Afstand vagina - anus/ Keizersnede -natuurlijke bevalling

04-05-2007 00:52 70 berichten
Hoi allemaal,

Ik was vandaag bij de gyneacoloog, voor een compleet onbelangrijk schimmeltje. Ze vertelde me dat de afstand tussen de vagina en anus erg klein is. In geval van een zwangerschap zal het daarom beter zijn om een keizersnede te hebben dan op de natuurlijke manier te bevallen. Omdat er kans is dat het dan uitscheurt tot de anus.



Zo, mijn wereld viel in duigen. Ik dacht altijd om ´normaal´ te kunnen bevallen.

De afstand is 2 cm, ik heb het net even gemeten. Maar wat is normaal? Wat is het bij jullie?



Heeft iemand ervaring van uitscheuren tot de anus? Dat lijkt me niet zo prettig, geneest dat goed en wat zijn de risicos?



groetjes
Alle reacties Link kopieren




quote: mamsxx reageerde



Heb even gemeten en ik kwam op 1 meter en 76 cm uit.





:o :oWe hebben het over het perineum hè?!

Niet over je echtgenoot.... LOL:D
dan zou ik bijna medelijden met d'r krijgen......;)

hmmm of zou ik jaloers moeten worden?!
:P
Alle reacties Link kopieren
Yuk, ik ga dat dan visualiseren, he. Ik zie nu allemaal forumsters met hun benen wijd zitten en een meetlintje erbij.:D
Kunnen er geen foto's geplaatst worden want mij lukt het dus niet hé?!
Alle reacties Link kopieren




quote: blindje reageerde





quote: mamsxx reageerde



Heb even gemeten en ik kwam op 1 meter en 76 cm uit.





:o :oWe hebben het over het perineum hè?!

Niet over je echtgenoot.... LOL:D
dan zou ik bijna medelijden met d'r krijgen......;)

hmmm of zou ik jaloers moeten worden?!
:P
;)
Alle reacties Link kopieren
Ging trouwens wel lastig, dat meten. Het uiteinde van de centimeter op zijn plek houden bij mijn vagina, dan via mijn buik, over mijn schouder, achter over mijn rug, uitkijken dat hij niet van mijn schouder afvalt en zo langs mijn billen naar mijn anus. Moet wel zeggen dat het ongeveer 1,76 m was, het kan een cemtimetertje schelen.
Ik ben dit nu aan het visualiseren hoor en dat ziet er niet helemaal normaal uit :P
Alle reacties Link kopieren




quote: mamsxx reageerde



Ging trouwens wel lastig, dat meten. Het uiteinde van de centimeter op zijn plek houden bij mijn vagina, dan via mijn buik, over mijn schouder, achter over mijn rug, uitkijken dat hij niet van mijn schouder afvalt en zo langs mijn billen naar mijn anus. Moet wel zeggen dat het ongeveer 1,76 m was, het kan een cemtimetertje schelen.

Ik ben dit nu aan het visualiseren hoor en dat ziet er niet helemaal normaal uit :P
Beetje twister-idee
Alle reacties Link kopieren
whahahahahahahahahaha kan dur niks aan doen maar heb een partij de

slappe lach hier    
 



Zullen we meten wie het langste perineum heeft?
Bedankt allemaal voor jullie reacties. Ik voel me al heel wat blijer, wetende dat sommigen van jullie ook een natuurlijke bevalling hebben gehad met ook een klein perineum.



En natuurlijk weet ik ook dat een keizersnede niet het einde van de wereld is, en dat je op die manier ook hele mooie kindjes kan krijgen.



Tnx!
Alle reacties Link kopieren
whahahahahahahahahaha kan dur niks aan doen maar heb een partij de

slappe lach hier    
 



Zullen we meten wie het langste perineum heeft?
De langste dat ga ik niet winnen, heb wel de mooiste!
Alle reacties Link kopieren
'' Het perineum wordt voor de man ookwel de banus genoemd.

Dit als samenvoeging van de woorden 'ballen' en 'anus'

Voor de vrouwen gaat het om de vanus, als samenvoeging van 'vulva' en 'anus' ''



Is het geen plaatje!?!?!?!?!





Goed, we weten nu dus de officiële naam... dus dames, hoe is het met jullie vanussen gesteld?
Alle reacties Link kopieren
Haha, moest ook ff meten. Natte vingerwerk hoor. :P Ik denk toch gauw 4 cm, maar als ik jullie afmetingen lees kan ik me dat bijna niet voorstellen. Lijkt wel een reuze-perineum dan.



O ja, en 3 keizersnedes. Mss was mijn perineum wel te groot?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
LOL :D
Alle reacties Link kopieren
nooit een keizersnee gehad gelukkig, wel gescheurd en geknipt geweest, en ondanks dat mijn schaamlippen dus gescheurd zijn geweest en het gevoel helemaal niet meer dat is wat t was doe mij toch die scheur maar, die knip heb ik nu 2 en een half jaar later nog last van.



kan mij alleen maar voorstellen wat een keizersnee dan zou doen....



overigens begrijp ik echt heel eerlijk waar niet waarom vrouwen teleur gesteld zijn als het toch een keizersnede word, het is en blijft het zelfde kindje wat er uit komt, en jij hebt dat gemaakt... maar goed dat is een andere discusie en ik zonder keizersnee mag daar niet over mee praten ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik denk Zomerbloempje dat het het gevoel is van het niet zelf gedaan te hebben. Zo had (heb) ik het althans heel sterk, ook omdat ik niet echt weeën heb gehad en er bij een eventuele 2e waarschijnlijk weer een keizersnee wordt gedaan. Maar van diegenen die al 29 uur weeën hebben weggepuft en totaal uitgeput zijn kan ik me voorstellen dat ze de keizersnee als een zegen hebben ervaren!
Alle reacties Link kopieren
Peppie... ik neem aan dat je zelf niet om de keizersnede hebt gevraagd..... als er een medische reden is voor een keizersnede dan kan je er toch niets aan doen dat je het niet "zelf" hebt gedaan. Je hebt er iig voor geleden.... misschien niet op het moment zelf door de verdoving, maar achteraf des te erger...
Alle reacties Link kopieren






'' Het perineum wordt voor de man ookwel de banus genoemd.

Dit als samenvoeging van de woorden 'ballen' en 'anus'

Voor de vrouwen gaat het om de vanus, als samenvoeging van 'vulva' en 'anus' ''



Is het geen plaatje!?!?!?!?!





Goed, we weten nu dus de officiële naam... dus dames, hoe is het met jullie vanussen gesteld?





whahahahahahahahahahaha

Nu zie ik dit topic weer boven komen drijven net nu ik voor het slapen gaan nog even kwam checken........ moet ik weeeeeeeeer lachen

whoehahahahahahahaha (kan er nog steeds niks aan doen)



Mijn vanusje heeft vrij vanavond want parelman heeft nachtdienst :P



Oh enne van banus (whahahaha) had ik nooit gehoord maar wel dat ze het bij mannen vaak het million dollar point noemen ; het schijnt als je vrij hard met 1 vinger op die plek drukt voordat je vent wil gaan klaarkomen dat ie het dan nog een poosje langer uithoudt ;)

(spreek niet uit ervaring hoor trouwens ) :D



Nou ik rol mn bed maar eens in....



Alle reacties Link kopieren
Wist je trouwens dat de mannelijke belgen dat stukje perineum

de 'URbanus' noemen???  
Alle reacties Link kopieren






quote: TheNurse reageerde





'' Het perineum wordt voor de man ookwel de banus genoemd.

Dit als samenvoeging van de woorden 'ballen' en 'anus'

Voor de vrouwen gaat het om de vanus, als samenvoeging van 'vulva' en 'anus' ''



Is het geen plaatje!?!?!?!?!





Goed, we weten nu dus de officiële naam... dus dames, hoe is het met jullie vanussen gesteld?





whahahahahahahahahahaha

Nu zie ik dit topic weer boven komen drijven net nu ik voor het slapen gaan nog even kwam checken........ moet ik weeeeeeeeer lachen

whoehahahahahahahaha (kan er nog steeds niks aan doen) Jaja! hij blijft leuk!:P




Mijn vanusje heeft vrij vanavond want parelman heeft nachtdienst :P Hahaha! en de mijne ligt lamlendig op de bank dus ik ben ook vrij vanaaf!:D:P



Oh enne van banus (whahahaha) had ik nooit gehoord maar wel dat ze het bij mannen vaak het million dollar point noemen ; het schijnt als je vrij hard met 1 vinger op die plek drukt voordat je vent wil gaan klaarkomen dat ie het dan nog een poosje langer uithoudt ;)

(spreek niet uit ervaring hoor trouwens ) :D Jaaaaaaaaa, jaaaaaaa! en dat moeten wij geloven!



Nou ik rol mn bed maar eens in.... Trusten! enne, nee dat van Urbanus kende ik niet:D
Alle reacties Link kopieren




quote: Gaiza reageerde





quote: peppie reageerde



Uhm Miriam, een keizernee is een flinke buikoperatie en reken maar van yes dat dat pijn doet naderhand! :?



Okay, ik heb bijna geen pijn gehad maar ik ben écht de uitzondering op de regel!

Ook gewen pijn hier............

Let's shake hands :D Want?

Alle reacties Link kopieren
Ahum...ging een beetje mis.



Ook geen pijn hier.



Had er dus moeten staan.
Alle reacties Link kopieren


Ging trouwens wel lastig, dat meten. Het uiteinde van de centimeter op zijn plek houden bij mijn vagina, dan via mijn buik, over mijn schouder, achter over mijn rug, uitkijken dat hij niet van mijn schouder afvalt en zo langs mijn billen naar mijn anus. Moet wel zeggen dat het ongeveer 1,76 m was, het kan een cemtimetertje schelen.





              





:D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven