hoi hoi

03-05-2007 19:03 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal



ik begreep van mamzelle dat er een topic was geweest over waar ik was.

ik zit nu op een ander forum.

hier gaat alles goed hoor.zoonlief doet het heel goed.

hij is nu 9 maanden,zit,kruipt,en loopt aan je vingers.hij eet nog wel speciale voeding,(neocate) maar verdraagt wel kleine beetjes koemelk.(soms een gewone boterham i.p.v koemelk vrij)



ik werk nog 2.5 dag,en heb t erg naar mijn zin.



groetjes puckie
Alle reacties Link kopieren
En dat is het moraal van dit verhaal.



En nu flikker ik die bokkepruik (jaja zonder N) in de kast. Heb genoeg van dat klereding.


Jij bent tienermoeder af.



Je hebt gelijk dat ze geen verantwoording af hoeft te leggen, maar er zijn forummers oprecht in haar geinteresseerd.

Ze werd vaak in de maling genomen, maar er werd ook met haar meegeleefd toen Luciano zo vaak in het ziekenhuis belandde.
Klopt, en nu iemand naar haar vraagt, komt ze netjes even melden hoe het gaat. Ik vroeg me laatst ook af waar ze was gebleven en hoe het zou gaan en vind het wel fijn te weten dat het oké gaat. Maar zonder dat bericht had ik ook prima kunnen leven hoor...
Alle reacties Link kopieren
Puckie, welkom thuis op het Vivaforum!
Loretta is De Mol. Punt.
Alle reacties Link kopieren
:D
Alle reacties Link kopieren
Toch had ik haar ook gemist. Vind het fijn om te horen dat het beterderder gaat met Luciano.
Alle reacties Link kopieren
Heej Puck, fijn dat het zo goed gaat met jullie! Ik wacht nog op je mail!

Liefs



NJ
Alle reacties Link kopieren
oh kijk eens aan..nog net zo gezellig als altijd

ik heb toen der tijd in maatschappij gemeld dat ik weg zou gaan.



en dit is de reden...

belachelijke reactie's hier altijd.

dames,degene die oprecht vriendelijk waren; dank je wel.



de rest; te zielig voor woorden.
Alle reacties Link kopieren
zielig, maar in elk geval met gevoel voor humor, kijk dat is ook wat waard toch.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Puckie,

Ik was wél oprecht geinteresseerd in hoe het was en waar je was..... onze zoontjes zijn op een dag na even oud namelijk.

Fijn te horen dat het goed gaat ( dat ie al kruipt en loopt hee!!!!:o, onze zoon is niet zo'n acrobaat;)) en bedankt dat je even reageerde.
Alle reacties Link kopieren
Gottegot de kijvende wijven hebben hun periode weer hoor. :?



Ik vind het wél leuk om je weer te lezen. Ik heb ook wel eens gereageerd in je topics en vroeg me inderdaad laatst af hoe het met jou en je zoon zou zijn. Tis zo te lezen net zo'n snellerd als dat jochie wat hier rondloopt :)



*;
Alle reacties Link kopieren
Hey Puckie!

Super dat je je hier even komt melden.

Jammer dat je naar een ander forum bent gegaan, maar ik begrijp het wel. Alle goeds gewenst!
Hoi Puck :)

Ik vroeg me ook al af waar je was gebleven, fijn te lezen dat het nu allemaal goed gaat met je zoon en eigen gezinnetje en natuurlijk moet je daar gaan schrijven waar het voor jou het prettigst is!

Dikke knuffel voor je kleine man *;
Alle reacties Link kopieren
Puck, kan me retegoed voorstellen dat je de benen hebt genomen! Sommige reacties hier tsssss. Tis dat ik nog een lopend topic heb hier, maar anders

Fijn dat het goed gaat met jou en Luciano trouwens
Alle reacties Link kopieren
Mijn welgemeende excuses voor het plaatsen van de WtP-klapstoel. Ik heb hiermee de toon binnen dit topic gezet en alweer de voorzet van een rel(letje) gegeven en dat stelt de Viva natuurlijk niet op prijs.

Ik zal het nooit meer doen.




;)
Alle reacties Link kopieren
:P
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Alle reacties Link kopieren
whoehahahahaha Inad ik vind hem geweldig!! Het plaatje opende en mijn thee ging tegen de muur....thnx:D
Alle reacties Link kopieren
Puckie, fijn om te horen dat het goed met jou en je mannetje gaat.
Alle reacties Link kopieren
Puck, idd heel erg fijn dat het nu met jou en Luciano goed gaat na die slechte start.
Alle reacties Link kopieren
Jaa, dat had ik ook nog willen zeggen:

Puckie, goed om te lezen dat het goed gaat met jou en met Luciano!:)
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Alle reacties Link kopieren
Mooncatcher, ;)

Het was wel een beetje een ripp off, want Kess had em al eerder een keer geplaatst, maar hij leek nu wel op zn plek:P
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Little Nemo erg lief trouwens hoor*;

Voor ik daar een dikke waarschuwing over krijg;)
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Alle reacties Link kopieren


Mooncatcher, ;)

Het was wel een beetje een ripp off, want Kess had em al eerder een keer geplaatst, maar hij leek nu wel op zn plek:P
Kijk, daar hou ik van. Bronvermelding!
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven