bijvoeding/krampen

09-05-2007 16:35 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Vorige week begonnen met fruit en groente (olvarit), helaas geen succes. Alles zit vast en ze heeft enorme krampen. Krijgt bijna geen ontlasting en als er iets uitkomt (na heeeeel veel persen) is het enorm hard. Ik heb het buro gebeld en ze zeiden dat ik maar 2 lepeltjes moet geven, ik durf het niet meer. Ik vind het zo zielig.

De 1e 3 maanden heeft ze ook zo'n krampen gehad maar die waren gelukkig voorbij en nu begint het weer opnieuw.

Wat kan ik doen?
Alle reacties Link kopieren
Qua vocht: je kunt alles aanlengen met water. De flessen (bijv 10 cc extra water en dezelfde hoeveelheid poeder), maar ook door de groentehapjes kun je een beetje extra water doen en het even goed doorroeren. Dat wil ook wel eens helpen bij obstipatie.

Ze raadde ons ook rooibos thee aan. Ons meisje blieft het niet, maar misschien die van jou wel? Werkt ook rustgevend op de darmen.
Alle reacties Link kopieren
Lynn, dank je

Het is denk ik geen allergische reactie want verder heeft ze nergens last van. Alleen dus die verstopping/krampen.

Ik ga eerst even stoppen en over een paar dagen kan ik wel 1 theelepel bloemkool of wortel geven.
Alle reacties Link kopieren
Matte dank je,



pap geef ik nog niet.
Alle reacties Link kopieren
strijkplank, over het bijvoeden weet ik (nog) niets maar je kunt de pijn bij je meisje wat verlichten met een hete luier.



Binnenkant van een luier zeiknat maken onder de kraan en zo een paar minuten in de magnetron doen.

Je moet zelf even voelen wat voor haar een lekkere temp. is, hydrofiel eromheen en lekker tussen jouw en haar buikje inleggen of gewoon op haar buikje.

Bij mijn zoontje werkt het als een tierelier bij krampen....succes
Alle reacties Link kopieren
Ohh, dank je parel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven