Iemand ervaring met zwanger-beauty-behandelingen?

14-05-2007 13:23 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi!



Een vriendin en ik zijn beiden zwanger en willen binnenkort een dagje naar een beautycentrum en nu heb ik wel eens gehoord van bepaalde zwangerschapsbehandelingen...iemand dit gedaan en/of tips?



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Gewoon even bellen! Over het algemeen hebben ze speciale massage-stoelen waar je met je zwangere buik op kunt, en ook de gezichtsbehandelingen zijn aangepast.



Ik weet wel een hele leuke beauty-boerderij in het oosten des lands, maar weet niet of ik dat hier neer mag zetten! Ben er tijdens allebei mijn zwangerschappen geweest!
Alle reacties Link kopieren
*breekt even in*



Hey Choca,



Hoe is het met je?? Hoe ver ben je inmiddels?

Gewoon even nieuwsgierig! Er is nog maar een klein groepje van ons oorspronkelijke topic overgebleven, vandaar..



Groetjes en lekker genieten in zo'n centrum!

Ik ben met 6 mnd nog uitgebreid naar de sauna geweest, heerlijk!



*ben weer weg*
Alle reacties Link kopieren


*breekt even in*



Hey Choca,



Hoe is het met je?? Hoe ver ben je inmiddels?

Gewoon even nieuwsgierig! Er is nog maar een klein groepje van ons oorspronkelijke topic overgebleven, vandaar..



Groetjes en lekker genieten in zo'n centrum!

Ik ben met 6 mnd nog uitgebreid naar de sauna geweest, heerlijk!



*ben weer weg*
Hey Zonnetje!!



Alles goed hiero! ben inmiddels ruim 18 weken en krijgen volgende wk vrijdag onze 20wkn echo: superspannend!!

Jij krijgt een mannetje toch? Hoe is het met jou? Nog maar een paar weken toch?

Heb niet meer meegeschreven op ander forum omdat ik alleen maar af en toe tijd had en zelf niet echt veel te melden had... niet persoonlijk bedoeld naar wie dan ook maar miste het ook niet echt na de pauze die ik had ingelast omdat ik teveel met zwanger zijn bezig was (onlogische zin maar hoop dat je begrijpt wat ik bedoel?)



Echt naar de sauna gaan doe ik waarschijnlijk niet meer, krijg het normaal al heeel snel warm dus doe liever rustig aan maar wat behandelingen lijken me wel lekker!



Een collega van me vertelde net dat je dingen als 'hot stone massage' en aromatische olien niet meer mag hebben als je zwanger bent... weet jij of iemand anders hoe dat zit?



groetjes,

Choca
Alle reacties Link kopieren
Ik mocht niet meer in het bubbelbad, bepaalde kruidenbaden en in de infra rood sauna. Maar dat weten ze je echt uitgebreid te vertellen als je belt of daar aankomt.

Gewoon lekker doen, ik vond het héééérlijk om zwanger naar de sauna te gaan. Ben tot bijna acht maanden heen geweest.

Die specifieke behandelingen ken ik niet voor zwangere vrouwen. Hot stone behandeling moet je dacht ik voor op je buik liggen, dus ik weet niet of dat wel zo handig is. Maar goed, dat moet je zelf beoordelen. Misschien kan het wel met een kleine buik. 

Aanrader: Zwaluwhoeve in Harderwijk. Heerlijk!!!
Alle reacties Link kopieren
Echt niet doen! die behandelingen zijn geforceerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven