Quinny Buzz: ervaringen gevraagd!

23-04-2007 10:13 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Mijn man en ik zijn de laatste weken op kinderwagenjacht en we vinden de quinny buzz tot nu toe het mooist/leukst/handigst..

Nu vroeg ik me alleen af of dat kleine voorwiel wel handig is dus wilde graag weten wie van jullie deze quinny heeft en wat jullie ervaringen ermee zijn?



Alvast bedankt!!

Choca
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook de Buzz...en tot nu toe bevalt hij prima, zowel in de stad als op zanderig terrein
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een Buzz. Ik zie geen nadelen in het kleine voorwiel.

Ik vind het heel fijn dat hij zo makkelijk in en uitklapt en dat hij vrij klein opgeklapt kan worden. Hij past achterin het mini-kofferbakje van mijn Seat Arosa. Als het nodig is klik je de wielen er heel makkelijk even af.

Het enige nadeel vind ik het kleine mandje onderop, daar kun je slecht bijkomen en er past weinig in. Verder is het een prima wagen.
..
Alle reacties Link kopieren
Hoi



Mijn kinderen zijn 'al' 4 & 6 en wij hadden een quinny met luchtbanden,

nu is mijn zusje een jaar geleden moeder geworden en ze heeft de buzz, maar ik vind het echt een onding !!



Dat kleine wieltje vind ik erg irritant, maar dat komt misschien omdat ik grote banden gewend ben. Ook op gladde stukken (supermarkt) werkt het wieltje niet goed mee, en je kunt hem niet makkelijk met 1 pink duwen



Ook vind ik de buggy bak maar erg klein, daar heb je geen jaaaaren plezier van lijkt me



Wij nemen met dagjes weg (lange dagen of strand) nog wel eens de quinny mee en de jongste van (bijna) 4 kan daar nog makkelijk wel eens in (die heeft soms nog een dipje dat ze in slaap valt, en dat is dan wel handig



Maar goed, dat is persoonlijk, ik heb een hele tijd op mijn nichtje moeten passen (2 maanden een paar dagen per week) en ik heb na een paar dagen die buzz niet meer gebruikt (maar mijn 'oude') :)
Op het dak zie je kleine musjes,
je weet; ze krijgen wormen ... maar het lijken kusjes!
Alle reacties Link kopieren
Hallo Choca



wij hebben ook een Quinny Buzz en deze bevalt ons heel goed. Hij stuurt heel makkelijk en licht. Het voorwiel kan je vastzetten als je zou willen. Een groot voordeel is dat hij klein ingeklapt kan worden.

Ook kan de duwstang makkelijk in hoogte versteld worden, handig als je beiden verschillende lengtes hebt.



Bevalt ons super, succes met een keuze maken
Alle reacties Link kopieren
hier ook een grote fan, wat beginnersproblemen gehad (1e versie 2005), maar perfect gejholpen, alles vervangen en nu een perfecte wagen, met een goed draaiend voorwiel. Over de grote van de buggy kan ik niet oordelen, dochter weigerde vanaf18 maanden om te zitten, wilde alleen nog maar lopem..
Alle reacties Link kopieren
ik heb hem ook, ben er super tevreden over. Vriendin heeft ook, ook grote tevredenheid. Kan tot nu toe geen min punten bedenken. Hooguit dat de bak niet enorm is, maar dat is bij heel veel nieuw wagens zo.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook wel benieuwd naar de quinny buzz. Hoe bevalt deze wagen in het bos of strand? Ik zal geen fanatieke wandelingen willen maken, maar fatsoenlijk door een bos kunnen lopen lijkt mij wel handig. Ik heb het idee dat het voorwieltje dan snel dwars ligt....
Alle reacties Link kopieren
up!

gaan dit weekend weer shoppen of misschien kopen dus zou graag nog meer reacties willen krijgen.. ook mbt de vraag hierboven!



thanks!!
Alle reacties Link kopieren


Ik heb de Easywalker Sky en ben er heel blij mee.

Hij heeft geen hard kleine wieltjes voor maar een grote luchtband. Die kan je vastzetten en dan is het bos geen probleem (strand weet ik niet) De bak is heel groot dus kan je kind er ruim in liggen. Verder heeft ie een grote boodschappenmand, ideaal vind ik.



Dus je ziet, hier geen Buzz fan maar een Sky fan!!





Alle reacties Link kopieren
hallo,

Mij beviel de buzz niet goed. Ik had wel het model-2006-zonder- kinderziektes. Maar toch; ik werd niet goed van het voortdurend blokkeren van het wieltje, vond dat de wagen snel een 'afwijking had naar links of rechts en heel soepel op flinke wandelingen in naar de stad, of werk in combi  met dit voorwieltje en blokkeren; nee, niet fijn.

In mijn geval; hij deed niet waar hij goed voor was; niet klein en wendbaar in bus of supermarkt, niet zo soepel voor de langere wandeling.

Heb onze buzz dus verkocht na n paar maanden en er een bugaboo voor teruggekocht via marktplaats. Die bevalt echt super!

Jammer, want de buzz vond ik wel mooier om te zien.

Oh ja, de wandelwagen bak was aan de kleine kant en het matrasje stelde ook niet veel voor. Toen ons zoonte al echt niet meer in de buzz-bak paste heb ik hem nog ruim 2 maanden in de bugaboo-bak gelegd.



succes!
Alle reacties Link kopieren
en voor de laatste keer: UP!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ook ik heb de Quinny Buzz (2007 model) en hij bevalt me goed. Ik vind hem juist erg wendbaar in de supermarkt en kan hem makkelijk met 1 hand besturen. Ik weet nog niet hoe het buggy gedeelte bevalt, want mijn dochter van 3 maanden ligt nog in de wieg.

Hij is makkelijk in en uit te klappen en ik vind het ook handig dat de MaxiCosi er makkelijk op de klikken is.

Ik heb geen problemen met de kleine wieltje, maar ik ben er dan nog niet  in het bos of op het strand (lijkt me niet echt handig met deze wagen) geweest.

De wiegbak vind ik overigens wel wat aan de kleine kant (smal) en het boodschappenmandje is ook niet echt heel groot. Er kan niet zoveel in omdat de stang dan al gauw in de weg zit.

Maar verder bevalt de wagen me prima!



Succes met het maken van je keuze.
Hoi,



Wij gebruiken de wagen nu 1,5 jaar met veel plezier (is wel even weg geweest voor een aantal kinderziektes) maar hij bevalt in alle opzichten helemaal prima.



Het ding is zeer wendbaar, makkelijk te duwen met 1 hand/vinger, buggyzit kan voor en achterwaarts, voetenzak die bijgeleverd is is goed en warm. Makkelijk inklapbaar, niet groot als hij ingeklapt is. Zeer makkelijk uit te vouwen, zoonlief heeft in de bak 6 maanden gelegen.



In het bos is het prima te doen, strand is niet te doen, wel op de boulevard, maar door het mulle zand is onbegonnen werk en dan gaat ook het zeewater zijn werd doen en gaat alles piepen, je kan wel makkelijk de wielen eraf klikken schoonspoelen(ook handig bij hondenpoep) en nadat de wagen gesmeerd was, deed hij het weer als voorheen, maar geen strandwandelingen meer, das het enige wat ons niet is bevallen, verder alleen maar voordelen



Succes met je keuze



Ukkie
Alle reacties Link kopieren
thanks allemaal!

fyi: hebben 'm gekocht en bij fijne zaak met korting (800 euro alles inclusief ook incl maxi-cosi).. kunnen over paar weken ook nog van kleur ruilen (indien we weten wat het wordt).

ook meteen bij zelfde zaak de babykamer gekocht...leuk hoor: babyspulletjes kopen!!! :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven