

Sta je trouwens ook bij makelaars zelf ingeschreven. Vaak sturen ze eerst de huizen rond onder hun klanten voordat het op funda gaat. Misschien zit je er dan wat meer bovenop?



Blindje, hoe is het bij jou verder> Alles goed met je man eigenlijk.

En volgens mij gaat MAx als een trein (treintje ;))



Wie-o-wie vergeet ik nu? Pfff, nou ja, liefs voor allen die ik over het hoofd heb gezien terwijl ik toch heel netjes een extra window open heb staan. Anders weet ik het ook niet meer :D



Heb net me geprobeerd aan te melden bij de MSN-groep, hopelijk heb ik het bij de juiste groep gedaan :$. Ben toch wel heel erg benieuwd naar de foto's van jullie wondertjes! Er stond me nog heel vaag bij dat Elsje ooit eens had verteld dat de groep 'Pilstoppers' heette, maar hoe verder… tja, heb gegoogeld en op de gok maar me aangemeld.



Jullie horen nog wel bij welke groepje ik zit, hahahaha. Nou ja, nooit geprobeerd brengt ook niks…



Pff, iedere keer neem ik me voor om wat eerder te gaan schrijven maar tis alweer zo laat… weltrusten iedereen al zal het voor de meeste wel 'goeiemorgen' zijn ;)
Alle reacties Link kopieren
Hey sanch,

Ik heb een verzoek gekregen om je toe te laten via email en ik heb mijn goedkeuring gegeven. Maar mogelijk was het bericht aan mij alleen ter kennisgeving want ik ben geen beheerder. Laat een dezer dagen nog eens weten of je erop kunt.



Hier gaat het wel lekker. Het is ook wel lekker rustig om weer eens alleen thuis te zijn en echt mijn eigen gang te gaan. Ik merk alleen wel dat de verzorging van Wilger en de huishoudelijke taken wat zwaarder zijn dan ik dacht maar dat komt ook wel doordat ik niet doorslaap natuurlijk.



Ik zal zo het oude topic eens lezen want uit de post van sanchezz krijg ik het idee dat ik eea gemist heb.



liefs en het beste,

vv.
Ik geloof in leven voor de dood
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen!



Marit, de tabel kan er alleen ingezet worden door degene die het topic opent, achteraf kan dat niet meer ook niet door een angel dus ik ben bang dat Dinly een nieuw topic moet openen zodat de tabel in het openingsbericht kan...



Sanchezz leuk van je te horen!! Ik ervaar de MM nog niet echt als of ik er midden in zit, we zitten nog in de onderzoeksfase natuurlijk, na het bloedprikken hoop ik dat er wat duidelijk wordt en dat we naar het volgende kunnen maar ja, nu gooit mn ongesteldheid gewoon roet in het eten, het is al erg genoeg dat je het moet worden waarom kan je dan niet zelf bepalen wanneer, das toch niet teveel gevraagd hahaha
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen!



Dinly moet inderdaad maar nieuw topic openen mèt tabel dan !

die mis ik toch wel :)



Sanchezzz...mooi verhaal schrijf je daar neer

slim om extra venster er bij te houden als geheugensteuntje !

Wieweet vind ik ook die rust nog wel.



Vannacht heb ik echt goed geslapen!

Was om half 7 met vriend wakker...nog wat liggen lezen..lekker uitgebreid gedoucht net en zit nu aan mijn ontbijtje. Ik moet vanmiddag naar het werk, gesprek over de voorwaarden voor de opleiding!

Ik ben benieuwd.



Ik heb trouwens van de mns-group aantal mensen die er veel komt mede-beheerder gemaakt hoor!

Zoveel valt er niet te beheren :D

maar het is wel heel makkelijk als meerderen er wat mee kunnen.

Wieweet heeft iemand van jullie nog een leuk idee om het daar wat op te fleuren?
Alle reacties Link kopieren
zohooo, gelukt ;) (ben zo trots op mezelf dat ik eindelijk na maanden eens op de MSN-groep zit). en ook nog op de juiste!



is er nu al een ander topic geopend en ben ik the last of the… of… is het gewoon rustig?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een nieuw topic gestart, zal hem ff uppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven