Welke babyfoon?

14-05-2007 17:54 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een babyfoon met een flink bereik! Mijn ouders wonen hier 200-300 meter vandaan, en straks op vakantie wil ik graag bij het zwembad liggen als hij zijn middagslaapje doet, of op het strand, wat voor de deur is.Iemand tips waar ik op moet letten bij de aanschaf van een babyfoon en weet iemand toevallig welke babyfoon dit bereik heeft?Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet welke babyfoon dat bereik heeft, maar je hebt hopelijk wel gehoord van dat meisje dat in portugal uit haar vakantie huisje ontvoerd is... Tegen de tijd dat jij 200 meter terug bent gerend zijn ze er al lang met je prachtige kindje vandoor...
Alle reacties Link kopieren
pff bloempje moet dat nou? Iedereen heeft daar over gehoord en niemand wil dat het jezelf overkomt.



Er was pas nog een topic over babyfoons. Een titel met een enorme spelfout ering iets als babyphoon of zo. Ik zal eens kijken of ik m kan vinden.

Ik gebruik een telefoon als babyfoon, in het andere topic heb ik daar wat over geschreven. Heeft een groot bereik maar 300 meter geloof ik niet
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de dect babyfoon van Prenatal. Dat is precies dezelfde als de dect van Alecto. Volgens mij heeft die officieel 300 meter bereik maar dat zal wel zonder muren enzo zijn.



En onze buren hebben een Dect van Philips en die laten de hond nog wel eens 5 minuten uit als de kleine op bed ligt. Die kan volgens mij ook zo'n 250 meter.
Alle reacties Link kopieren
dank je oef en pebbles, ik ga daar ook eens kijken.Bloempje, natuurlijk weet ik dat en het is heel erg, maar moeten wij nu de hele dag naast onze kinderen zitten als ze slapen? Gelukkig gebeurd dit niet al te vaak. Maar bedankt voor je bezorgdheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven