Voorstellen?

04-07-2009 13:13 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben hier nieuw op het forum en vroeg me af of er ook iets van een voorstelpagina is ofzo? Ik lees al een paar weekjes mee op het forum vooral in de pijlers van relatie en sex, waarom? omdat op dat gebied mij de afgelopen weken dingen zijn overkomen waar ik informatie over zocht, en die ik hier wel gevonden heb....



Het is een goed gevoel hier mee te lezen op het forum, een stuk herkenning... maar ik praat ook graag mee, vandaar dat ik maar een account heb aangemaakt.

groetjes Sophia
Alle reacties Link kopieren
Welkom!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
volgens mij is er ergens wel een voorstel topic op de seks pijler, maar dan moet je goed zoeken.



Welkom
Welkom!



Moest wel even gniffelen bij deze topictitel op de sexpijler. Dacht dat je je afvroeg of je je voor moest stellen voordat je met iemand van bil zou gaan
Alle reacties Link kopieren
Er is een voorsteltopic, klik hier:



Ben je nieuw op het forum? Stel je hier even voor!
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Je had dit topic beter niet aan kunnen maken. Banba heeft gelijk, daar had het gemoeten. Ik had je bijna een oneerbaar voorstel gedaan ....
Johnny is De Mol ( en Linda ook trouwens ).
Alle reacties Link kopieren
quote:spanningzoeker2009 schreef op 04 juli 2009 @ 14:08:

Je had dit topic beter niet aan kunnen maken. Banba heeft gelijk, daar had het gemoeten. Ik had je bijna een oneerbaar voorstel gedaan ....gewoon doen, je merkt resultaat vanzelf
Welkom Sophia in de wondere wereld van het VIVA forum!!! Veel plezier hier!
Alle reacties Link kopieren
Schrik niet zo gauw meer van oneerbare voorstellen hoor......

Maar dat was inderdaad niet de bedoeling van dit topic, hahahaha...

Sophia
Alle reacties Link kopieren
Welkom

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven