Zonde van het pak..

05-05-2007 08:01 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb per ongeluk HypoAllergeen nummer 1 gekocht terwijl mijn zoontje bijna 1 jaar is. Hij moest dus nummer twee hebben. Verder eet hij alles, fruit, groenten, tussendoortjes en drinkt goed.Ik vraag me dus af of het kwaad kan of ik dat pak gewoon opmaak, vind het zo zonde van het geld (15 euro). Hij krijgt er alleen een ochtend pap fles van en 's avonds voor het slapen gaan..Of zullen er te weinig voedingsstoffen in zitten en moet ik echt een nieuw pak kopen?Groetjes
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Alle reacties Link kopieren
je kan beter het pak dicht laten denk ik, als je de bon nog hebt dan kun je het misschien omruilen voor het pak dat je nodig hebt..

groetjes wendy
Alle reacties Link kopieren
Dat was ik dus vergeten te zeggen, ik heb de bon niet meer en heb het al en paar dagen geleden gekocht, ik weet zelfs de winkel niet meer eigenlijk..Consultatieburo is dicht dus die kan ik niet bellen...en het oude pak is bijna op.Hmm, zou het echt kwaad kunnen, zal wel meevallen toch?
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik zou het gewoon gebruiken, mijn zoontje (bijna 1) heeft pas een week in het ziekenhuis gelegen en daar wilden ze hem ook 1 geven ipv 2, omdat dat lichter verteerbaar is. Het kan dus hooguit zijn dat je kindje wat eerder honger heeft, maar schadelijk is het echt niet!



Succes!
Ik weet niet bij welk consultatiebureau je bent, maar Thuiszorg Groningen heeft een "algemeen" telefoonnummer dat dag-en-nacht bereikbaar is voor vragen over je kindje. Ook als je ergens anders woont kun je dat wel bellen, ik weet niet of ik dat telefoonnummer hier neer mag zetten, dus plaats ik het internetadres.



www.thuiszorggroningen.nl
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat ook pas gehad en ben teruggegaan en heb ik 

de juiste voeding gekocht.

Ben later teruggegaan met die bon en het verkeerde

pak en gezegd dat ik de "verkeerde" heb gepakt en of ik het mocht omruilen.... :$ :$ 

Toen had ik dus wel 2 goede maar ja dan heb je gewoon een voorraadje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven