Wat zijn jullie ervaringen met t Leander wiegje?

02-05-2007 18:38 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik ben net in t bezit van t Leander wiegje(wigwamhang wiegje).



Wat zijn jullie ervaringen ermee?Mag ook negatief zijn hoor,ik ben gewoon benieuwd aangezien ik nog even wachten moet voordat ie in gebruik genomen kan worden ;)



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Mijn dochter heeft ook een aantal maanden in de leander wieg geslapen, IDEAAL wij hadden geen wigwam erbij, vonden we te duur :P, maar gewoon 2 haken in het plafond, 1 bij ons op de kamer en 1 bij haar.

Als ze snachts wakker werd, konden we geljk een speentje geven en een klein zetje tegen de wieg en ze sliep weer heerlijk door.

Mila was erg klein bij de geboorte, 1880 gram en 42 cm. ze heeft er dus vrij lang ingelegen, de overgang naar haar lediknat was hier ook geen probleem. wij hadden ook het hemeltje erbij gekocht, maar dat gebruikte ik nooit gesloten, omdat het wiegje ook al gesloten is, had ik het ide dat ze te weinig zuurstof kreeg, raar idee van mij hoor! maar wij hebben er in ieder geval veel plezier van gehad!



Groetjes Esther
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb nog geen idee hoe het bevalt. Ik hoop het over een aantal weekjes te weten, maar toen wij hem aanschafte heb ik meer positieve reacties op internet gelezen dan negatieve. Een van de egatieve was dat het kindje slecht zou slapen als het over zou gaan naar een ledikantje.

Wanneer ben je uitgerekend? Ik 24 mei.



Ben benieuwd naar de reacties.



Groetjes Room
Alle reacties Link kopieren
Jaa ik was tien pond bij mn geboorte dus hoop wel dat ik een iets kleiner kindje krijg,dan kan t langer in t wiegje!

Ik ben trouwens 22 oktober pas uitgerekend he,maar al volop last van nesteldrang ik wil alles alvast kopen!hahahha

Wat ik me nog wel afvroeg he,ze zeggen dat je alles dr van kan wassen,maar is dat dan de wieg zelf ook?En hoe zit dat dan met die hengsels...die kan je niet losmaken anders moet je ze stuk maken...

Iemand een idee????
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben/hadden hem ook en ik vind hem prachtig. Dochter, geboren met 4 kilo heeft er toch nog zo'n 5 maanden ingelegen. Hij stond op drie poten bij ons op de slaapkamer. Aan het plafond leek ons geen succes ( moeten we dwars door allemaal ornamenten uit 1870,...) Veel plezier van gehad en ondertussen heeft een oud buurmeisje 'm al geleent en ligt hij ondertussen alweer te wachten op een new arrival van augustus! Hij gaat hier de hele vriendenkring door!
Alle reacties Link kopieren








Voor wie niet weet waar het over gaat,....dit is hem!
Alle reacties Link kopieren
Overigens hebben wij hem mét poten maar zonder hemeltje gekocht. Heb er zelf van een mooie stof één overheen gehangen,..
Alle reacties Link kopieren
je kan hem helemaal uitwassen, de banden waar hij mee hangt zeg maar, kun je ook los halen en ook het wiegje zelf kun je wassen, ff een gedoe om het er af te halen, niet te heet wassen en nat weer om het frame doen en dan laten drogen. geen probleem gehad.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb gisteren een Leanderwiegje gekocht via Marktplaats. Ik hoop deze in juli te kunnen gaan gebruiken.p6pMqmzP

Nu wil ik de wieg wassen (dank voor de tip over het drogen) maar ik krijg de banden er niet af. Weet iemand hoe dat moet? Naar mijn idee kan het niet omdat het vastgenaaid is. En is op 60 graden wassen te heet?

Tips zijn welkom!

Tientje
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Weet niet zo goed waarom ik reageer heb namelijk helemaal geen leander wiegje en ga 'em ook niet aanschaffen maar we hebben toevallig wel net vandaag het leander ledikantje (uiteindelijk doorgroei tot junior bed) in elkaar gezet. Vond het ontwerp zo mooi en ook praktisch, duidelijk over nagedacht. Het was het enige bedje dat we beiden mooi vonden en aangezien onze smaak bijzonder uiteenloopt moeten dat wat we beiden mooi vinden maar het beste kopen. Hoop natuurlijk dat ie zo goed zal bevallen als ik denk. Leander wiegje vind ik overigens ook mooi hoor maar we gingen/gaan meteen voor een ledikantje vandaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de Leander met heel veel plezier gebruikt.

Zonder de standaard lekker wiegend aan het plafond.

Het nadeel was bij ons inderdaad zoals iemand al schreef dat toen dochter na 9 maanden in een ledikantje moest het afgelopen was met de rust.

Tot op de dag van vandaag (ze is nu twee) is ze een slechte slaper.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven