vriend vind zwangere vrouwen lelijk maar wil wel.....

14-05-2007 10:23 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi



Mijn vriend en ik willen wel kinderen maar ik twijfel......

Staat raar maar ik zal het uitleggen.....

Ik heb al 3 kids en wil graag van mijn vriend samen een kleine......

De 3 zijn niet van hem...

Maar nu komt het hij vindt zwangere vrouwen walgelijk om te zien laat staan er sex mee te hebben....Nu wil hij wel een kleine, maar ik zie het niet zitten om zwanger te worden en hij mij 9 maanden negeert geen hand op mijn buik niet voelen en geen sex......Terwijl ik juist zwanger erg geil ben en zin heb en het super vind om zwanger te zijn ik ben bij alle zwangerschappen niet echt super dik geweest 11 kg aangekomen en puur alleen mijn buik.....

Maar ja ik weet het niet want wil wel dat ie me mooi blijft vinden...ook met buik waar zijn kind in zit.....
Alle reacties Link kopieren
Zou je je daar niet overheen kunnen zetten? Je krijgt je aandacht misschien toch wel op een andere manier? Zoals iemand al eerder schreef, zwanger zijn gaat soms nu eenmaal gepaard met ongemakken.
'It could be lupus'
Alle reacties Link kopieren
Ok Bubbels duidelijk.........maar lees boven: je schrijft wel degelijk dat hij zwangere vrouwen walgelijk vindt om te zien.

En of hij wel of geen klootzak is dat kan niemand hier beoordelen alleen jijzelf! Ik zou er niet mee kunnen leven als mijn vriend dat zou zeggen maar het draait hier om jou meissie. *; Wel kan ik ermee leven als een man een zwangere vrouw niet sexueel aantrekkelijk vindt, tja dat kan maar walgelijk??? en toch vader willen worden??? En zeg eerlijk je zit er wel mee anders zou je er geen topic over openen denk ik??
Alle reacties Link kopieren
Ik wil en zal ook zeker me erover heen willen zetten en ga het ook proberen als het zover zou zijn....

Maar zeg nou eerlijk als je zwanger bent ben je al onzeker over je uiterlijk althans ik was dat wel....dus je mening van je man tijdens de zwangerschap vind ik wel belangrijk ik had het ook liever anders gezien.....

En msss draait ie wel bij..........
Alle reacties Link kopieren
*;
Alle reacties Link kopieren
Ik laat het verlopig maar even zo......en dan zien we wel verder hoe het loopt....

Ik ga nu niks opgeven omdat het mss zo blijkt zoals hij zegt.Terwijl het mss ook wel anders zou kunnen zijn...

Maar allemaal toch bedankt voor de adviezen en boos heden....

Ik ga maar genieten zoals het nu gaat tussen ons GEWELDIG......



Groetjes Bubbels
Alle reacties Link kopieren
Het feit dat je het in de openingspost over walgelijk hebt en nu terugkrabbelt zegt meer iets over jezelf Bubbels dan over die vent van je. Dat wat je hebt geschreven gaat allemaal over jezelf. Nu kom je als een klein kind op me over... ik heb aandacht nodig... en eentje met minderwaardigheidsgevoelens: je begint nu weer over hoeveel hij wel niet voor je doet...
Alle reacties Link kopieren
En wel fijn dat er ook mensen zijn die me proberen te begrijpen en hem niet gelijk veroordelen omdat hij nu toevallig zo denkt....

Het is een lieverd hoor als je hem kent zeker.....

Het is gewoon een FLAPDROL soms...;)
Alle reacties Link kopieren
Ik krabbel niet terug hoor maar hij zegt wel degelijk walgelijk maar niet dat als ik zwanger zou zijn dat ie mij walgelijk zou vinden....Dat is mijn angsst dat zie je goed...Ik weet nu wel hoe sommigen erover denken....Laat maar....als ik aangevallen wil worden gooi ik mezelf wel voor de leeuwen....

Ik wil gewoon even mij ei kwijt krijg je dit...


Hij heeft nooit gezegd dat ie mij walgelijk zou vinden als ik zwanger ben

Ik vroeg een keer vind jij zwangere vrouwen mooi,waarop hij zegt nee ik vind een dikke buik zeker niet mooi en zeker niet sexy.....

Ja, maar zó klinkt het toch heel anders? Ok, nog steeds niet aardig, in mijn optiek, maar wel iets genuanceerder.
onrespectloos.
On-respect-loos. Heel veel respect dus.
Alle reacties Link kopieren
Niet zo negatief TO, dit is een open forum en natuurlijk mag jij je ei kwijt maar niet verbaasd zijn als er bepaalde, mischien door jou ongewenste reacties komen!



Mischien niet zo handig dat je "walgelijk" in je openingspost neerzette vandaar bepaalde reacties gok ik. Moeilijk dit. Ik zou toch ook zeggen "zet je er overheen" en "mischien draait ie wel bij". Maar in feite ben jij de enige die kan bepalen of je je er overheen kunt zetten en of hij mischien wel bijdraait. Want wij kennen em niet en jij wel!



Nevertheless; succes!!
Alle reacties Link kopieren




quote: blijfgewoonbianca reageerde





onrespectloos.



On-respect-loos. Heel veel respect dus.
Ik zag `m ook Fleur maar dacht "kom, laat ik eens een keer niet zeikerig doen" ;)
Alle reacties Link kopieren
Pfff..... tis lekker heftig hier.



Bubbels, ben benieuwd wat je met je verhaal wilt. Hoe je het topic hebt geopend vraagt om felle reacties....... vind het nogal een heftige discussie met weinig respect voor elkaar, maarja als je met je verhaal komt kan je ook wel reacties verwachten.



dus nogaals, wat wil je met het topic.
Alle reacties Link kopieren
Bubbels, had je niet beter dit in je openingspost kunnen zetten;



Mijn vriend en ik willen graag een baby, maar hij vind een zwangere buik niet (sexueel) aantrekkelijk.

Wie herkent dit en hoe gaan jullie ermee om?



Of zoiets dergelijks... Dan had je ook niet zulke heftige reacties gekregen. Want bij walging denk ik ook aan heel iets anders dan 'niet mooi vinden'.



Mamarleen
Alle reacties Link kopieren
toch vind ik het raar dat jij zeker weet dat hij je nog steeds mooi zou vinden als je dikker werd of vol met pukkels zou zitten, maar een zwangere buik, nee, dat is walgelijk. (minder aantrekkelijk)



Ik zou me dan in m'n vrijheid beknot voelen, want kennelijk moet ik aan een bepaald uiterlijk voldoen, om aantrekkelijk gevonden te worden. En daar heb ik bij m'n vent geen zin in, eerlijk gezegd.



Wij hadden trouwens ook minder seks tijdens de zwangerschap, maar dat kwam meer door bekkeninstabiliteit, waardoor de meeste bewegingen zeer deden. En mijn vent had zoveel respect voor mij, dat hij hiermee om kon gaan. Hij vond me misschien wel minder aantrekkelijk, maar dát heeft nooit in de weg gestaan. Minder is natuurlijk ook niet gelijk 'niet meer'
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu zo'n 16 weken zwanger en mn buik begint nu te groeien wat ik helemaal fantastisch vind. Of mn vriend zwangere vrouwen mooi vind weet ik niet, hebben we het nooit over gehad. Maar ons sexleven leidt er iig niet onder.Ik heb wel de afspraak gemaakt met mijn vriend dat ie noooooooit mag zeggen dat ik een plofkop heb (aan het eind van de zwangerschap). Soms is een leugentje om bestwil beter :)
Alle reacties Link kopieren


Enniewee. Ik kan me eerlijk gezegd wel een beetje in t.o. vinden. Niet helemaal, want ben zwanger van de 4e van dezelfde man. Hij vindt mij mooi en verwonderlijk tijdens de zwangerschap, maar niet sexueel aantrekkelijk en dat vind ik niet altijd leuk. Tijdens mijn eerste zwangerschap werd ik daar zelfs heel erg onzeker van! Je wilt toch graag door je partner begeerd worden? (Ik wel!) en mijn sexbehoefte tijdens de zwangerschap is juist erg groot, dus dat is dan best lastig. Na de eerste wist ik dat het erg snel na de bevalling weer helemaal goed kwam, dus die 2e, 3e en zelfs ook 4e zwangerschap kwamen wel. Maar ik dat neemt niet weg dat het ook voordat we er weer "voor gingen" best wel over nadacht dat dan "dat probleempje"  weer op zou spelen.

Het is geen mega-onderwerp, maar best iets waar je over na kunt denken en dus ook op zoek kunt gaan naar meningen.
Pimpel, maar dat kan ik me ook wel voorstellen. Maar zoals je zegt: het is geen mega-onderwerp. Voor TO is het dat blijkbaar wel, want het is een reden om dan maar geen kind te willen van haar vriend. En dat is nou net het verschil.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man vind zwangere vrouwen echt lelijk en onaantrekkelijk, maar evengoed hebben we 2 kinderen hoor. Ook mij vond hij niet mooi in mijn zwangerschap sexueel gezien. Mij boeit het niet, ik heb er geen seconde van wakker gelegen, het gaat om het resultaat.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man vind zwangere vrouwen echt lelijk en onaantrekkelijk, maar evengoed hebben we 2 kinderen hoor. Ook mij vond hij niet mooi in mijn zwangerschap sexueel gezien. Mij boeit het niet, ik heb er geen seconde van wakker gelegen, het gaat om het resultaat.




Ik lig er al helemaal niet wakker van dat jouw man zo over je dacht maar triest vind ik het wel. Maar ja, ik heb ook eens iemand op televisie gezien die niet tegen kunststof knopen kon, wilde alleen maar ritsen in kleding. Ik zelf heb een aversie tegen navels, eigenlijk ook raar dus.:$



Eigenlijk zeg ik hier dus mee dat ik mensen die vrouwen niet mooi kunnen vinden omdat ze zwanger zijn raar maar dat ben ik zelf dus ook :P
Alle reacties Link kopieren
Hoewel smaken mogen verschillen, vind ik het een hoogst onsympathieke mening om zwangere vrouwen lelijk te vinden...ik vind ze iig prachtig. En dat is geen politiek correcte mening, ik vind het echt. Ik vond mezelf beeldschoon toen ik zwanger was, en ik kreeg zelfs de laatste week erg veel aandacht van ( vooral zwarte) mannen. Er waren ook mensen die vol afgrijzen naar mij staarden, en dat waren trouwens vaak vrouwen...toen ik laatst weer mijn zwangere buik op foto's zag, zei mijn zusje : Maar goed dat je toen niet door had hoe vreselijk dik je was... overigens heeft mijn zusje anorexia gehad en heeft ronduit facistoide normen over uiterlijk. Een andere vriendin, ook ex anorexia, zei: Ik zou toch wel enorm balen als ik zo dik werd. Het lijkt wel of sommigen dik en zwanger niet kunnen onderscheiden. Er groeit een kind in je, je bent niet zo rond door bier drinken of chips vreten...Gelukkig vond de vader van mijn kind mij ook mooi, want ik was erg hitsig tijdens zwangerschap. Als ik niet zo oud was zou ik onmiddellijk tekenen voor nog een zwangerschap...mensen die zwangere vrouwen niet mooi vinden hebben heeel beperkte visie op schoonheid, alsof je alleen mooi bent met maat 36 en platte buik...
Goh, voor de eerste keer een beetje eens met ww...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven