wachten duurt zo lang............. bijna uitgerekend

19-04-2007 13:59 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben over 2 weken uitgerekend maar het wachten duurt lang. De baby is al 3 weken volledig ingedaald maar dat zegt niks volgens de verloskundige. Heb wel pijn bij mijn schaamstreek en krijg 's avonds last van harde buiken maar er gebeurt nog niks!!!!!!!!!!!!!! Wat kan ik doen?
Alle reacties Link kopieren
Euh...wachten? ;)



Ga wat leuke dingen doen.



Succes met de laatste loodjes!
'It could be lupus'
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt heel lullig maar je kunt alleen maar wachten....

Ik zou nog even genieten van de rust en je voorbereiden op de bevalling,

want hoe graag je ook wilt bevallen het komt altijd onverwacht!

Dus geniet nog even van het mooie weer, slaap lekker veel, af en toe lekker wandelen, het kamertje nog maar eens doen .

Ik zei ook al weken dat ik er helemaal klaar voor was en op het moment dat de eerste wee kwam zei ik tegen mn vriend dat ik er nog niet klaar voor was!  :D
Alle reacties Link kopieren
Oh trouwens..... nu zou ik er werkelijk een moord voor willen doen om nog zo'n week te kunnen hebben als toen ik verlof had....

Lekker aso hangen in mn joggingbroek op de bank met een stapel magazine of uren in bed doorbrengen met een leuke dvd box en tijdens het eten van vooral veel slechte snacks eten lekker over mn superbolle buik aaien en parelman  rondcommanderen ;)

Héérlijk.... zou zó weer zwanger willen zijn!!! ;)
Alle reacties Link kopieren
ja, dat herken ik! Bij de eerste duurde het wachten ook zo lang, we wilden hem zo graag zien! Op de iutgerekende dag begonnen de weeen, en ze hielden ook weer op. Elke avond weer,en de volgende ochtend niks aan de hand. Vijf dagen later zette het toch door, en het was het wachten meer dan waard!! Uiteindelijk komt het er echt wel uit hoor!

Ik legde alvast een warme kruik in de wieg, en vulde het babybadje alvast met Zwitsal. Net echt...en draaide kinderliedjes in de babykamer en zat dan van ontroering te huilen, omdat het zo echt was.

Ze zijn nu 8 en 6 dus met Zwitsal zijn we niet meer bezig, maar het blijft genieten!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet wat je bedoelt...





Ik heb 4 weken met voorweeen rondgelopen. (elke dag een paar weeen, de hele dag door harde buiken en krampen). Uiteindelijk is mijn zoon pas met 41 weken geboren.

De laatste 4 weken van mijn zwangerschap waren een ramp. Ik dacht dat ie er elk moment  uit kon vallen, ik had bekkeninstabiliteit, ik voelde mijn buik enorm groeien (dat bleek later te kloppen, zoon was 10 pond bij geboorte) ik had de zorg voor mijn 2,5-jarige peuterpuber (die 2 weken te vroeg geboren was, dus ik hoopte dat zoon2 ook te vroeg zou zijn)..



Als jij niet die lichamelijke en psychische problemen hebt en je hebt geen kind om voor te zorgen, zou ik zeggen: GENIET! Ga naar de stad, ga naar de kapper, ga lekker slapen 's middags, lees een boek, ga onverwachts uit eten...



Succes
Alle reacties Link kopieren
Naar de datum van opening kijkend, denk ik dat TO geen last meer heeft van wachten :D of ze loopt overtijd.
Wat kan ik doen? Pffffff, van de trap af springen, over keitjes fietsen... Tjeempie, rare vraag hoor. Afwachten natuurlijk. Maar goed, ik denk dat die baby er nu wel vanzelf uitgekomen is.



Kom je nog vertellen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven