Niet lullen maar ruilen: de zooizone.

18-04-2009 10:44 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
T is simpel... de een heeft wat wat de ander graag wil... er mag alleen geruild worden, of weggegeven... geen geld!!!

hou het simpel!!!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Goed idee Lisey!
Trikky, ik heb ze ontvangen hoor !

Varisha, ik kan de suske&wiskes nergens vinden Wat erg zeg, ze zijn gewoon verdwenen! Schaam me rot... Kan ik je nog ergens anders blij mee maken? De tijdschriften liggen iig wel klaar
Ohja, Schravel, jouw pakketje ligt nu ook verzendklaar, heb al weer heel wat pakketjes gemaakt vanavond :D
Benieuwd of hij past!
Heej ladies...

Ik heb weer een raar verzoekje...aangezien ik best veel spulletjes wegdoe...kwam een kenissje bij me aan kloppen..

dr ex heeft al hun spullen verkocht...en zij stond dus op straat met een kleintje van 2...kreeg dr gewoon kippenvel van..

gelukkig heeft ze van maatschappelijk werk een huisje gekregen...en kon uk bij opa en oma terecht...

maar vind t best wel erg..

hoewel ze veel spulletjes van mij krijgt... heb ik niks meer voor de kleine man...

hebben jullie nog leuke spulletjes voor een jochie van 2???

of mss spulletjes voor haar???

mailen mag naar viva_varisha@live.nl

Ik kan kijken of ik auto kan regelen voor dr dus als het niet al te ver weg is....kan het mss zelfs opgehaald worden
Oow trouwens je krijgt dan wel n verassingspakketje van mij...(h)
Lisey ik zit me suf te zoeken naar de zegeltjes! Ik hoop dat ik ze nog heb (weet het wel 99% zeker) maar aaargh wat frustrerend zeg
Yep, ik heb nog zooi voor ukken, Va.
ruilen zwiebo?
hey varisha

heb iig een 1 persoons bed, met matras.

ook heb ikdekbed-overtrekken onderlakens en kussen..

en ook een dekbed..

een zilver-grijze halogeen lamp hoog model met schuifschakelaar.

zal nog eens verder kijken, woon in noord brabant.

hoop dat dit alvast iets is en je de mogelijkheid hebt het op te halen.

trikky

en sterkte voor je vriendin.
quote:varisha schreef op 18 juni 2009 @ 17:07:

ruilen zwiebo?Ik heb nog een heleboel schoenen die nog goed zijn, nog een beetje speelgoed en ik heb ook nog kleren maar ik denk dat deze wel te groot zullen zijn. Ik ga even neuzen!
Oh Va, het kan even duren met opsturen want ik heb hier nu ook al tijden een pakketje voor Bertrade klaarliggen en kom er maar niet aan toe het te versturen. Hopelijk lukt het volgende week en dan gaat jouw pakket gelijk mee. Is er nog iets specifieks wat ze nog niet heeft?
Varischa, als het goed is hebben wij heel binnenkort een nieuwe eetkamertafel. Als je wil kan jij of zij bij mij gratis en voor niets een kleine houten eetkamertafel en vier rieten stoelen ophalen. Zodra ik mijn fototoestel heb kan ik er een foto van maken.

Ik woon in de omgeving Schiphol/Leiden
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Gezocht: Bungel knuffels van de emte!!
AnnLiv, ik heb je zegeltjes gehad, dankjewel!!
Ik was al benieuwd of het kleine envelopje door tnt bezorgd zou worden. Goed om te horen dat je ze binnen hebt!
wow jullie zijn geweldig...

heb net n heel end gereden voor dr voor spulletjes...maar eigenlijk is het best gekkenwerk...heel lief van jullie allemaal en wil absoluut niet ondankbaar overkomen...maar soms moeten mensen mij een beetje afremmen...want dan wil ik zo erg graag mensen helpen....dat ik heel nl door tour en niet meer echt realistisch ben...

alles wat in n doos kan en gepost kan worden ...is dus nog welkom...de meeste grote dingen heeft ze nu al zo;n beetje... dus dingetjes voor haar kiddo zijn welkom...leuke dingen om dr huisje n beetje aan te kleden (accesoires) dus ook ....
Oh acce..asse....hang- en versierzooi voor in huis heb ik ook zat!
Lisey: SUPERbedankt voor de smileys! Die zieke kotst continue over me heen Zwiepje vond het helemaal geweldig! Ik heb nog geen dubbele maar als ik ze heb en jij nog niet, komen ze jouw kant uit.
Varisha, ik heb je al gemaild maar hier ook nog maar een keer: superbedankt voor je fijne verrassingspakket
@ Sterretje, heb je tijdschriften vandaag op de post gedaan.
Onder het mom van beter laat dan nooit hier mijn foto's van de terracotta pot met buxus boompjes. Gratis op te halen! Mocht je nog DE punten hebben heel graag

En voor de liefhebber een eettafel (klein) met vier rotanstoelen. Eveneens gratis op te halen (wederom mocht je DE punten hebben heel graag). Wel voor de snelle beslissers want anders gaat het naar de kringloop.

anoniem_52617 wijzigde dit bericht op 19-06-2009 22:13
Reden: met foto is wel zo handig ;-)
% gewijzigd
Mailen kan naar AnneDaisyMay@hotmail.com
Lisey je pakketje is binnen, dankjewel, hij is leuk! Ik mail je zo even

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven