Niet lullen maar ruilen: de zooizone.
donderdag 18 juni 2009 om 16:00
Heej ladies...
Ik heb weer een raar verzoekje...aangezien ik best veel spulletjes wegdoe...kwam een kenissje bij me aan kloppen..
dr ex heeft al hun spullen verkocht...en zij stond dus op straat met een kleintje van 2...kreeg dr gewoon kippenvel van..
gelukkig heeft ze van maatschappelijk werk een huisje gekregen...en kon uk bij opa en oma terecht...
maar vind t best wel erg..
hoewel ze veel spulletjes van mij krijgt... heb ik niks meer voor de kleine man...
hebben jullie nog leuke spulletjes voor een jochie van 2???
of mss spulletjes voor haar???
mailen mag naar viva_varisha@live.nl
Ik kan kijken of ik auto kan regelen voor dr dus als het niet al te ver weg is....kan het mss zelfs opgehaald worden
Ik heb weer een raar verzoekje...aangezien ik best veel spulletjes wegdoe...kwam een kenissje bij me aan kloppen..
dr ex heeft al hun spullen verkocht...en zij stond dus op straat met een kleintje van 2...kreeg dr gewoon kippenvel van..
gelukkig heeft ze van maatschappelijk werk een huisje gekregen...en kon uk bij opa en oma terecht...
maar vind t best wel erg..
hoewel ze veel spulletjes van mij krijgt... heb ik niks meer voor de kleine man...
hebben jullie nog leuke spulletjes voor een jochie van 2???
of mss spulletjes voor haar???
mailen mag naar viva_varisha@live.nl
Ik kan kijken of ik auto kan regelen voor dr dus als het niet al te ver weg is....kan het mss zelfs opgehaald worden
donderdag 18 juni 2009 om 17:11
hey varisha
heb iig een 1 persoons bed, met matras.
ook heb ikdekbed-overtrekken onderlakens en kussen..
en ook een dekbed..
een zilver-grijze halogeen lamp hoog model met schuifschakelaar.
zal nog eens verder kijken, woon in noord brabant.
hoop dat dit alvast iets is en je de mogelijkheid hebt het op te halen.
trikky
en sterkte voor je vriendin.
heb iig een 1 persoons bed, met matras.
ook heb ikdekbed-overtrekken onderlakens en kussen..
en ook een dekbed..
een zilver-grijze halogeen lamp hoog model met schuifschakelaar.
zal nog eens verder kijken, woon in noord brabant.
hoop dat dit alvast iets is en je de mogelijkheid hebt het op te halen.
trikky
en sterkte voor je vriendin.
donderdag 18 juni 2009 om 17:23
donderdag 18 juni 2009 om 17:25
Varischa, als het goed is hebben wij heel binnenkort een nieuwe eetkamertafel. Als je wil kan jij of zij bij mij gratis en voor niets een kleine houten eetkamertafel en vier rieten stoelen ophalen. Zodra ik mijn fototoestel heb kan ik er een foto van maken.
Ik woon in de omgeving Schiphol/Leiden
Ik woon in de omgeving Schiphol/Leiden
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
donderdag 18 juni 2009 om 21:39
wow jullie zijn geweldig...
heb net n heel end gereden voor dr voor spulletjes...maar eigenlijk is het best gekkenwerk...heel lief van jullie allemaal en wil absoluut niet ondankbaar overkomen...maar soms moeten mensen mij een beetje afremmen...want dan wil ik zo erg graag mensen helpen....dat ik heel nl door tour en niet meer echt realistisch ben...
alles wat in n doos kan en gepost kan worden ...is dus nog welkom...de meeste grote dingen heeft ze nu al zo;n beetje... dus dingetjes voor haar kiddo zijn welkom...leuke dingen om dr huisje n beetje aan te kleden (accesoires) dus ook ....
heb net n heel end gereden voor dr voor spulletjes...maar eigenlijk is het best gekkenwerk...heel lief van jullie allemaal en wil absoluut niet ondankbaar overkomen...maar soms moeten mensen mij een beetje afremmen...want dan wil ik zo erg graag mensen helpen....dat ik heel nl door tour en niet meer echt realistisch ben...
alles wat in n doos kan en gepost kan worden ...is dus nog welkom...de meeste grote dingen heeft ze nu al zo;n beetje... dus dingetjes voor haar kiddo zijn welkom...leuke dingen om dr huisje n beetje aan te kleden (accesoires) dus ook ....
vrijdag 19 juni 2009 om 22:12
En voor de liefhebber een eettafel (klein) met vier rotanstoelen. Eveneens gratis op te halen (wederom mocht je DE punten hebben heel graag). Wel voor de snelle beslissers want anders gaat het naar de kringloop.
anoniem_52617 wijzigde dit bericht op 19-06-2009 22:13
Reden: met foto is wel zo handig ;-)
Reden: met foto is wel zo handig ;-)
% gewijzigd
vrijdag 19 juni 2009 om 22:13
Mailen kan naar AnneDaisyMay@hotmail.com